بررسی صبح بازار EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 10 نوامبر 2022

[ad_1] یورو/دلار آمریکا ارز اروپایی پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد و 1.0020 را برای شکست آزمایش می کند. جفت ارز EUR/USD در تلاش است پس از یک کاهش متوسط ​​در روز قبل، بهبود یابد، که رالی سه روزه این ابزار را قطع کرد و اجازه نداد آن را در بالاترین سطح محلی جدید

کد خبر : 280320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
بررسی صبح بازار EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 10 نوامبر 2022

[ad_1]

یورو/دلار آمریکا

ارز اروپایی پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد و 1.0020 را برای شکست آزمایش می کند. جفت ارز EUR/USD در تلاش است پس از یک کاهش متوسط ​​در روز قبل، بهبود یابد، که رالی سه روزه این ابزار را قطع کرد و اجازه نداد آن را در بالاترین سطح محلی جدید از 13 سپتامبر تثبیت کند. دلیل ظاهر شدن پویایی منفی بود. احساسات اصلاحی در بازار فعالان بازار در حال آماده شدن برای انتشار امروز آمارهای اقتصاد کلان از ایالات متحده در مورد پویایی قیمت های مصرف کننده در ماه اکتبر هستند که ممکن است تأثیر قابل توجهی بر موضع فدرال رزرو ایالات متحده در مورد تشدید بیشتر سیاست های پولی داشته باشد، زیرا تورم بی سابقه باقی مانده است. یکی از عوامل اصلی افزایش فعال در نرخ بهره است. پیش‌بینی‌های فعلی تحلیل‌گران حاکی از آن است که شاخص قیمت مصرف‌کننده از 8.2 درصد به 8.0 درصد در شرایط سالانه کاهش می‌یابد و در شرایط ماهانه ممکن است از 0.4 درصد به 0.6 درصد افزایش یابد. فردا آمار پویایی قیمت های مصرف کننده در ماه اکتبر توسط آلمان ارائه می شود و کارشناسان مقدار 11.6% را پیش بینی می کنند. علاوه بر این، انتظار می رود که نمایندگان بانک مرکزی اروپا (ECB) لوئیس دی گیندوس، فابیو پانتا و فیلیپ لین در طول روز سخنرانی کنند و در مورد انتشار پیش بینی ها برای رشد اقتصاد اروپا اظهار نظر کنند.

GBP/USD

پوند انگلیس با یک روند صعودی ضعیف معامله می شود و دوباره سطح 1.1400 را پس از کاهش نسبتاً فعال روز قبل آزمایش می کند. دلار آمریکا روز قبل بهبود یافت زیرا فعالان بازار فعالانه در آستانه انتشار آمار اکتبر در مورد تورم مصرف کننده، موقعیت های فروش کوتاه را بستند. بازار انتظار کاهش متوسط ​​فشار تورمی را دارد که به نوبه خود باید بر سیاست فدرال رزرو ایالات متحده تأثیر بگذارد، زیرا ممکن است سرعت افزایش بیشتر نرخ بهره کاهش یابد. در عین حال، پیش‌بینی‌ها برای شاخص قیمت مصرف‌کننده ماهانه همچنان رشد کاملاً فعال را از 0.4٪ به 0.6٪ فرض می‌کنند. فردا، داده های سه ماهه در مورد پویایی تولید ناخالص داخلی (GDP) در بریتانیا منتشر می شود: معامله گران انتظار دارند که کاهش 0.5٪ در اقتصاد ملی تایید شود که به معنای گذار به رکود است. همچنین، سرمایه گذاران منتظر انتشار برنامه بودجه دولت جدید بریتانیا به رهبری ریشی سوناک در 17 نوامبر هستند. انتظار می رود که این سند ضمن افزایش شدید بار مالی بر خانوارها، کاهش گسترده ای را در هزینه های دولت ارائه دهد. کسب و کار.

AUD/USD

دلار استرالیا پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد و نزدیک به 0.6410 نگه می دارد. روز قبل، جفت AUD/USD کاهش نسبتاً فعالی را نشان داد که با بهبود اصلاحی ارز ایالات متحده تحریک شد. در حال حاضر، همچنان که فعالان بازار در انتظار انتشار آمارهای کلان اقتصادی ایالات متحده در مورد پویایی قیمت مصرف کننده هستند، فعالیت بازار دوباره کاهش یافته است. تحلیلگران انتظارات نسبتا بالایی از آن دارند و روی این واقعیت حساب می کنند که در آینده نزدیک فدرال رزرو ایالات متحده سیاست های پولی را کاهش خواهد داد. اگر تورم واقعاً حداقل در شرایط سالانه کاهشی را نشان دهد، رگولاتور احتمالاً نرخ بهره را در دسامبر 50 واحد پایه افزایش خواهد داد. فشار مشخصی بر موقعیت ابزار در روز پنجشنبه نیز توسط آمار استرالیا اعمال می شود: شاخص انتظارات تورمی مصرف کننده از موسسه ملبورن در نوامبر از 5.4٪ به 6.0٪ افزایش یافت که به طور قابل توجهی بالاتر از انتظارات بازار در سطح بود. از 5.7٪. با این حال، این شاخص با آخرین پروتکل های بانک مرکزی استرالیا (RBA) همبستگی دارد که بر اساس آن هنوز از اوج تورم در این کشور عبور نکرده است.

📈 در بررسی از نشانگر iPump استفاده کردم

👉نمایشگر iPump برای MT4

👉نمایشگر iPump برای MT5

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.