برزیل رکورد تعداد مؤسساتی را که ذخایر ارزهای رمزنگاری شده را اعلام می کنند ثبت می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] برزیل بیشترین تعداد شرکت ها و موسسات خود را که مالکیت ارزهای رمزنگاری شده را در ماه آگوست اعلام کرده بودند، ثبت کرد. اعدادی که مستقیماً از سازمان مالیاتی برزیل (RFB) می‌آیند، نشان می‌دهند که مؤسسات بیشتری مشتاق خرید ارزهای دیجیتال هستند و همچنین نشان می‌دهد که بیشترین حجم با استفاده از تتر استیبل

کد خبر : 265205
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
برزیل رکورد تعداد مؤسساتی را که ذخایر ارزهای رمزنگاری شده را اعلام می کنند ثبت می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

برزیل بیشترین تعداد شرکت ها و موسسات خود را که مالکیت ارزهای رمزنگاری شده را در ماه آگوست اعلام کرده بودند، ثبت کرد. اعدادی که مستقیماً از سازمان مالیاتی برزیل (RFB) می‌آیند، نشان می‌دهند که مؤسسات بیشتری مشتاق خرید ارزهای دیجیتال هستند و همچنین نشان می‌دهد که بیشترین حجم با استفاده از تتر استیبل کوین usdt جابجا شده است.

موسسات رمزهای بیشتری را در برزیل نگهداری می کنند

موسسات به دلیل مشکلات خاص اقتصاد خود جذب ارزهای دیجیتال در کشورهای لاتام می شوند. اخیراً، سازمان مالیاتی برزیل (RFB) رکورد افزایش تعداد این مؤسسات را که مالکیت نوعی ارز دیجیتال را اعلام کرده اند، ثبت کرده است. اعدادی که با اظهارات آگوست مطابقت دارد، نشان می دهد که بیش از 12000 شرکت در برزیل به داشتن رمزارز به عنوان بخشی از خزانه خود اذعان دارند.

این شاخص از تعداد شرکت هایی که در ماه ژوئیه اعلام کردند دارای رمزنگاری هستند (11360) افزایش یافته است. با این حال، اظهارات افراد در مقایسه با ژوئیه کاهشی را ثبت کرد و در ماه اوت 35000 اظهارات کمتر را ثبت کرد. با این حال، این شاخص همچنان بالاست و بیش از 1300000 نفر اعلام کردند که نوعی رمزارز را به عنوان بخشی از دارایی های خود دارند.

هر ماه اداره مالیات برزیل (RFB) بازار را در مورد تغییرات تعداد اظهارات اجباری در مورد مالکیت کریپتو به اطلاع بازار می‌رساند تا نگاهی اجمالی به تکامل و جهت‌گیری بازار داشته باشد.


USDT هنوز پادشاه

USDT، استیبل کوین مبتنی بر دلار صادر شده توسط تتر، یکی از توکن‌هایی است که در کشور استفاده می‌شود، حداقل در مورد ارزش جابجا شده. بیش از 1.4 میلیارد دلار با استفاده از USDT در 79836 عملیات در ماه آگوست جابه‌جا شد، با میانگین مبلغ تقریباً 18000 دلار در هر تراکنش.

با این حال، بیت کوین با مقایسه تعداد تراکنش های انجام شده در همان دوره، USDT را شکست داد. در ماه آگوست، بیش از 2.1 میلیون تراکنش با استفاده از بیت کوین انجام شد. با این حال، مقدار پول درگیر به مراتب کمتر بود و به مقدار متوسط ​​نزدیک به 130 دلار در هر تراکنش رسید. BRZ، اولین استیبل کوین واقعی برزیلی، همچنین سطوح قابل توجهی از حرکت را در کنار ETH و USDC، یک استیبل کوین دیگر مبتنی بر دلار ثبت کرد.

این اعداد نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال در کشور با سرعتی شتابان در حال رشد است، با توجه به اینکه در ماه ژوئیه، سازمان مالیاتی برزیل نیز رکورد تعداد اظهارنامه های مالکیت ارزهای دیجیتال را ثبت کرد. این امر باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های فین‌تک مانند Picpay و Nubank و حتی بانک‌های سنتی مانند Santander قصد خود را برای گنجاندن خدمات ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از سبد خود اعلام کنند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، برزیل، سازمان مالیاتی برزیل، BRZ، مؤسسات، nubank، picpay، رکورد، RFB، Santander، بیانیه، USDC، USDT

نظر شما در مورد رکورد تعداد مؤسسات ثبت کننده مالکیت ارزهای دیجیتال در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Mehaniq / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.