برزیل و آرژانتین به یک ارز مشترک نیاز ندارند، آنها به بیت کوین نیاز دارند

[ad_1] برزیل و آرژانتین در حال بررسی یک ارز تجاری مشترک هستند، اما این فقط مشکلات اقتصادی را که بیت کوین می تواند حل کند تداوم می بخشد. این یک سرمقاله نظری توسط جک ویلیامز، دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی و بیت کوین HODLer است. برزیل و آرژانتین در جبهه های متعددی از جمله مسابقات مقدماتی

کد خبر : 323548
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
برزیل و آرژانتین به یک ارز مشترک نیاز ندارند، آنها به بیت کوین نیاز دارند

[ad_1]

برزیل و آرژانتین در حال بررسی یک ارز تجاری مشترک هستند، اما این فقط مشکلات اقتصادی را که بیت کوین می تواند حل کند تداوم می بخشد.

این یک سرمقاله نظری توسط جک ویلیامز، دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی و بیت کوین HODLer است.

برزیل و آرژانتین در جبهه های متعددی از جمله مسابقات مقدماتی جام جهانی و حماسه های کوپا آمه ریکا به مصاف یکدیگر رفته اند. بنابراین، به‌عنوان یک طرفدار مشتاق فوتبال (موریکا)، در ابتدا این مقاله Mises.org نوشته مارکوس فالکونه را کمی عجیب دیدم زیرا نشان می‌دهد که این دو رقیب ممکن است برای ایجاد یک واحد پولی مشترک گرد هم آیند. اما با توجه به جایگاه این دو کشور در اقتصاد جهانی، این ایده منطقی است.

آرژانتین به تدریج بیشتر به سمت نااطمینانی اقتصادی سوق پیدا کرده است زیرا واحد پول آن سال به سال و اغلب ماه به ماه تورم می کند. برزیل پس از وقایع نگران‌کننده اخیر پیرامون انتخاب مجدد رئیس‌جمهور لولا داسیلوا، که قبل از مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2022 با اتهامات فساد روبرو بود، با بلاتکلیفی سیاسی و اقتصادی مواجه است. به گفته فالکون، رئیس‌جمهور لولا و وزیر اقتصاد آرژانتین، سرجیو ماسا، درباره ارز تجاری احتمالی صحبت کرده‌اند. بین دو ملت

بدون شک، اگر برزیل و آرژانتین به چنین توافقی دست یابند، ارز نهایی ثروت بیشتری را از دست مردم آرژانتین و برزیل سلب خواهد کرد. با وجود هر چیز شیرینی که لولا داسیلوا و آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین در گوش مردم خود زمزمه می کردند، تنها پیروزی به دست آمده احتمالاً در جبهه دوستانشان خواهد بود. فالکون این نگرانی را در مقاله‌اش نیز به اشتراک می‌گذارد، و گزارشی درخشان از تاریخ‌های اقتصادی آرژانتین و برزیل به همراه یک دلیل قوی برای این که چرا راه‌حل فیات مورد نظر آنها چیزی جز اصلاحات مشروع است، ارائه می‌کند.

آرژانتین و برزیل نباید این فرصت را برای بیت کوین از دست بدهند

اما برزیل و آرژانتین فرصتی بسیار نادر برای تغییر پویایی همکاری‌های اقتصادی و دیپلماسی بین‌المللی با پذیرش بیت کوین دارند. همانطور که مایکل مالیس، نویسنده آنارشیست و پادکست ارجمند گفته است: «هر کشوری نسبت به هر کشور دیگری در وضعیت آنارشی قرار دارد». برای تعمیم این موضوع، بهترین راه برزیل و آرژانتین برای تثبیت تجارت و تقویت اقتصادشان از طریق بیت کوین است.

اثرات تثبیت تجاری ناشی از ارزش گذاری مشترک، عینی و اساسی کالاهای ارسال شده بین دو کشور است که به ارز دیجیتالی مرتبط است که توسط دولت برزیل یا آرژانتین کنترل نمی شود، نباید دست کم گرفته شود. مقامات هر دو طرف با دانستن این موضوع که کشورشان توسط همسایه‌شان خراب نمی‌شود و شهروندانشان از نظر اقتصادی سود می‌برند، می‌توانند راحت بخوابند. و همزمان با ملت رقیب خود. دانستن چه سیاستمداران در حقیقت رویاهای خیس در مورد، من می دانم که این راه حل بعید است. در نهایت، ما برای اجرای این ابزار بین المللی تجارت به آن سیاستمداران نیاز نداریم. ما می توانیم گره ها را بدون اجازه لولا داسیلوا، فرناندز یا هر سیاستمدار انگلی دیگری اجرا کنیم.

اما پذیرش رسمی بیت کوین غیرممکن نیست. فقط به السالوادور نگاه کنید. تمام کاری که باید در جبهه سیاسی انجام شود، اعطای مجوز رسمی برای استفاده از بیت کوین و احتمالاً تشویق از طریق تبلیغات سبک است. بقیه کار از طریق ماینرها، نود رانرها و علاقه مندان به بیت کوین در دو کشور و در سراسر جهان انجام خواهد شد.

مردم برای بیت کوین آماده هستند

و زمینه سیاسی ممکن است از قبل در هر دو کشور آغاز شده باشد.

حساب‌های متناقضی که از برزیل خارج می‌شوند، از جمله بیانیه‌ای از یک معاون فدرال، نشان می‌دهند که بیت‌کوین پتانسیل تبدیل شدن به پول قانونی را دارد. از دیدگاه آرژانتینی ها، یکی از نامزدهای آینده ریاست جمهوری، خاویر مایلی، اقتصاددان پرشور، پرهیاهو و با انضباط اتریشی، معاون فعلی فدرال بوئنوس آیرس است. به او اعتبار داده می شود که بیت کوین یک “واکنش طبیعی” به “کلاهبرداری بانک مرکزی” است. هر چه بیشتر به او گوش می دهم، امیدوارتر می شوم. بیت کوین این امکان را دارد که به یک پیروزی بزرگ اقتصادی و سیاسی برای کشورهای در حال مبارزه آمریکای جنوبی و جمعیت آنها تبدیل شود.

آنچه باید بیان شود این است که مردم برزیل و آرژانتین به دنبال گزینه بهتری نسبت به آنچه برای آنها ارائه و تبلیغ می شود هستند. مردم یا در حال تلاش برای یک وسیله بهتر از فرصت های اقتصادی هستند یا برای کمک دولتی تلاش می کنند، همانطور که در مورد بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. به عنوان ماینرها، نود رانرها و دانش پژوهان بیت کوین مربوطه، ما باید قدم برداریم و اثرات مثبت بهترین ارز دیجیتال روی کره زمین را برای مردمی که ناامید از دریافت هر پیام امیدی هستند، به تصویر بکشیم.

این افراد هستند که تعیین می‌کنند چه چیزی در جامعه ارزشمند است و انتقال دانش و اندیشه در آن سوی مرزها هرگز آسان‌تر نبوده است. اشتباه نکنید، ایده ای که ما داریم و اعتقادی که داریم در برابر هر رژیمی که تهدید به تسخیر هواپیماهای فیزیکی ما باشد، ضد گلوله است. باید درک کرد که رژیم‌ها نمی‌توانند بر ذهن ما حکومت کنند مگر اینکه ما به آنها اجازه ورود بدهیم. همانطور که ویکتور هوگو نوشت: “هیچ ارتشی نمی‌تواند ایده‌ای را که زمان آن فرا رسیده است متوقف کند.”

این یک پست مهمان توسط جک ویلیامز است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.