برنامه سفر شاهزاده ولز و دوشس کورنوال برای تور سلطنتی کانادا در سال 2022 رونمایی شد

[ad_1] اتاوا، 26 آوریل 2022 امروز دولت کانادا از برنامه سفر رسمی تور سلطنتی آتی در بهار امسال، بخشی از جشن‌های سالانه به مناسبت جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت دوم، رونمایی کرد. شاهزاده ولز و دوشس کورنوال از شرقی ترین نقطه کانادا گرفته تا مناظر غنی شمالی، در تاریخ 17 می از سنت جانز، نیوفاندلند و

کد خبر : 198902
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۷
برنامه سفر شاهزاده ولز و دوشس کورنوال برای تور سلطنتی کانادا در سال 2022 رونمایی شد

[ad_1]

اتاوا، 26 آوریل 2022

امروز دولت کانادا از برنامه سفر رسمی تور سلطنتی آتی در بهار امسال، بخشی از جشن‌های سالانه به مناسبت جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت دوم، رونمایی کرد. شاهزاده ولز و دوشس کورنوال از شرقی ترین نقطه کانادا گرفته تا مناظر غنی شمالی، در تاریخ 17 می از سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور، در 18 می از منطقه پایتخت کانادا و در 19 می از یلونایف و دتا، قلمروهای شمال غربی بازدید خواهند کرد. .

در طول سفر، اعلیحضرت سلطنتی آنها با جوامع مختلف از طریق تعامل در موضوعاتی مانند نوآوری و کارآفرینی در زمینه همه‌گیری، تغییرات آب و هوا و پایداری و همچنین تنوع و شمول، برای نام بردن از چند مورد، ملاقات خواهند کرد.

نکات برجسته برنامه سفر

17 مه: سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور

زوج سلطنتی سفر خود به کانادا را با مراسم استقبال رسمی با حضور رهبران بومی در ساختمان کنفدراسیون، مشرف به پایتخت سنت جان آغاز خواهند کرد. این مراسم عمومی شامل افتخارات نظامی، دعا در اینوکتیتوت، نواختن طبل اینو، موسیقی میکماق و همچنین اجراهای هنری پرنشاطی است که سنت غنی آواز و داستان استان را به نمایش می گذارد. این رویداد همچنین شامل سخنرانی های رسمی مقامات و شاهزاده ولز خواهد بود.

زوج سلطنتی سپس از خانه دولتی، اقامتگاه رسمی ستوان فرماندار نیوفاندلند و لابرادور بازدید خواهند کرد تا در رویدادها با اعضای جامعه شرکت کنند و با یک لحظه تأمل و دعا با رهبران بومی در باغ قلب به منظور تجلیل از کودکان بومی را به یاد بیاورید که در مدارس مسکونی در لابرادور و شمال نیوفاندلند تحصیل کردند. بحثی در مورد صنعت پشم کانادا دنبال خواهد شد که از طریق هنر نیوفاندلند و لابرادور به نمایش گذاشته می شود. این توقف همچنین شامل افتتاح راهروی مشترک المنافع جدید – یک پروژه یادبود جشن پلاتینیوم – در محوطه خانه دولت خواهد بود.

اعلیحضرت سلطنتی اولین روز خود را در کانادا در دهکده زیبای Quidi Vidi به پایان خواهند رساند، جایی که با هنرمندان محلی ملاقات خواهند کرد و در یک کار دسته جمعی قالی‌بافی در استودیوی هنری Quidi Vidi Village شرکت خواهند کرد. آنها در طول پیاده روی در بندر با فروشندگان محلی و اعضای جامعه ملاقات خواهند کرد. آنها همچنین از آبجوسازی Quidi Vidi بازدید خواهند کرد تا در مورد فرآیند دم کردن منحصر به فرد آن مطلع شوند و با تولیدکنندگان مواد غذایی محلی و نمایندگان صحنه آشپزی پر جنب و جوش نیوفاندلند و لابرادور ملاقات کنند.

18 مه: منطقه پایتخت کانادا

والاحضرت سلطنتی شاهزاده ولز طی مراسمی در تالار ریدو قبل از اینکه او و دوشس کورنوال تاج گلی را به افتخار جانبازان کانادایی و اعضای خدمات فعال در بنای یادبود جنگ ملی بگذارند، به نشان شایستگی نظامی اهدا خواهد شد.

