بررسی بازار صبح – تحلیل ها و پیش بینی ها – 11 نوامبر 2022

[ad_1] یورو/دلار آمریکا ارز اروپایی پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد، نزدیک به 1.0200 و بالاترین سطح محلی از 15 آگوست تثبیت شده است. روز قبل، یورو، مانند بسیاری از ارزهای دیگر جفت شده با دلار آمریکا، رشد فعالی را نشان داد که مهم ترین رشد در چند روز گذشته است. دلیل ظهور یک

کد خبر : 279313
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
بررسی بازار صبح – تحلیل ها و پیش بینی ها – 11 نوامبر 2022

[ad_1]

یورو/دلار آمریکا

ارز اروپایی پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد، نزدیک به 1.0200 و بالاترین سطح محلی از 15 آگوست تثبیت شده است. روز قبل، یورو، مانند بسیاری از ارزهای دیگر جفت شده با دلار آمریکا، رشد فعالی را نشان داد که مهم ترین رشد در چند روز گذشته است. دلیل ظهور یک روند قوی ” صعودی ” انتشار داده های اکتبر در مورد تورم در ایالات متحده بود. شاخص قیمت مصرف کننده در شرایط ماهانه 0.4% افزایش یافت که در مقایسه با پویایی ماه سپتامبر بدون تغییر باقی ماند، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند که شتاب به 0.6% برسد. و در شرایط سالانه، این رقم از 8.2٪ به 7.7٪ کاهش یافت، در حالی که بازار تنها 8.0٪ انتظار داشت. به نوبه خود، CPI به استثنای غذا و انرژی در ماه اکتبر از 0.6% به 0.3% در شرایط ماهانه و از 6.6% به 6.3% در شرایط سالانه اصلاح شد. داده های منتشر شده این اطمینان را تقویت کرد که فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً سرعت افزایش بیشتر نرخ بهره را در آینده نزدیک کاهش می دهد تا از وخامت شدید شرایط اقتصادی برای خانوارها و مشاغل جلوگیری کند. بیشتر تحلیلگران انتظار دارند در دسامبر فقط 50 واحد اصلاح شود و انقباض پولی می تواند بیشتر کاهش یابد. تمرکز سرمایه گذاران بر آمار تورم مصرف کننده از آلمان است: پویایی شاخص در همان سطح 11.6٪ در ماه اکتبر باقی مانده است.

GBP/USD

پوند انگلیس با پویایی چند جهته معامله می شود و نزدیک به بالاترین حد محلی 13 سپتامبر که روز قبل به روز شده بود، نگه داشته می شود. واحد پول آمریکا در واکنش به انتشار آمار تورم مهرماه کاهش شدیدی را نشان داد: داده‌ها حاکی از کاهش نرخ سالانه از 8.2 درصد به 7.7 درصد بود که به طور قابل‌توجهی بهتر از انتظارات بازار 8.0 درصدی بود و اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت کرد. فدرال رزرو ایالات متحده تلاش خواهد کرد تا سرعت افزایش نرخ بهره را در آینده نزدیک کاهش دهد. بسیاری از تحلیلگران بار دیگر صحبت از غلبه بر اوج بحران کنونی را آغاز کرده اند، اما هنوز ارزش نتیجه گیری عجولانه را ندارد. تورم ماهانه 0.4% هنوز بسیار بالاست و نشان دهنده تغییر تمرکز پویایی اصلی قیمت ها از انرژی و محصولات غذایی به بخش خدمات است. علاوه بر این، ریسک‌های ژئوپلیتیکی همچنان قوی هستند که منجر به فشار تحریم‌های بی‌سابقه بر روسیه و عرضه محصولات انرژی این کشور به بازارهای جهانی شده است. امروز، سرمایه گذاران انتشار داده های مربوط به پویایی تولید ناخالص داخلی (GDP) در بریتانیا برای سه ماهه سوم را دنبال کردند. این ارزش از 4.4% به 2.4% در سال و از 0.2% به -0.2% در QQ کاهش یافت که نشان دهنده ادامه فشار بحران انرژی و سیاسی داخلی بر وضعیت اقتصاد ملی است. همچنین، معامله گران مشتاقانه منتظر 17 نوامبر هستند، زمانی که ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا و جرمی هانت، وزیر خزانه داری، برنامه بودجه میان مدت خود را ارائه خواهند کرد که ممکن است شامل کاهش قابل توجهی در هزینه های دولت و افزایش مالیات باشد.

