برنامه‌های مونرو با محوریت حفظ حریم خصوصی برای هارد فورک ماه جولای، طرح‌هایی شامل امضای حلقه، ارتقاء ضد گلوله – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] طبق به‌روزرسانی اخیر در مخزن Github مونرو، این شبکه رمزنگاری مبتنی بر حریم خصوصی قصد دارد در ماه جولای با ارتفاع بلوک ۲،۶۶۸،۸۸۸، هارد فورک شود. مونرو بزرگترین دارایی رمزنگاری حریم خصوصی از نظر ارزش بازار است و طی هفت روز گذشته، مونرو 13.4 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. Monero قصد

کد خبر : 195638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
برنامه‌های مونرو با محوریت حفظ حریم خصوصی برای هارد فورک ماه جولای، طرح‌هایی شامل امضای حلقه، ارتقاء ضد گلوله – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

طبق به‌روزرسانی اخیر در مخزن Github مونرو، این شبکه رمزنگاری مبتنی بر حریم خصوصی قصد دارد در ماه جولای با ارتفاع بلوک ۲،۶۶۸،۸۸۸، هارد فورک شود. مونرو بزرگترین دارایی رمزنگاری حریم خصوصی از نظر ارزش بازار است و طی هفت روز گذشته، مونرو 13.4 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است.

Monero قصد دارد در ماه جولای ارتقا یابد

تیم توسعه پشت پروژه Monero (XMR) برنامه‌هایی برای ارتقای بلاک چین در مقطعی در ماه جولای دارد، بر اساس نسخه 15 میزبان Github “چک لیست ارتقای شبکه شماره 690”. Monero یک دفتر کل توزیع شده منبع باز با حریم خصوصی داخلی است، زیرا با استفاده از تکنیک های مختلف تراکنش ها را مبهم می کند.

شبکه Monero از تکنیک‌های حفظ حریم خصوصی مانند امضای حلقه، یک روش رمزنگاری، و اثبات دانش صفر (ZK) به نام «Bulletproofs»، آدرس‌های مخفی استفاده می‌کند، و همچنین از یک طرح پنهان‌سازی IP از طریق پروتکل Dandelion++ استفاده می‌کند.

مونرو (XMR) بزرگترین دارایی رمزنگاری مبتنی بر حریم خصوصی است که بر اساس ارزش بازار، 4.62 میلیارد دلار در زمان نگارش مقاله است. هارد فورک در ماه جولای پانزدهمین نسخه نرم افزاری است زیرا بلاک چین از زمان آغاز به کار این شبکه در سال 2014، تعداد زیادی ارتقاء را تجربه کرده است.

یکی از اهداف اصلی پشت بسیاری از هارد فورک های XMR، محافظت از شبکه در برابر استخراج کنندگان مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه است. چهار سال پیش، هارد فورک باعث شد که شبکه حریم خصوصی به چهار پروتکل مختلف تقسیم شود. علاوه بر این، در اواسط فوریه، حامیان XMR از ماینرهای مونرو التماس می کردند که استخر ماینینگ را که 44 درصد از هش ریت شبکه را به خود اختصاص داده بود، تحریم کنند.

یک ماه قبل از آن، هش ریت مونرو در 16 ژانویه 2022 در ارتفاع بلوک 2،539،056 به بالاترین حد خود رسید. در آن روز، هش ریت شبکه به 3.62 گیگاهش در ثانیه (GH/s) رسید. هدف ارتقاء ماه جولای افزایش اندازه امضای حلقه شبکه و سایر پارامترهای امضای حلقه است.

هدف آن پشتیبانی از کیف پول‌های سخت‌افزاری Trezor و Ledger است و توسعه‌دهندگان قصد دارند تا ماه آینده شبکه آزمایشی v15 را راه‌اندازی کنند. علاوه بر این، مفهوم ضد گلوله ZK تقویت کننده حریم خصوصی به نسخه ای به نام “گلوله+” ارتقا خواهد یافت.

برچسب ها در این داستان

3.62 GH/s، ماینرهای ASIC، مقاومت ASIC، ASIC، ضد گلوله+، ضد گلوله، فورک، ارتقاء فورک، هارد فورک، هش پاور، هاشرات، مونرو، مونرو (XMR)، سکه های حریم خصوصی، مونرو حریم خصوصی، Ring Signatures، پشتیبانی Trezor و L ارتقاء، ارتقاء فورک، نسخه 15، نسخه 15، xmr، XMR Hashrate، XMR Mining، ZK proof

نظر شما در مورد هارد فورک آینده مونرو در ماه جولای چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.