برزیلی ها به استیبل کوین ها به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا برای مقابله با نوسانات روی می آورند – اخبار بیت کوین

[ad_1] برزیلی‌ها به‌عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر نوسانات شرایط اقتصادی به استیبل کوین روی می‌آورند. این اتفاق اکنون در پی روی کار آمدن دولت جدید لوئیس ایناسیو “لولا” داسیلوا رخ می دهد. بر اساس اظهارات مدیران صرافی، حجم معاملات استیبل کوین در سال 2022 به ویژه در دو ماه آخر سال افزایش

کد خبر : 305229
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
برزیلی ها به استیبل کوین ها به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا برای مقابله با نوسانات روی می آورند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

برزیلی‌ها به‌عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر نوسانات شرایط اقتصادی به استیبل کوین روی می‌آورند. این اتفاق اکنون در پی روی کار آمدن دولت جدید لوئیس ایناسیو “لولا” داسیلوا رخ می دهد. بر اساس اظهارات مدیران صرافی، حجم معاملات استیبل کوین در سال 2022 به ویژه در دو ماه آخر سال افزایش یافته است.

برزیلی ها از استیبل کوین ها به عنوان جایگزین دلار استفاده می کنند

محبوبیت استیبل کوین ها در برزیل در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران و شرکت ها به دنبال پناه بردن به دلار آمریکا برای محافظت در برابر نوسانات بازار دارایی هستند. مدیران چندین صرافی اعلام کرده اند که تقاضا برای استیبل کوین در سال 2022 به شدت افزایش یافته است و در ماه های آخر سال به شدت افزایش یافته است.

خوزه آرتور ریبیرو، مدیر عامل Coinext، یک صرافی ملی، به روزنامه محلی O’Globo در مورد مزایای استفاده از استیبل کوین ها در مقابل استفاده از دلار در حساب های بانکی گفت. او بیان کرد:

استیبل کوین ها کارمزد مدیریت یا عملکرد پرداخت نمی کنند. کسانی که می دانند چگونه پول را مدیریت کنند ترجیح می دهند مدیریت را به خودشان بسپارند. و استیبل کوین یک بازار کاملا نقد دارد که ۲۴ ساعت شبانه روز کار می کند و قیمت بازار را منعکس می کند.

Thales Freitas، مدیرعامل Bitso در کشور، نشان داد که حجم معاملات استیبل کوین در سال 2022 به میزان 85 درصد رشد کرد و این پلتفرم علاقه بیشتری برزیلی‌ها به این دارایی‌های رمزنگاری شده را مشاهده کرد. او توضیح می دهد که شرکت های کوچک و متوسط ​​و افرادی که به خارج از کشور می روند، کسانی هستند که تقاضا برای استیبل کوین ها را افزایش می دهند.


USDT تتر در میان سکه های ترجیحی

ریبیرو اضافه کرد که USDT، استیبل کوین وابسته به دلار منتشر شده توسط تتر، یکی از دارایی هایی بود که پس از آخرین رای گیری عمومی افزایش قابل توجهی در حجم معاملات خود ثبت کرد. حجم سفارشات اجرا شده از 877.5 میلیون در اکتبر به 2.381 میلیارد در دسامبر افزایش یافت که تقریباً سه برابر شد.

بر اساس اعداد منتشر شده توسط اداره مالیات برزیل (RFB) که گزارش‌هایی از تراکنش‌های انجام‌شده توسط صرافی‌های ملی را دریافت می‌کند، USDT از نظر ارزش متحرک همواره در بالاترین رتبه در میان دارایی‌های ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

برای مثال، بیش از 1.4 میلیارد دلار با استفاده از USDT در 79836 عملیات در ماه اوت جابه‌جا شد. در ماه اکتبر، تقریباً 1.8 میلیارد دلار با استفاده از USDT در 119,366 عملیات معامله شد.

شرکت های شخص ثالث تلاش هایی را برای ادغام USDT با سیستم پرداخت سنتی در برزیل انجام داده اند. در ماه اکتبر، Smartpay، یک شرکت فناوری رمزنگاری، با Tecban، یک ارائه دهنده خودپرداز، شریک شد تا USDT تتر را در ۲۴۰۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر برزیل در دسترس قرار دهد.

برچسب ها در این داستان

Bitso، برزیلی‌ها، coinext، دلار، هج، خوزه آرتور ریبیرو، O’Globo، smartpay، استیبل کوین، tecban، تتر، Thales Freitas، USDT، نوسانات

نظر شما در مورد علاقه برزیلی ها به استیبل کوین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.