بررسی کتاب «فاشیسم ابدی» «امبرتو اکو» با حضور «غلامرضا امامی» مترجم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب فاشیسم ابدی اثر امبرتو اکو ترجمه غلامرضا امامی مترجم چیره‌دست، چهارشنبه ۳۰ شهریور در عصر چهارشنبه های بخارا بررسی می شود. این نشست ساعت ۶ عصر با حضور غلامرضا امامی مترجم، احسان شریعتی، سعید محبی و علی دهباشی در کتابفروشی فرهنگان فرشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت. «فاشیسم ابدی» اثر

کد خبر : 257596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۵۸
بررسی کتاب «فاشیسم ابدی» «امبرتو اکو» با حضور «غلامرضا امامی» مترجم


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب فاشیسم ابدی اثر امبرتو اکو ترجمه غلامرضا امامی مترجم چیره‌دست، چهارشنبه ۳۰ شهریور در عصر چهارشنبه های بخارا بررسی می شود.

این نشست ساعت ۶ عصر با حضور غلامرضا امامی مترجم، احسان شریعتی، سعید محبی و علی دهباشی در کتابفروشی فرهنگان فرشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«فاشیسم ابدی» اثر اومبرتو اکو ترجمه غلامرضا امامی در ۳۶۳ صفحه توسط خانه فرهنگ و هنر گویا روانه بازار کتاب شده است. این کتاب شامل ترجمه مقاله مفصل اکو درباره فاشیسم و همچنین برخی دیگر از یادداشت‌ها و گفت‌وگوهای مطبوعاتی این فیلسوف و اندیشمند فقید و اثرگذار ایتالیایی است.

اومبرتو اکو (۱۹۳۳م – ۲۰۱۶م)، نویسنده. استاد دانشگاه، فیلسوف و روزنامه‌نگار نامی ایتالیایی است. اورا غول قرن می‌نامند و سیاره‌ای در کهکشان به نام وی نامیده‌اند. کتاب‌های اکو به بیشتر زبان‌ها ترجمه شده و در میلیون‌ها نسخه منتشر شده است. نوشته نخست کتاب به ویژگی‌های فاشیسم و جوامع فاشیستی می‌پردازد.

غلامرضا امامی (متولد ۱۳۲۵، اراک) نویسنده، مترجم و سرویراستار ایرانی، از ویراستاران و مدیران انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید. پس از انقلاب به ایتالیا رفت و سال‌هاست که مقیم رم می‌باشد. تاکنون بیش از هفتاد کتاب از آثار نویسندگانی چون ایتالو کالوینو، اوریانا فالاچی، جانی روداری، لئو لیونی، کارلو کولودی، غسان کنفانی، عبدالرحمن شرقاوی، محمود درویش، اری دلوکا و زکریا تامر به ترجمه وی از زبان‌های ایتالیایی و عربی نشر یافته و با اخذ جوایز برجسته ملی و جهانی مورد استقبال خوانندگان ایرانی قرار گرفته است. گذشته از کتاب‌ها، صدها یادداشت در مطبوعات ایران در زمینه مباحث فرهنگی و اجتماعی از او به چاپ رسیده است. همچنین بیش از ده کتاب به ترجمه وی به زبان ایتالیایی نشر یافته که از جمله آنها «انتولوژی شعر معاصر ایران» است.

این نشست در ساعت شش بعدازظهر چهارشنبه سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۱ در خانه فرهنگان فرشته به نشانی: فرشته، خیابان فیضی (شرق به غرب)، بعد از چناران، پلاک ۵۰ برگزار می‌شود.

بررسی کتاب «فاشیسم ابدی» «امبرتو اکو» با حضور «غلامرضا امامی» مترجم

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.