برنامه فایل‌های WisdomTree برای ETF بیت‌کوین نقطه‌ای پس از تشکیل پرونده BlackRock

[ad_1] WisdomTree، ارائه‌دهنده برجسته صندوق‌های قابل معامله در مبادلات (ETF)، درخواستی را برای دریافت تاییدیه برای راه‌اندازی WisdomTree Bitcoin Trust ارسال کرده است تا در بورس Cboe BZX فهرست شود. این پرونده در پی درخواست اخیر بلک راک برای ETF بیت کوین نقطه ای است که نشان دهنده افزایش علاقه و شناخت بیت کوین در

کد خبر : 364029
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۳۸
برنامه فایل‌های WisdomTree برای ETF بیت‌کوین نقطه‌ای پس از تشکیل پرونده BlackRock

[ad_1]


WisdomTree، ارائه‌دهنده برجسته صندوق‌های قابل معامله در مبادلات (ETF)، درخواستی را برای دریافت تاییدیه برای راه‌اندازی WisdomTree Bitcoin Trust ارسال کرده است تا در بورس Cboe BZX فهرست شود. این پرونده در پی درخواست اخیر بلک راک برای ETF بیت کوین نقطه ای است که نشان دهنده افزایش علاقه و شناخت بیت کوین در فضای سنتی مالی است.

WisdomTree در پرونده خود، هدف سرمایه گذاری خود را برای قرار گرفتن در معرض قیمت بیت کوین در حالی که هزینه ها و بدهی های مرتبط با عملیات ETF را در نظر می گیرد، مشخص کرد. WisdomTree قصد دارد روزانه سهام را بر اساس قیمت تسویه بیت کوین CF در ایالات متحده ارزش گذاری کند، که جریان تجارت از مبادلات اصلی بیت کوین را جمع می کند.

رویکرد WisdomTree شامل انجام تراکنش‌های «در نوع» با شرکت‌کنندگان مجاز است که به آنها امکان می‌دهد بیت‌کوین را به متولی Trust، بانک ایالات متحده، انجمن ملی تحویل یا تسهیل کنند. اگرچه نام نشان دهنده یک اعتماد است، هر دو پرونده WisdomTree و پرونده های BlackRock به عنوان ETF های نقطه ای عمل می کنند که در اینجا بیشتر توضیح داده شده است.

در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درخواست های قبلی برای ETF بیت کوین را رد کرده است، ETF های آتی بیت کوین را تایید کرده است. پرونده های BlackRock و WisdomTree نشان دهنده فشار صنعت برای ارائه گزینه های تنظیم شده برای سرمایه گذاران برای شرکت در بازار بیت کوین است، البته به قیمت دارایی های منحصر به فرد برای استفاده مستقل از بیت کوین.

پرونده های متوالی توسط BlackRock و WisdomTree بر افزایش شناخت پتانسیل بیت کوین در امور مالی سنتی تاکید می کند. این غول های مدیریت دارایی، با درخواست برای ETF های نقطه ای، تقاضا برای وسایل نقلیه سرمایه گذاری تنظیم شده در فضا را تایید می کنند. این پرونده ها ممکن است راه را برای پذیرش گسترده تر و موج جدیدی از سرمایه گذاران نهادی برای ورود به بازار بیت کوین هموار کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.