برنامه دائمی مهاجرت آتلانتیک برای جذب کارگران و رشد اقتصادی

[ad_1] 17 دسامبر 2021 – اتاوا –مهاجرت برای آینده جوامع در سراسر کشور حیاتی است و در هیچ کجا بیشتر از آتلانتیک کانادا نیست. طی چند سال گذشته، خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس هزاران نفر از تازه واردان را به منطقه آورده و نگه داشته است. این کانادایی های جدید به پیشرفت جوامع، رونق کسب و

کد خبر : 143806
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
برنامه دائمی مهاجرت آتلانتیک برای جذب کارگران و رشد اقتصادی

[ad_1]

17 دسامبر 2021 – اتاوا –مهاجرت برای آینده جوامع در سراسر کشور حیاتی است و در هیچ کجا بیشتر از آتلانتیک کانادا نیست. طی چند سال گذشته، خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس هزاران نفر از تازه واردان را به منطقه آورده و نگه داشته است. این کانادایی های جدید به پیشرفت جوامع، رونق کسب و کار و رشد جمعیت منطقه کمک کرده اند.

با تکیه بر موفقیت خلبان، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز راه اندازی برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس را اعلام کرد. این برنامه دائمی جدید به طور رسمی در 1 ژانویه 2022 افتتاح می شود و به استان های اقیانوس اطلس کمک می کند تا تازه واردان ماهری را که برای رسیدگی به چالش های اقتصادی و جمعیتی، مانند کمبود نیروی کار در منطقه، نیاز دارند، جذب کنند.

برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک که در ابتدا در سال 2017 راه اندازی شد، اکنون بیش از 10000 ساکن دائمی جدید را به آتلانتیک کانادا آورده است. کارفرمایان شرکت کننده بیش از 9800 پیشنهاد شغلی در بخش های کلیدی، از جمله مراقبت های بهداشتی، مسکن، خدمات غذایی و تولید ارائه کرده اند. مهمتر از همه، بیش از 90٪ از متقاضیان هنوز پس از 1 سال در منطقه زندگی می کردند. نرخ نگهداری بسیار بالاتر از برنامه های دیگر.

برنامه دائمی 3 ویژگی را حفظ می کند که باعث موفقیت این آزمایشی شده است: تمرکز بر کارفرمایان، افزایش پشتیبانی سکونتگاهی و رویکرد مشارکتی در تمام استان های آتلانتیک. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا و استان های آتلانتیک برای طراحی برنامه دائمی بر اساس درس های آموخته شده و توصیه های ارزیابی آزمایشی از نزدیک با یکدیگر همکاری کردند. این تغییرات شامل روشن کردن نقش ها بین شرکا، افزایش حمایت کارفرما از طریق آموزش و تقویت الزامات برنامه برای اطمینان از اینکه تازه واردان می توانند با موفقیت در منطقه مستقر شوند، می شود.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا از نزدیک با کارفرمایان و دولت های استانی برای اطمینان از انتقال آرام بین برنامه آزمایشی و دائمی همکاری می کند. کاندیداهای دارای تاییدیه معتبر می توانند در تاریخ 6 مارس 2022 درخواست خود را برای اقامت دائم تحت برنامه جدید ارسال کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.