بررسی دقیق چهره قابلیت تعویض طلا – مجله بیت کوین

[ad_1] در چهل و هشتمین اجلاس سالانه گروه هفت (G7) که از 26 ژوئن تا 28 ژوئن 2022 در کوه های آلپ باواریا آلمان در Schloss Elmau خیره کننده برگزار شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که ایالات متحده و سه عضو دیگر G7 به دنبال ممنوعیت هستند. واردات طلای تازه تصفیه شده

کد خبر : 228482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بررسی دقیق چهره قابلیت تعویض طلا – مجله بیت کوین

[ad_1]

در چهل و هشتمین اجلاس سالانه گروه هفت (G7) که از 26 ژوئن تا 28 ژوئن 2022 در کوه های آلپ باواریا آلمان در Schloss Elmau خیره کننده برگزار شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که ایالات متحده و سه عضو دیگر G7 به دنبال ممنوعیت هستند. واردات طلای تازه تصفیه شده یا استخراج شده روسیه. این ممنوعیت به دنبال مجموعه ای از تحریم ها است که به دنبال آسیب اقتصادی به روسیه در تلافی حمله آنها به اوکراین در سال 2022 بوده است. توجه داشته باشید:

  • ایالات متحده توسط سایر اعضای G7 (کانادا، ژاپن و بریتانیا) در اقدامی علیه واردات طلا با منشاء فدراسیون روسیه همراهی می شود.
  • وزارت خزانه داری ایالات متحده “تصمیم گرفته است که ممنوعیت های بخش 1(a)(i) EO 14068 در مورد طلای منشأ فدراسیون روسیه اعمال می شود و فوراً اعمال می شود.”
  • این ممنوعیت در مورد طلای روسیه که قبل از روز اجرای ممنوعیت در خارج از روسیه قرار داشت، اعمال نمی شود.
  • دولت بریتانیا با انتشار بیانیه ای رسمی واردات طلای روسیه را ممنوع کرد تا به عنوان “اقدامات جدید سخت” علیه تشدید جنگ روسیه و اوکراین توسط پوتین عمل کند. بریتانیا بزرگترین واردکننده طلای روسیه بود و حدود 16.6 میلیارد دلار (13.5 میلیارد پوند) طلا داشت که اکنون پیش بینی می شود تحت تأثیر این ممنوعیت قرار گیرد.
  • انجمن بازار شمش لندن، یک انجمن تجارت بین‌المللی که نماینده بازار جهانی شمش‌های گرانبها در خارج از بورس (OTC) است، اعلامیه‌های کشورهای شرکت‌کننده G7 را تایید کرده و بر این اساس با تحریم‌ها هماهنگی خواهد کرد.
  • الیگارش های روسیه هدف اصلی ممنوعیت طلا هستند زیرا تحریم های غرب در تلاش برای تشدید مجازات ها علیه نخبگان ثروتمند روسیه هستند. تحریم‌ها باعث از دست رفتن ده‌ها میلیارد دلار از دارایی خالص جمعی آنها شده است و کشورهای خارجی دارایی‌های روسیه را از قایق‌های بزرگ تا املاک و مستغلات مصادره می‌کنند.
  • این ممنوعیت در زمانی است که روسیه اخیراً برای اولین بار پس از انقلاب بلشویکی که دولت بلشویک تمام بدهی های دولتی و سایر تعهدات مالی را رد کرد – به سرمایه گذاران خارجی میلیون ها پوند در سرمایه گذاری های از دست رفته روسیه خسارت وارد کرد، اخیراً تعهدات بدهی خارجی خود را نپذیرفت.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.