بررسی سال 2021: CBSA در خط مقدم برای محدود کردن گسترش COVID-19، ایمن نگه داشتن جوامع و حمایت از اقتصاد ما

[ad_1] 10 دسامبر 2021اتاوا، انتاریو آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در خط مقدم واکنش کانادا به کووید-19 از آغاز همه‌گیری بوده است. در حالی که سال 2020 به معرفی و اجرای اقدامات بهداشتی جدید در مرز برای بستن آن در برابر کووید و انواع آن سپری شد، CBSA بخش خوبی از سال 2021 را صرف

کد خبر : 140936
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۱۶
بررسی سال 2021: CBSA در خط مقدم برای محدود کردن گسترش COVID-19، ایمن نگه داشتن جوامع و حمایت از اقتصاد ما

[ad_1]

10 دسامبر 2021
اتاوا، انتاریو

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در خط مقدم واکنش کانادا به کووید-19 از آغاز همه‌گیری بوده است. در حالی که سال 2020 به معرفی و اجرای اقدامات بهداشتی جدید در مرز برای بستن آن در برابر کووید و انواع آن سپری شد، CBSA بخش خوبی از سال 2021 را صرف تطبیق تدریجی اقداماتی کرده است تا امکان بازگشت ایمن مسافران را با سلامت همیشه در اولویت قرار دهد. . در همین حال، جریان کالا در سراسر مرز ما ثابت ماند و محموله های پستی و پیک به طور قابل توجهی افزایش یافت زیرا کانادایی های بیشتری خرید کردند و تجارت آنلاین انجام دادند. CBSA همچنین این زمان را صرف کرد تا با استفاده از فناوری برای تسهیل و تسریع فعالیت‌ها از طریق تجربه سفر بدون لمس، نوسازی مرزهایمان را پیش ببرد.

نکات برجسته CBSA در سال 2021 نشان دهنده تعهد آژانس برای تسهیل جریان آزاد کالاها و خدمات تجاری، حمایت از یک سیستم مهاجرتی امن و استقبال کننده، جلوگیری از ورود مواد مخدر و سلاح های خطرناک به کانادا و کمک به واکنش کانادا به COVID-19 است. از 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021، 14000 کارمند CBSA که در سراسر کانادا و سراسر جهان کار می کنند، از جمله 6500 افسر یونیفرم پوش، کارهای زیر را انجام دادند:

گسترش COVID-19 در کانادا را محدود کرد

CBSA در سال 2021 بر واکنش همه‌گیر کانادا متمرکز شد و با آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همکاری نزدیک داشت، آژانس به سرعت وضعیت خود را با وضعیت در حال تحول از جمله ظهور انواع جدید نگرانی و تأیید و توزیع واکسن‌ها تطبیق داد.

در نتیجه محدودیت‌های مرزی که در سال 2020 و اوایل سال 2021 اعمال شد، حجم مسافران در مقایسه با حجم قبل از همه‌گیری نزدیک به 86 درصد کاهش یافته است، از 97.4 میلیون در سال 2019 (همه حالت‌ها) به حدود 13.6 میلیون (همه حالت‌ها) تا اکتبر. 31 امسال در ماه جولای، با تغییر اقدامات مرزی، تعداد مسافران دوباره شروع به افزایش کرد و در مجموع به 1.3 میلیون مسافر در ماه رسید و به طور پیوسته افزایش یافت و در اکتبر به 2.1 میلیون مسافر در ماه رسید. در مقایسه، در سال 2020، در ژوئیه در مجموع 965409 مسافر و در ماه اوت کمی بیش از 1 میلیون مسافر وجود داشت. در سال 2019، مجموعا 10.6 میلیون مسافر در ماه جولای و 11.3 میلیون مسافر در ماه آگوست وجود داشته است.

جریان کالاهای ضروری را به کانادا حفظ کرد

از آنجایی که زنجیره‌های تامین فرامرزی برای جریان ثابت کالاها و خدمات، از جمله مواد غذایی، تجهیزات پزشکی و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی حیاتی هستند، CBSA به همکاری با شرکای بین‌المللی و تجاری خود ادامه داد تا اطمینان حاصل شود که ترافیک تجاری مانعی ندارد. رانندگان کامیون با توجه به نقش آنها در ارائه خدمات ضروری و کمک آنها به حفظ عملکرد عادی زنجیره تامین، از قرنطینه اجباری معاف شدند. از اول ژانویه تا 31 اکتبر، در مجموع 4,833,327 راننده کامیون وارد کانادا شدند و BSOs در مجموع 4,511,477 کامیون تجاری را پردازش کرد. در مقایسه، در سال 2020، CBSA در مجموع 4،455،371 کامیون تجاری را در مدت مشابه پردازش کرد و در سال 2019، در مجموع 4،599،225 کامیون تجاری در همان بازه زمانی پردازش شد.

