برنامه های بازیابی کووید-19 همچنان به حمایت از مشاغل و سازمان های کانادایی ادامه می دهد

[ad_1] 21 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس درآمد انتاریو کانادا دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از کسب و کارها و سازمان های کانادایی در مواجهه با همه گیری جاری است. در جمعه، 17 دسامبر، 2021، هدف کووید -19 اقدامات حمایتی موافقت سلطنتی را دریافت کرد. این اقدامات تضمین می‌کند که بخش‌هایی که بیشترین آسیب را

کد خبر : 145703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰:۵۰
برنامه های بازیابی کووید-19 همچنان به حمایت از مشاغل و سازمان های کانادایی ادامه می دهد

[ad_1]

21 دسامبر 2021 اتاوا، آژانس درآمد انتاریو کانادا

دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از کسب و کارها و سازمان های کانادایی در مواجهه با همه گیری جاری است. در جمعه، 17 دسامبر، 2021، هدف کووید -19 اقدامات حمایتی موافقت سلطنتی را دریافت کرد. این اقدامات تضمین می‌کند که بخش‌هایی که بیشترین آسیب را دیده‌اند و آن‌هایی که بیشتر تحت تأثیر این بیماری همه‌گیر هستند، حمایت‌های مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد. دولت مراقب خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که کسب و کارها ابزارهای مورد نیاز برای مقابله با تأثیرات نوع در حال تکامل Omicron را دارند و در عین حال از بهبود اقتصادی قوی نیز حمایت می کنند.

امروز، محترم Diane Lebouthillier، وزیر درآمد ملی، جزئیات بیشتر در مورد این اقدامات از جمله دوره های درخواست فعلی را اعلام کرد:

  • افزایش نرخ یارانه برای برنامه استخدامی ریکاوری کانادا از 20 درصد به 50 درصد. این نرخ افزایش یافته به سازمان ها کمک می کند که به استخدام مجدد کارگران و ایجاد مشاغل اضافی که کانادا برای بهبودی کامل نیاز دارد، ادامه دهند. برنامه های کاربردی برای دوره 22 اکنون باز است و دوره 22 را پوشش می دهد 24 اکتبر به 20 نوامبر 2021.
  • یارانه دستمزد اضطراری کانادا (CEWS) و یارانه اجاره اضطراری کانادا در تاریخ پایان یافت. 23 اکتبر، 2021، و با حمایت هدفمند از سازمان هایی که هنوز با چالش های مهم مرتبط با بیماری همه گیر روبرو هستند جایگزین شده اند. پشتیبانی از طریق دو جریان در دسترس خواهد بود:
    • برنامه بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی، که از طریق یارانه دستمزد و اجاره به عنوان مثال، هتل‌ها، اپراتورهای تور، آژانس‌های مسافرتی و رستوران‌ها با نرخ یارانه تا 75 درصد حمایت می‌کند. سازمان‌های واجد شرایط باید دو شرط زیر را برای واجد شرایط بودن برای این برنامه داشته باشند:
      • میانگین کاهش درآمد ماهانه حداقل 40 درصد در 13 دوره ادعای اول برای CEWS (کاهش درآمد 12 ماهه). و
      • کاهش درآمد در ماه جاری حداقل 40 درصد.
      • برنامه های کاربردی برای دوره 22 اکنون باز است و دوره 22 را پوشش می دهد 24 اکتبر به 20 نوامبر 2021.
    • سخت‌ترین برنامه بازیابی مشاغل، که از طریق یارانه‌های دستمزد و اجاره حمایت می‌کند. این سازمان از سایر سازمان هایی که با زیان های عمیق مواجه شده اند، با نرخ یارانه تا 50 درصد حمایت خواهد کرد. سازمان‌های واجد شرایط باید دو شرط زیر را برای واجد شرایط بودن برای این برنامه داشته باشند:
      • میانگین کاهش درآمد ماهانه حداقل 50 درصد در 13 دوره ادعای اول برای CEWS (کاهش درآمد 12 ماهه)؛ و
      • کاهش درآمد در ماه جاری حداقل 50 درصد.
      • برنامه های کاربردی برای دوره 22 اکنون باز است و دوره 22 را پوشش می دهد 24 اکتبر به 20 نوامبر، 2021.
  • افزایش سقف ماهانه هزینه های اجاره واجد شرایط قابل مطالبه. برای پاسخگویی بهتر به نیازهای سازمان‌ها، دولت سقف کل ماهانه هزینه‌های واجد شرایط را که می‌توان از 300000 دلار به 1 میلیون دلار (شامل مبالغ ادعا شده توسط نهادهای وابسته) افزایش داد. 24 اکتبر، 2021.

این برنامه‌های COVID-19 تا پایان تمدید می‌شوند 7 می، 2022، با اختیار تمدید بیشتر آنها، از طریق مقررات، تا 2 جولای، 2022.

اولویت اصلی آژانس درآمد کانادا (CRA) این است که اطمینان حاصل کند که فرآیندهای درخواست برنامه ساده و واضح هستند و پرداخت یارانه ها در اسرع وقت به دست کسانی که به آن نیاز دارند برسد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.