برنامه خشکی صندوق کاهش گازهای گلخانه ای که گام های اساسی در کاهش انتشار متان برداشته است

[ad_1] 18 نوامبر 2021 کلگری، آلبرتا منابع طبیعی کانادا متان مسئول حدود 30 درصد افزایش دمای جهانی تا به امروز است و حدود 13 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار متان بخش مهمی از برنامه آب و هوایی تقویت شده کانادا برای دستیابی به انتشار خالص صفر

کد خبر : 131208
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
برنامه خشکی صندوق کاهش گازهای گلخانه ای که گام های اساسی در کاهش انتشار متان برداشته است

[ad_1]

18 نوامبر 2021 کلگری، آلبرتا منابع طبیعی کانادا

متان مسئول حدود 30 درصد افزایش دمای جهانی تا به امروز است و حدود 13 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار متان بخش مهمی از برنامه آب و هوایی تقویت شده کانادا برای دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 است.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، اعلام کرد که پس از گذشت یک سال از راه اندازی، برنامه خشکی صندوق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (ERF) با کمک به شرکت های نفت و گاز در استفاده از فناوری های پاک و در عین حال حفظ مشاغل، گام های اساسی در کاهش انتشار گاز متان برداشته است. در بخش

ERF در پاییز 2020 به عنوان یک اقدام واکنش به COVID-19 برای حفظ اشتغال و حمایت از کارگران نفت و گاز و جوامع محلی در طول همه‌گیری راه‌اندازی شد. شرکت های کوچک و متوسط ​​و همچنین جوامع در سراسر غرب کانادا از جمله استوان، ساسکاچوان؛ براندون، مانیتوبا؛ و Slave Lake در آلبرتا که پروژه هایی در آن در حال انجام است توانسته اند مستقیماً از این برنامه بهره مند شوند.

تا به امروز، شرکت‌ها 134 میلیون دلار بودجه ERF برای حمایت از 81 پروژه دریافت کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود در سال اول پس از اتمام پروژه، معادل 4.6 مگاتن دی‌اکسید کربن را کاهش دهند – قابل مقایسه با حذف یک میلیون وسیله نقلیه مسافربری از جاده‌های ما برای یک سال. . این پروژه‌ها روشی کم‌هزینه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای مضر و در عین حال حمایت از مشاغل و جوامع محلی هستند. این کاهش ها تا حد زیادی توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​در آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا به دست خواهد آمد.

وزیر ویلکینسون در سفر خود به کلگری نتایج تا به امروز ERF را مشخص خواهد کرد، جایی که میزگردی با اتاق بازرگانی کلگری و شورای بازرگانی آلبرتا برگزار خواهد کرد و همچنین با نمایندگان بخش نفت و گاز دیدار خواهد کرد.

ERF یکی از بسیاری از اقدامات کلیدی است که از کربن زدایی در بخش نفت و گاز حمایت می کند، اما دولت اذعان دارد که اقدامات آب و هوایی بیشتر برای دستیابی به اهداف آب و هوایی کانادا مورد نیاز است. به همین دلیل است که دولت برای رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای به صفر تا سال 2050، قیمتی برای آلودگی کربن تعیین کرد و تعهدات خود را برای توسعه طرحی برای کاهش انتشار گاز متان در کل اقتصاد کانادا و کاهش انتشار گاز متان نفت و گاز به میزان حداقل اعلام کرد. 75 درصد کمتر از سطح 2012 تا سال 2030.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.