اقدامات مرزی اجرا و تعدیل شد

با افزایش مداوم سطح واکسیناسیون در سراسر کانادا و بر اساس داده های علمی و توصیه های PHAC، CBSA اجرای رویکرد مرحله ای کانادا برای انطباق اقدامات مرزی را در تابستان گذشته آغاز کرد. در ماه ژوئیه، شرایط قرنطینه برای کانادایی‌هایی که کاملاً واکسینه شده بودند، لغو شد. این در ماه اوت با برداشته شدن محدودیت‌های سفر در سفرهای اختیاری (به عنوان مثال گردشگری) توسط شهروندان ایالات متحده و ساکنان دائمی که کاملاً واکسینه شده بودند، دنبال شد. چند هفته بعد، گام مهم دیگری دنبال شد: رفع محدودیت‌های سفر اختیاری اتباع خارجی کاملاً واکسینه شده. در 19 نوامبر، تعدیل‌های بیشتری اعلام شد که شامل تغییراتی در الزامات آزمایش قبل از ورود برای سفرهای کوتاه و سایر اقداماتی بود که در ژانویه 2022 اجرا می‌شد. برای محافظت از کانادایی ها با توجه به نوع نگرانی Omicron COVID-19.

ورود محموله های واکسن COVID-19 را تسهیل کرد

برای حمایت از تعهد دولت کانادا برای ارائه واکسن‌های ایمن و مؤثر برای کانادایی‌ها، CBSA به طور موثر 4738 محموله واکسن کووید-19 را از زمان شروع عرضه واکسن پاکسازی کرد که بیش از 78.9 میلیون دوز را نشان می‌داد. CBSA به تسهیل حمل و نقل واکسن به طور منظم ادامه می دهد. تا 30 نوامبر، تعداد تجمعی دوزهای واکسن کووید-19 در کانادا 61,902,952 بود. واکسیناسیون یکی از مؤثرترین راه‌ها برای محافظت از خانواده، جوامع و خودمان در برابر کووید-19 است.

گسترش استفاده از فناوری برای حمایت از گذرگاه های مرزی ایمن و کارآمد

ArriveCAN که توسط CBSA ایجاد شده است و با همکاری نزدیک با PHAC کار می کند، برنامه و وب سایت رسمی دولت کانادا برای تلفن همراه است که مسافران می توانند اطلاعات اجباری را قبل از ورود به کانادا ارسال کنند. رایگان و ایمن، ArriveCAN یک ابزار ضروری در مدیریت بیماری همه گیر است و روند در مرز را در همه حالت های سفر تسهیل می کند. نسخه جدیدی از ArriveCAN ماهانه منتشر می‌شود تا با تغییرات مرزی همراه باشد، از جمله به‌روزرسانی‌های اخیر و ضروری که به مسافران اجازه می‌دهد مدرک اجباری واکسیناسیون خود را ارسال کنند. از 30 نوامبر، این برنامه از زمانی که برای اولین بار در آوریل 2020 راه اندازی شد، بیش از 6.3 میلیون بار دانلود شده است.

برای ادامه بهبود و نوسازی تجربه مسافران، CBSA ویژگی جدیدی را در ArriveCAN به نام اعلامیه CBSA از قبل. این ویژگی به مسافرانی که به فرودگاه‌های خاصی می‌رسند اجازه می‌دهد تا پیش از ورود به کانادا، اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند. این ویژگی در حال حاضر برای مسافرانی که فقط از طریق وب سایت ArriveCAN وارد فرودگاه بین المللی ونکوور می شوند در دسترس است. به زودی در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو و سایر فرودگاه های سراسر کانادا راه اندازی می شود.

کانادایی ها را در زمان های چالش برانگیز در جریان قرار داد

آگاه نگه داشتن مسافران از اقدامات مرزی که در طول سال تعدیل شده بودند، یک عنصر اساسی در تلاش برای محدود کردن شیوع COVID-19 در کشور ما بود. CBSA از نزدیک با PHAC همکاری کرد تا مسافران را در مورد الزامات در حال تحول برای ورود به کانادا و سایر اقدامات مربوط به سفر، آزمایش، قرنطینه و مرزی با تغییرات در طول سال مطلع کند. از 30 سپتامبر، سرویس اطلاعات مرزی (BIS) 705114 تماس از مردم را که به دنبال اطلاعات در مورد برنامه ها، خدمات و ابتکارات CBSA بودند، رسیدگی کرد. در مقایسه، CBSA 480054 تماس برای مدت مشابه در سال 2020 دریافت کرده است.