اعلیحضرت سلطنتی آنها سپس با اعضا و سازمان‌های جامعه اوکراینی کانادا دیدار خواهند کرد و در یک مراسم دعای سنتی در کلیسای جامعی در اتاوا شرکت خواهند کرد تا از داستان‌های آنها و تلاش‌های کانادا برای حمایت از مردم اوکراین مطلع شوند.

رویدادهای بعد از ظهر شامل بازدید از یک مدرسه ابتدایی برای تعامل با دانش آموزان مدرسه، والدین و معلمان در مورد اهمیت سواد است. شاهزاده ولز همچنین با کهنه سربازان پرنس تراست و شرکت کنندگان در برنامه جوانان دیدار خواهد کرد و در بحثی در مورد تامین مالی پایدار در مبارزه با تغییرات آب و هوایی و ایجاد یک اقتصاد خالص صفر شرکت خواهد کرد. اعلیحضرت سلطنتی آنها سپس از خانه سوار موزیکال پلیس سوار سلطنتی کانادا که شهرت جهانی دارد دیدن خواهند کرد تا با سواران دیدار کنند، در اصطبل ها قدم بزنند و در اجرای ویژه سواری موزیکال شرکت کنند.

بعداً در ریدو هال، شاهزاده ولز دیدارهای دوجانبه ای با فرماندار کل کانادا و نخست وزیر کانادا خواهد داشت. یک پذیرایی ویژه عصرانه با اعلیحضرت سلطنتی، جشن پلاتینیوم جوبیل اعلیحضرت را جشن می گیرد و کانادایی هایی را با پیشینه های مختلف که زندگی خود را وقف خدمت به جوامع خود کرده اند، مانند اعلیحضرت گرد هم می آورد.

19 مه: یلونایف و دتا، مناطق شمال غربی

در آخرین مرحله سفر، اعلیحضرت سلطنتی در یلونایف فرود می آیند و از دتا، یک جامعه پر رونق Dene First Nation دیدن می کنند تا در رویدادهای مختلف جامعه شرکت کنند و فرهنگ و سنت های محلی را تجربه کنند. بازدید آنها شامل استقبال جامعه، دعای افتتاحیه، دایره طبل سنتی، مراسم اطعام آتش، گفتگو با روسای محلی و بزرگان، و بازدید از مدرسه Kaw Tay Whee، مدرسه ای با کیفیت بالا و برنامه های فرهنگی پاسخگو خواهد بود.

در پارک سرزمینی فرد هن، شاهزاده ولز با اعضای تکاور کانادایی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان ملاقات خواهد کرد و به عنوان تکاور افتخاری کانادا منصوب خواهد شد. در جاده یخی دتا، او سپس با کارشناسان محلی ملاقات خواهد کرد تا در مورد تأثیر تغییرات آب و هوا در سرزمین های شمال غربی و اهمیت ابتکارات بومی برای رسیدگی به این چالش ها بحث کند. در همین حال، دوشس کورنوال از یک مرکز مسکن انتقالی امن و یک سازمان اجتماعی که خدماتی را به زنان و کودکان فراری از خشونت ارائه می دهد، بازدید خواهد کرد.

در نهایت، در مرکز میراث شمالی شاهزاده ولز، اعلیحضرت سلطنتی با تولیدکنندگان غذای محلی دیدار خواهند کرد. آنها همچنین در بحثی در مورد معاهده 11، تاریخچه و میراث آن در سرزمین های شمال غربی شرکت خواهند کرد و همچنین نمایشی از ورزش های سنتی اینویت را مشاهده خواهند کرد و در مورد صنایع دستی سنتی یاد خواهند گرفت. معاهده 11 به عنوان آخرین معاهده شماره دار کانادا شناخته می شود که در سال 1921 توسط تاج و تخت و اولین ملل در سرزمین های شمال غربی امضا شد.

اعلیحضرت سلطنتی آنها سپس به دایره تشریفاتی برای جشن جوبیلی پلاتینیوم و رونمایی از لوح در باغ پلاتینیوم سرزمین های شمال غربی خواهند رفت.

برنامه کامل سفر در وب سایت رویال تور 2022 موجود است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.