برنامه محوری اولویت ماست/ تشکیل قرارگاه عملیات روانی در گلستان

هوشمند نیوز/گلستان دبیر هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم دارا بودن برنامه در تمامی کمیته های این شورا، گفت: قرارگاه عملیات روانی در دبیرخانه شورا با هدف مبارزه با فضای روانی این حوزه تشکیل می شود. مهدی طالبی در نشست مشترک با رئیس و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان گلستان

کد خبر : 201134
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
برنامه محوری اولویت ماست/ تشکیل قرارگاه عملیات روانی در گلستان



هوشمند نیوز/گلستان دبیر هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم دارا بودن برنامه در تمامی کمیته های این شورا، گفت: قرارگاه عملیات روانی در دبیرخانه شورا با هدف مبارزه با فضای روانی این حوزه تشکیل می شود.

مهدی طالبی در نشست مشترک با رئیس و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان گلستان که در دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان برگزار شد با تقدیر از نقش آفرینی مثبت جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: ما از جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی انتظار داریم در کنار ما در جبهه اجتماعی کشور تلاش کرده و ما را یاری کند.

وی با بیان اینکه برنامه محور حرکت کردن امروز یکی از اولویت های همه نهادها در استان گلستان است، افزود: در همین راستا از همه کمیته های ذیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواسته ایم با مجاهدت و تلاش هدفمند برنامه حرکتی خود را منطبق بر اهداف شورا تنظیم و ارائه کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با تاکید بر اینکه سند تحول را در حوزه های مختلف اجتماعی بررسی کرده ایم، خاطرنشان کرد: با اینکه در تمامی آمارها ما استانی با شیوع بالا در حوزه اعتیاد هستیم اما متاسفانه در توزیع بودجه ها به دلایل مختلف همواره از قطار دریافت اعتبارات مناسب جامانده ایم.

طالبی از ارائه درخواستی مبنی بر تلاش همه مدیران دستگاهها و ادارات استان برای دریافت بودجه در سطح ملی برای اقدامات حوزه اجتماعی و مقابله و مبارزه با شیوع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، تصریح کرد: برای رسیدن به استانی پیشرو در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید همه باهم در کنار هم قرار گرفته و به هم کمک کنیم.

وی مدیریت عملیات روانی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: یکی از اقدامات مهم دیگر در این حوزه ایجاد فضای روانی به منظور سخت تر کردن شرایط دسترسی در بدنه اجتماع برای افراد متقاضی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان بر لزوم افزایش قبح مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و گفت: نقش رسانه و گفتمان سازی توسط رسانه ها را در این مسیر نباید نادیده گرفت و به همین منظور در نظر داریم قرارگاه فضای مجازی با عنوان عملیات روانی را در دبیرخانه شورا فعال کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان نیز در این نشست با غلط توصیف کردن علت انگاری معلولها، اضافه کرد: برای مبارزه واقعی با مواد مخدر باید ریشه ها را شناخت و با ریشه ها مبارزه کرد.

ابراهیم شهبازی با بیان اینکه یکی از گلوگاههای مبارزه عملی و علمی با مواد مخدر آموزش و پرورش و مدارس است، افزود: اگر بتوانیم با اقدامات آموزشی، پرورشی، فرهنگی و هنری در همان سنین کودکی برای این امر چاره اندیشی کنیم قطعا با هزینه و آسیب کمتری عملا به موفقیت رسیده ایم.

وی با تاکید بر لزوم فهم دقیق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استقرار جهاد تبیین در تمامی اصول کاری و اندیشه ای کشور، ادامه داد: ما امروز در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قبل از آن پیشگیری از این پدیده شوم نیازمند یک جهاد جدی در عرصه های مختلف از جمله جهاد تبیین و شناساندن مصرات از یک سو و آموزش مقابله از سویی دیگر هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با تقدیر از نگاه مثبت و آغوش باز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کار علمی و مشارکتی با نهادهای انقلابی، گفت: ما با تمام بنیه علمی، تحقیقاتی و اجرایی خود برای کمک به شورا آماده ایم و قطعا این همدلی و هم افزایی نتایج بی نظیری را با خود به همراه خواهد داشت.

شهبازی همچنین با اشاره به نگاه تخصص محور خبرگزاری هوشمند نیوز به مشکلات و آسیب ها، گفت: خبرگزاری هوشمند نیوز در استان گلستان همواره آماده برگزاری نشست های تخصصی و بررسی علمی موضوعات مختلف است که این ظرفیت نیز می تواند به شما کمک شایانی کند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.