برنامه تحویل Rappi پروژه آزمایشی را برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری در مکزیک راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] Rappi، یکی از بزرگترین شرکت های تحویل در لاتام، یک پروژه آزمایشی را با هدف پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت راه اندازی کرده است. کاربران می توانند اعتبار Rappi را با ارز دیجیتال خریداری کنند تا بعداً در خدمات مختلف ارائه شده توسط برنامه خرج کنند. این قابلیت فقط برای کاربران این

کد خبر : 192721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
برنامه تحویل Rappi پروژه آزمایشی را برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری در مکزیک راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Rappi، یکی از بزرگترین شرکت های تحویل در لاتام، یک پروژه آزمایشی را با هدف پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت راه اندازی کرده است. کاربران می توانند اعتبار Rappi را با ارز دیجیتال خریداری کنند تا بعداً در خدمات مختلف ارائه شده توسط برنامه خرج کنند. این قابلیت فقط برای کاربران این خدمات در مکزیک در دسترس خواهد بود.

Rappi وارد پرداخت‌های ارزهای دیجیتال می‌شود

Rappi، یکی از بزرگترین خدمات تحویل در Latam، تصمیم گرفته است ارزهای دیجیتال را به برنامه خود بیاورد. این شرکت – که سال گذشته در دور سرمایه گذاری سری G خود به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار رسید – اعلام کرد که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان روش پرداخت استفاده کنند و از آنها برای خرید مستقیم اعتبار Rappi از برنامه استفاده کنند.

سپس می توان از این اعتبارات Rappi برای پرداخت هزینه خدمات تحویل ارائه شده در برنامه استفاده کرد. این شرکت که ریشه در کلمبیا دارد و در سال 2018 به اولین تک‌شاخ کلمبیایی تبدیل شد، تقریباً در تمام لاتام از جمله مکزیک، کاستاریکا، کلمبیا، پرو، اکوادور، شیلی، آرژانتین، اروگوئه و برزیل حضور دارد. با این حال، Rappi اعلام کرد که این پروژه آزمایشی جدید محدود به کاربران مکزیکی خواهد بود و به گسترش احتمالی آن اشاره نکرده است.

این گنجاندن ارزهای دیجیتال به ظهور دنیای دیجیتال و جستجوی نوآوری در مورد راه‌های تعامل کاربران با برنامه پاسخ می‌دهد. سباستین مجیا، رئیس Rappi، در مورد اهمیت نوآوری و ارزهای دیجیتال برای آینده این شرکت، اظهار داشت:

نوآوری یکی از ارکان Rappi است. ما با علاقه در حال مطالعه دنیای کریپتو هستیم و معتقدیم که آینده نقطه تلاقی دنیای کریپتو با شرکت‌های غیرکریپتو، با تجربیات کاربری آسان و بدون پیچیدگی است.


پیاده سازی و سایر موارد گنجاندن رمزنگاری

در حالی که این پروژه آزمایشی هنوز در مراحل اولیه خود است، این شرکت اعلام کرد که در حال همکاری با صرافی‌های داخل کشور هستند تا خدمات خود را بیشتر یکپارچه کنند و مشتریان بتوانند ارزهای دیجیتال خود را در برنامه خرج کنند. راپی از دو صرافی Bitso و Bitpay که در کشور حضور دارند به عنوان شرکت کننده در این زمینه یاد کرد.

Rappi همچنین توضیح داد که این شرکت در حال تلاش برای افزایش امنیت تراکنش‌های بین صرافی‌ها و اپلیکیشن است. سایر شرکت‌ها در Latam نیز در تلاش هستند تا رمزارز را در مدل کسب‌وکار خود بگنجانند. این مورد در مورد Nequi، یک پلتفرم فین تک کلمبیایی است که در حال برنامه ریزی برای ورود به بخش کریپتو در این کشور است.

نظر شما در مورد پروژه آزمایشی که راپی در مکزیک آغاز می کند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.