NZD/USD

دلار نیوزلند پویایی معاملاتی متفاوتی را نشان می دهد و مقاومت قوی را در 0.6000 برای شکست آزمایش می کند. پشتیبانی قابل توجهی از جفت NZD/USD توسط گزارش اکتبر در مورد پویایی قیمت های مصرف کننده در ایالات متحده ارائه شد. همانطور که تحلیلگران انتظار داشتند، تورم شروع به کاهش کرد: داده های واقعی کاهش رشد سالانه را از 8.2٪ به 7.7٪ نشان می دهد، و در شرایط ماهانه، بر خلاف پیش بینی 0.6٪، در همان سطح 0.4٪ ثابت شده است. اکنون اکثریت قریب به اتفاق سرمایه گذاران روی فدرال رزرو آمریکا حساب می کنند تا نرخ بهره را در نشست دسامبر تنها 50 واحد پایه افزایش دهد. آماری که روز قبل از نیوزلند منتشر شد، تأثیر محسوسی بر پویایی بازار نداشت. PMI کسب و کار NZ در ماه اکتبر کاهشی را از 51.7 به 49.3 نشان داد، در حالی که برآوردهای اولیه تحلیلگران حاکی از افزایش ملایم این شاخص به 52.7 واحد بود و شاخص قیمت مواد غذایی برای مدت مشابه از 0.4 درصد به 0.8 درصد شتاب گرفت. ادامه خطرات تورمی، اگرچه کارشناسان معتقد بودند که این شاخص به صفر پویایی کاهش خواهد یافت.

USD/JPY

دلار آمریکا در ماه های اخیر بیشترین کاهش را در برابر ین ژاپن نشان داد و دیروز به شدت به حدود 140.00 کاهش یافت. جفت USD/JPY در واکنش به انتشار گزارش تورم اکتبر در ایالات متحده، که نشان دهنده کاهش شدیدتر از حد انتظار در قیمت های مصرف کننده بود، پایین ترین سطح های محلی را از 5 سپتامبر به روز کرد. نرخ سالانه از 8.2٪ به 7.7٪ با پیش بینی 8.0٪ اصلاح شد، احتمال افزایش 50 واحدی در نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در دسامبر را افزایش داد، که همچنین می تواند منجر به سیاست سنجیده تر توسط تنظیم کننده به منظور افزایش نرخ بهره شود. جلوگیری از بی ثباتی در بازار کار بازارهای ایالات متحده امروز به دلیل روز کهنه سربازان بسته هستند، بنابراین فعالیت سرمایه گذاران احتمالا کمرنگ خواهد ماند. سرمایه گذاران بخشی از پوزیشن های فروش را می بندند، قبل از تعطیلات آخر هفته سود می برند و از نشریات ژاپن پیشی می گیرند، جایی که شاخص قیمت تولیدکننده در اکتبر 0.6 درصد افزایش یافت، کاهش از 0.7 درصد در ماه قبل، و قیمت داخلی. شاخص کالاهای شرکتی از 9.7 درصد به 9.1 درصد کاهش یافت که بالاتر از پیش بینی تحلیلگران برای کاهش به 8.8 درصد بود.

XAU/USD

قیمت طلا پس از رشد فعال روز قبل، که منجر به تجدید بالاترین سطح محلی از 26 اوت شد، در حال تثبیت است. با این حال، فعالیت بازار کاهش یافته است. دلیل تقویت احساسات « صعودی » انتشار گزارش اکتبر در مورد تورم در ایالات متحده بود. داده ها نشان دهنده کاهش نرخ سالانه از 8.2 درصد به 7.7 درصد است در حالی که تحلیلگران انتظار 8.0 درصد را داشتند و به صورت ماهانه، نرخ رشد قیمت های مصرف کننده در همان سطح 0.4 درصد باقی مانده است، در حالی که بازار انتظار داشت شتاب بیشتری داشته باشد. دینامیک تا 0.6٪. به نوبه خود، تورم اصلی از 0.6 درصد به 0.3 درصد به صورت ماهانه و از 6.6 درصد به 6.3 درصد به صورت سالانه اصلاح شد. فشار بیشتری بر پول آمریکا توسط آمارهای مربوط به پویایی مطالبات بیکاری اعمال شد. تعداد اولیه مطالبات بیکاری برای هفته منتهی به 4 نوامبر از 218.0 هزار به 225.0 هزار افزایش یافت، در حالی که کارشناسان انتظار داشتند تنها 220.0 هزار مورد باشد. داده های منتشر شده به طور قابل توجهی احتمال تداوم رکورد انقباض سیاست پولی توسط فدرال رزرو ایالات متحده را کاهش داد. تحلیلگران اکنون تقریباً مطمئن هستند که نرخ بهره در ماه دسامبر تنها 50 واحد پایه افزایش خواهد یافت و پس از آن تنظیم کننده ممکن است نگرش منتظر و منتظر را اتخاذ کند.

👉📈 در بررسی از شاخص های زیر استفاده شده است

شاخص ها 📈

نشانگر 3 در 1 iPump MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72257
نشانگر 3 در 1 iPump MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72442

ذخیره انرژی MT4- https://www.mql5.com/fa/market/product/72392
ذخیره انرژی MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72410

این فقط یک لیست کوتاه از محصولات واقعا با کیفیت است که تجارت شما را بهبود می بخشد. تقریبا همه محصولات دارای نسخه MT4 و MT5 هستند/
لیست کاملی از محصولات توسط من توسط لینک موجود در نمایه ایجاد شده است – https://mql5.com/fa/users/batudaev/seller#products

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.