برنامه‌های پویش کودک، همدلی، کرونا در موزه‌ها

[ad_1] مرحله اول داوری نخستین دوره پویش کودک، همدلی و کرونا انجام شد و در این مرحله ۱۴۹ اثر برگزیده شدند. به گزارش ایسنا، علی‌اکبر زین‌العابدین ـ دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا ـ با تاکید بر این‌که این جشنواره غیررقابتی است و هر اثر، بنا به حداقل استانداردهای هنری، شرایط رده سنی و آثار،

کد خبر : 115275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
برنامه‌های پویش کودک، همدلی، کرونا در موزه‌ها

[ad_1]

مرحله اول داوری نخستین دوره پویش کودک، همدلی و کرونا انجام شد و در این مرحله ۱۴۹ اثر برگزیده شدند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر زین‌العابدین ـ دبیر پویش کودک، همدلی و کرونا ـ با تاکید بر این‌که این جشنواره غیررقابتی است و هر اثر، بنا به حداقل استانداردهای هنری، شرایط رده سنی و آثار، انتخاب می‌شود، گفت: در حال حاضر به مناسبت هفته ملی کودک آثار برگزیدگان در موزه‌های سینما (اکران ویدیوها)، موزه ملی (نمایشگاه نقاشی) و کاخ گلستان (نمایشگاه نقاشی) در حال برگزاری است و بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت رایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آن‌ها دیدن کنند.

وی افزود: در روز اختتامیه این پویش که روز چهارشنبه در موزه ملی ایران برگزار می‌شود، در هر شاخه پنج نفر و در مجموع ۲۰ نفر به عنوان برگزیدۀ برگزیدگان انتخاب می‌شوند که به آن‌ها مدال ایکوم ایران اهدا می‌شود. این مراسم برای هیأت داوران حضوری و برای شرکت‌کنندگان در پویش، به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود.

همدلان این پویش در بخش عکس سیف‌اله صمدیان، رضا معطریان و فرهاد سلیمانی، در بخش نقاشی و تصویرگری فرشید مثقالی، شهناز زهتاب و نازنین آیگانی، ویدیو (فیلم کوتاه و انیمیشن) محمدرضا اصلانی، شادمهر راستین و رضا بهزادیان و در بخش نوشتن خلاق فریبا کلهر، فرمهر منجزی و احمد اکبرپور هستند.

از بین آثار داوری.شده، ۶۵ نقاشی از ۲۲۸ اثر، ۳۴ ویدیو از ۹۷ اثر، ۱۱ عکس از ۳۶ اثر و ۳۹ نوشته خلاق از ۱۲۷ اثر برگزیده شدند.

پویش ادبی و هنری کودک، همدلی و کرونا برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال در چهار بخش نقاشی، عکاسی و ویدیو (فیلم کوتاه) و نوشتن خلاق به راه افتاد. ایکوم ایران (کمیته ملی موزه‌های ایران) برگزارکننده این پویش و کانون توسعه فرهنگی کودکان مجری طرح است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.