توقف سلاح گرم، مواد مخدر غیرقانونی و سایر تخلفات وارداتی در مرز

CBSA با متوقف کردن سلاح های خطرناک، مواد مخدر و کالاهای غیرقانونی در مرز، نقش کلیدی در مبارزه با جرایم سازمان یافته ایفا می کند. مسافرانی که در بدو ورود اسلحه خود را اعلام نکنند ممکن است با دستگیری، توقیف و پیگرد کیفری مواجه شوند. تا 31 اکتبر، افسران خدمات مرزی (BSO) 42,839 توقیف کردند که در مجموع 47,787 کالای توقیف شده شامل 908 قبضه سلاح گرم بود. آژانس همچنین در مجموع 1016 جریمه برای تخلفات واردات مواد غذایی، گیاهان و حیوانات به مبلغ 856300 دلار صادر کرد. CBSA همچنین یک کارگروه فرامرزی را به نمایندگی از دولت کانادا رهبری می کند که تضمین می کند که شرکای مجری قانون در هر دو طرف مرز از اطلاعات، اطلاعات و مشارکت مشترک بهره مند می شوند تا بتوانند موارد غیرقانونی را شناسایی و رهگیری کنند. حرکت سلاح گرم در مرز به هر کسی که ممکن است اطلاعاتی در مورد فعالیت مشکوک برون مرزی داشته باشد تشویق می شود با خط تلفن رایگان دیده بان مرزی CBSA به شماره 1-888-502-9060 تماس بگیرد. اقدامات اجرایی خاص در سراسر کانادا، حقایق و ارقام اضافی و همچنین سایر نکات برجسته منطقه‌ای را می‌توانید در پیش‌زمینه منطقه‌ای مرتبط که در زیر پیوند داده شده است، بیابید.

کودکان گمشده را با عزیزانشان پیوند می‌دهند

CBSA متعهد به شناسایی و بازیابی کودکان گمشده است و آژانس شریک برنامه ما کودکان گمشده (OMC) است که هدف آن رهگیری و بازیابی کودکان گمشده، ربوده شده و استثمار شده و بازگرداندن آنها به والدین و قیم قانونی آنهاست. از ژانویه تا 8 نوامبر، در مجموع 29 کودک گمشده به والدین یا قیم قانونی خود ملحق شده اند. OMC که در سال 1986 تأسیس شد، متشکل از CBSA، پلیس سواره سلطنتی کانادا، وزارت دادگستری کانادا و امور جهانی کانادا است. افسران CBSA از زمانی که در OMC شریک بودند، 1989 کودک مفقود یا ربوده شده را با والدین یا قیم قانونی خود متحد کردند.

پاسخ به محموله پیک افزایش می یابد

افزایش تجارت الکترونیک و واردات کم ارزش در محیط COVID-19 منجر به افزایش حجم محموله ها شده است. CBSA برای تطبیق با این افزایش، منابع را در تسهیل و غربالگری پیک اولویت‌بندی کرد. تنها در حجم محموله‌های کم‌ارزش پیک طی سه سال گذشته ۱۱۷ درصد افزایش داشته است. با توسعه چشم انداز تجارت الکترونیک، انتظار می رود که این افزایش فقط افزایش یابد. با ورود به شلوغ ترین ماه خرید برای فصل تعطیلات، آژانس به خریداران آنلاینی که از خارج از کانادا کالا سفارش می دهند یادآوری می کند که سفارشات خود را زودتر دریافت کنند.

پورتال آنلاین ارزیابی و مدیریت درآمد (CARM) CBSA را راه اندازی کرد

آژانس با راه‌اندازی پورتال مشتری CBSA ارزیابی و مدیریت درآمد (CARM) با «انتشار 1» در ساده‌سازی فرآیند واردات برای مشاغل کانادایی پیشرفت کرده است. CARM Release 1 به واردکنندگان، کارگزاران و مشاوران تجاری نسخه ای از پورتال آنلاین مشتری CARM را با ابزارهای سلف سرویس ارائه می دهد. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا مبالغ بدهی خود را ببینند، یک درخواست احکام ارسال کنند و حساب های خود را مدیریت کنند. کارکردهای پورتال با نسخه 2 گسترش خواهد یافت. از زمان راه اندازی پورتال در ماه می 2021، بیش از 8253 واردکننده و 251 کارگزار ثبت نام کرده اند.

پشتیبانی از سیستم مهاجرت و پناهندگی کانادا

CBSA سابقه ای طولانی در برخورد با افرادی دارد که از مبادی ورودی خود با دلسوزی و حرفه ای رفتار می کنند. در عین حال، این سازمان وظیفه خود را برای بررسی افراد از نظر امنیتی و سایر عوامل، و حذف افراد غیرقابل قبول در اسرع وقت انجام می دهد – فعالیت هایی که یکپارچگی فرآیند مهاجرت را حفظ می کند. در این سال، CBSA نقش اساسی در ابتکار اخیر در سراسر دولت برای آوردن مردم از افغانستان به کانادا ایفا کرد. افسران CBSA در کانادا و خارج از کشور با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا و سایر شرکای دولتی برای حمایت از ورود بیش از 4800 نفر از افغانستان کار کردند. CBSA که مسئول امنیت مرز بود، تمام اقدامات لازم را انجام داد تا اطمینان حاصل شود که همه افراد به طور کامل غربالگری می شوند، همانطور که در مورد همه مسافرانی که به کانادا می آیند انجام شد. افسران CBSA در کانادا همچنین به بررسی جرایم مربوط به مرز که یکپارچگی سیستم را تهدید می کنند، مانند مواردی که به عنوان مشاوران مهاجرت متقلب عمل می کنند، ادامه دادند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.