برنامه ویژه آیفون ۱۵ برای اروپایی ها!

اگر شکاف سیم کارت در فرانسه حذف شود، احتمالا در شمار دیگری از کشورهای اروپایی نیز حذف خواهد شد زیرا اپل معمولا یک مدل آیفون را در اکثر نقاط اروپا می‌فروشد. به عنوان مثال، مدل A۲۸۹۰ آیفون ۱۴ پرو که در فرانسه فروخته شد، در کشورهای انگلیس، ایرلند، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، اتریش، لهستان، هلند،

کد خبر : 339644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۴۶
برنامه ویژه آیفون ۱۵ برای اروپایی ها!



اگر شکاف سیم کارت در فرانسه حذف شود، احتمالا در شمار دیگری از کشورهای اروپایی نیز حذف خواهد شد زیرا اپل معمولا یک مدل آیفون را در اکثر نقاط اروپا می‌فروشد. به عنوان مثال، مدل A۲۸۹۰ آیفون ۱۴ پرو که در فرانسه فروخته شد، در کشورهای انگلیس، ایرلند، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، اتریش، لهستان، هلند، بلژیک، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، سوئیس و ده‌ها کشور دیگر هم عرضه شد.

اپل پیش از این سیم‌ کارت را از تمام مدل‌های آیفون ۱۴ در آمریکا در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور کرد از سیم‌ کارت الکترونیکی استفاده کنند که یک سیم‌کارت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌ کارت فیزیکی، از یک اشتراک تلفن همراه فعال برخوردار باشند. اپل یک سند پشتیبانی با شماری از اپراتورها دارد که از فناوری سیم‌ کارت الکترونیکی در سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند.

هنگامی که سری آیفون ۱۴ در آمریکا عرضه شد، اپل سیم‌ کارت‌های الکترونیکی را به عنوان گزینه ایمن‌تر از سیم‌کارت‌های فیزیکی معرفی کرد، زیرا نمی‌توان آنها را از آیفونی که مفقود شده یا به سرقت رفته است، جدا کرد. اپل خاطرنشان کرد که حداکثر هشت سیم‌ کارت الکترونیکی را می‌توان در اپلیکیشن تنظیمات آیفون مدیریت کرد که نیاز به دریافت، حمل و تعویض سیم‌ کارت‌های فیزیکی در سفر را رفع می‌کند.

آیفون ۱۳ و مدل‌های جدیدتر می‌توانند همزمان دو سیم‌ کارت الکترونیکی فعال داشته باشند.

بر اساس گزارش وب سایت مک رومرز، با گسترش سریع دسترسی به سیم‌ کارت الکترونیکی، حذف شکاف سیم کارت فراتر از آمریکا، اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد، حتی اگر این تغییر چند سالی زمان ببرد تا به طور کامل تکمیل شود. انتظار می‌رود اپل طبق معمول در سپتامبر از سری آیفون ۱۵ رونمایی کند

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۲۰



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.