برزیل می تواند در سال 2024 Real Digital Defi-Integrated خود را راه اندازی کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک مرکزی برزیل، بیان کرده است که پروژه واقعی دیجیتال، ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل (CBDC) می‌تواند در سال 2024 راه‌اندازی شود. کامپوس نتو همچنین به مزایایی که سیستم ارز دیجیتال ممکن است به همراه داشته باشد، اشاره کرد. با ساختارهای مالی سنتی و موسسات مالی غیرمتمرکز (defi) یکپارچه شده

کد خبر : 294239
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
برزیل می تواند در سال 2024 Real Digital Defi-Integrated خود را راه اندازی کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک مرکزی برزیل، بیان کرده است که پروژه واقعی دیجیتال، ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل (CBDC) می‌تواند در سال 2024 راه‌اندازی شود. کامپوس نتو همچنین به مزایایی که سیستم ارز دیجیتال ممکن است به همراه داشته باشد، اشاره کرد. با ساختارهای مالی سنتی و موسسات مالی غیرمتمرکز (defi) یکپارچه شده است.

به گفته روبرتو کامپوس نتو، Real Digital ممکن است در سال 2024 آماده شود

برزیل یکی از کشورهایی است که در سال گذشته پیشرفت های چشمگیری در زمینه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) داشته است. در حالی که در حال حاضر تاریخ رسمی برای انتشار واقعی دیجیتال وجود ندارد، روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک مرکزی برزیل، به عرضه احتمالی این ارز در سال 2024 اشاره کرده است. در رویدادی در 13 دسامبر، کامپوس نتو اظهار داشت:

در سال 2024، من می خواهم یک نسخه داشته باشم. هنوز چالش های زیادی برای رسیدن به این برنامه وجود دارد، اما این چشم انداز، هدف ما است.

کامپوس نتو این را ممکن می‌داند در صورتی که آزمایش آزمایشی واقعی دیجیتال در سال 2023 آغاز شود و در همان سال به پایان برسد. با این حال، او همچنین تشخیص می دهد که چالش های زیادی در نقشه راه وجود دارد که می تواند تکمیل پروژه را به تاخیر بیندازد.

Real Digital برای ادغام Defi در برزیل

کامپوس نتو همچنین به ادغام واقعیت دیجیتال با سایر ساختارهای سنتی و غیرمتمرکز مبتنی بر مالی اشاره کرد. یکی از وظایفی که بانک بر روی آن تمرکز دارد، پیاده‌سازی مدلی است که شامل واقعیت دیجیتال با Open Finance است، مدلی که به اشتراک گذاری داده‌ها، محصولات و خدمات بین نهادهای تحت نظارت را تقویت می‌کند.

این بدان معناست که برزیلی‌ها برای مدیریت تمام ابزارهای مالی خود، از جمله سپرده‌های بانکی واقعی دیجیتال، و همچنین دارایی‌های ارزهای دیجیتال، فقط به یک برنامه فوق‌العاده نیاز دارند. این اولین بار نیست که کامپوس نتو به این مفهوم اشاره می کند. در ماه نوامبر، Campos Neto همچنین به یک برنامه فوق العاده اشاره کرد که همه عملکردهای ابزارهای مالی سنتی و قدیمی را در یک مرکز مشترک در بر می گرفت.

در نهایت، Campos Neto بیان می‌کند که ویژگی قابل برنامه‌ریزی واقعیت دیجیتالی امکان ادغام آن با ساختارهای جدیدی را فراهم می‌کند که می‌توانند سیستم‌های پرداخت مانند Pix را با اکوسیستم‌های Web3 پیوند دهند. وی در این باره اعلام کرد:

بسیار مهم است که قابل برنامه ریزی باشد تا بتوانید قابلیت های جدیدی را اضافه کنید، در PIX، از نظر تئوری، می توانید یک قرارداد هوشمند در بالای آن قرار دهید.

نظر شما در مورد تاریخ راه اندازی احتمالی واقعی دیجیتال در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.