برنامه تامین مالی جدید بهسازی انرژی مسکونی برای Leduc، آلبرتا

[ad_1] 25 آوریل 2022 لدوک، آلبرتا کمک به کانادایی‌ها برای ارتقای خانه‌های خود برای کارآمدتر شدن انرژی، با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کند، مشاغل خوبی ایجاد می‌کند و به صرفه‌جویی در صورت‌حساب‌های ماهانه کمک می‌کند. جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و جوآن واندرهیدن، رئیس فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز از سرمایه گذاری

کد خبر : 198407
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۵
برنامه تامین مالی جدید بهسازی انرژی مسکونی برای Leduc، آلبرتا

[ad_1]

25 آوریل 2022 لدوک، آلبرتا

کمک به کانادایی‌ها برای ارتقای خانه‌های خود برای کارآمدتر شدن انرژی، با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کند، مشاغل خوبی ایجاد می‌کند و به صرفه‌جویی در صورت‌حساب‌های ماهانه کمک می‌کند.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، و جوآن واندرهیدن، رئیس فدراسیون شهرداری های کانادا (FCM)، امروز از سرمایه گذاری 4.1 میلیون دلاری از طریق ابتکار تأمین مالی کارایی جامعه (CEF) برای اجرای برنامه تأمین مالی تقویت انرژی خانه خبر دادند. انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه ها در شهر Leduc، آلبرتا می شود.

شهر Leduc 4,102,500 دلار برای اجرای برنامه بهبود انرژی پاک (CEIP) دریافت می کند. این برنامه انرژی پاک ارزیابی شده از املاک (PACE) که توسط شهرداری های آلبرتا اداره می شود، هزینه ارتقاء بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر برای املاک مسکونی را تامین می کند. سپس صاحبان خانه هزینه پروژه های انرژی خانه خود را در طول زمان از طریق هزینه CEIP اضافه شده به صورت حساب های مالیات بر دارایی خود بازپرداخت می کنند. انتظار می رود دریافت برنامه در اواخر ماه مه آغاز شود.

این برنامه برای صاحبان خانه های مسکونی با املاک واجد شرایط، از جمله خانه های شهری و خانه های مستقل، نیمه مستقل و ردیفی، و همچنین ساختمان های مسکونی چند واحدی سه طبقه یا کمتر در دسترس خواهد بود. شرکت‌کنندگان می‌توانند از میان انواع به‌روزرسانی‌ها، از جمله سیستم‌های فتوولتائیک خورشیدی و گرمایش آب خورشیدی، انتخاب کنند. پمپ های حرارتی منبع هوا؛ کوره های با راندمان بالا، دیگهای بخار و وسایل روشنایی؛ عایق کاری منزل؛ و آب بندی هوا برای ارتقای مشارکت، شهر تخفیف‌هایی را برای ارتقاهای واجد شرایط، ارزیابی‌های خانه EnerGuide و شارژرهای خودروی برقی ارائه می‌کند.

طرح تامین مالی کارآمدی جامعه از طریق صندوق شهرداری سبز ارائه شده توسط FCM و توسط دولت کانادا تامین می شود. CEF به جوامع در هر اندازه کمک می کند تا برنامه های نوآورانه تأمین مالی محلی را اجرا کنند که مستقیماً به صاحبان خانه کمک می کند تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهند و خانه های خود را از نظر انرژی کارآمدتر، راحت تر و مقرون به صرفه تر کنند و در عین حال مشاغل محلی ایجاد کنند و اقتصاد محلی را در حرکت نگه دارند.

این ابتکار یکی از راه هایی است که GMF همچنان بر اساس سابقه 20 ساله خود در حمایت از ابتکارات زیست محیطی متحول کننده در سطح جامعه است. دولت کانادا از زمان آغاز به کار خود 1.65 میلیارد دلار در GMF سرمایه گذاری کرده است و شهرداری ها را قادر می سازد از پروژه هایی مانند این حمایت کنند که از منابع محلی برای هدایت راه حل های نوآورانه استفاده می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.