برنامه‌های ویژه‌ای جهت پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از حوزه سلامت برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه شده‌است

معاون امور استان‌های صدا و سیما، با تشریح آخرین اقدامات معاونت امور استان‌ها و اعلام همگامی کامل مراکز استانی صداوسیما با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا، از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته‌ی این معاونت در ایام نوروز ۱۴۰۰ و آمادگی ۸۱ شبکه استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر

کد خبر : 29941
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
برنامه‌های ویژه‌ای جهت پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از حوزه سلامت برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه شده‌است



معاون امور استان‌های صدا و سیما، با تشریح آخرین اقدامات معاونت امور استان‌ها و اعلام همگامی کامل مراکز استانی صداوسیما با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا، از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته‌ی این معاونت در ایام نوروز ۱۴۰۰ و آمادگی ۸۱ شبکه استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی دارابی در نشست مشترک ویدیوکنفرانسی مدیران و برنامه‌سازان شبکه‌های استانی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با بیان این‌که کادر بهداشت و درمان، مجاهدان خط مقدم تامین امنیت در حوزه سلامت هستند، ابراز کرد: همه ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های تاریخی شما و تک‌تک پرسنل بیمارستانی و بهداشتی هستیم.

وی افزود: خداوند را شاکریم که در زمینه کنترل و مقابله با بیماری کرونا، پرچم ایران اسلامی در دنیا بلند و پرآوازه است و در این حوزه عملکرد موفقی داشته‌ایم.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان این‌که شاهد مسابقه بزرگ مواسات و همدلی و رسیدگی به محرومان و درماندگان طی یک‌سال اخیر در سراسر کشور بوده‌ایم، گفت: در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه، گروه‌های مردمی و جهادی پای کار آمدند و با همراهی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط، حماسه‌ای جاودانه آفریدند.
وی با بیان این‌که چنین حرکتی در دنیا بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و امیدواریم در ادامه هم با همراهی همه اقشار و تلاش بیشتر مسئولان ذی‌ربط، شاهد شکست کامل کرونا و بازگشت به زندگی عادی باشیم.
معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: ۸۱ شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استان‌ها فعال هستند و برنامه‌های گوناگونی را در قالب‌های مختلف تولید و روانه آنتن می‌کنند که بسیاری از آن‌ها از شبکه‌های سراسری هم پخش می‌شود و گویای کیفیت بالای تولید آنهاست.
دارابی با بیان این‌که این ظرفیت گسترده محملی برای مقابله با کرونا بوده است، گفت: از همه این توانمندی و پتانسیل برای مقابله با کرونا و در حوزه‌های مختلف پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از فعالان حوزه سلامت بهره گرفته شده است ضمن این‌که برنامه‌های ویژه‌ای در همین زمینه‌ها برای نوروز ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
معاون امور استان‌های رسانه ملی با تشکر از دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همه مدیران و کارکنان این وزارتخانه و مراکز درمانی و بهداشتی، عنوان کرد: از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و عزتمندی برای مجموعه کادر بهداشت و درمان کشور داریم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.