بررسی اعتماد کسب و کار NZ نشانه تورم ملایم تر است

[ad_1] در تقویم اقتصادی آسیا شروع نسبتاً آرام تا صبح بود. با این حال، ارقام اعتماد کسب و کار NZ جلب توجه کرد. شاخص اعتماد تجاری ANZ از -43.4 به -43.8 در ماه آوریل کاهش یافت. اقتصاددانان افزایش را به -41.0 پیش بینی کردند. بر اساس آخرین گزارش ANZ، شاخص‌های تورم در آوریل کاهش بیشتری

کد خبر : 351519
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
بررسی اعتماد کسب و کار NZ نشانه تورم ملایم تر است

[ad_1]

در تقویم اقتصادی آسیا شروع نسبتاً آرام تا صبح بود. با این حال، ارقام اعتماد کسب و کار NZ جلب توجه کرد.

شاخص اعتماد تجاری ANZ از -43.4 به -43.8 در ماه آوریل کاهش یافت. اقتصاددانان افزایش را به -41.0 پیش بینی کردند.

بر اساس آخرین گزارش ANZ،

  • شاخص‌های تورم در آوریل کاهش بیشتری یافت و انتظارات تورمی از 5.82 درصد به 5.70 درصد کاهش یافت که پایین‌ترین رقم از مارس 2022 بود.
  • سایر مولفه‌های تورم نیز انتظارات از افزایش نرخ RBNZ جنگ‌طلب دیگر را کاهش دادند. مؤلفه مقاصد قیمت گذاری از 56.8 به 53.7 سقوط کرد و مؤلفه انتظارات هزینه از 86.4 به 84.2 کاهش یافت.
  • با این حال، انتظارات دستمزد از 83.6 به 87.2 افزایش یافت.

پس از ارقام ناامید کننده تجارت در ماه مارس، وخامت بیشتر در اعتماد تجاری می تواند یک پرچم قرمز برای RBNZ باشد. در حالی که انتظارات تورمی کاهش یافته است، افزایش انتظارات دستمزد نگران کننده خواهد بود.

در 5 آوریل، RBNZ نرخ رسمی نقدی (OCR) را 50 واحد پایه افزایش داد و به 5.25 درصد رساند. این نظرسنجی احساسات تجاری را نسبت به سیاست پولی RBNZ و محیط تورم و نرخ بهره فعلی منعکس می کند.

واکنش NZD/USD به اعداد اطمینان تجاری NZ

قبل از ارقام اعتماد تجاری، NZD/USD به پایین ترین سطح اولیه 0.61141 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح پیش از آمار 0.61248 دلار رسید.

با این حال، در پاسخ به نظرسنجی اعتماد تجاری، کیوی به پایین ترین سطح پس از آمار 0.61197 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح 0.61264 دلار رسید.

امروز صبح، کیوی با 0.16 درصد افزایش به 0.61255 دلار رسید.

نمودار ساعتی 270423 NZDUSD

بعدی

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این روز شلوغ تری در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول و ارقام ادعاهای بیکاری هفتگی در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

در حالی که شرط بندی برای افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در ماه مه کاهش یافته است، بازارها انتظار افزایش در ماه می را دارند. اعداد کمتر از حد انتظار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و افزایش ادعاهای بیکاری می تواند این نظریه را آزمایش کند.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده به ترس از رکود اقتصادی ایالات متحده دامن زده است. تغییر در احساسات به سمت چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو می تواند انتظارات از فرود سخت را کاهش دهد.

با این حال، هیچ تفسیری از فدرال رزرو برای تأثیرگذاری بر احساسات بازار وجود ندارد. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد.

کمتر از یک هفته تا تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در ماه می از ۷۵.۸ درصد به ۷۶.۲ درصد در روز چهارشنبه افزایش یافت. به طور قابل توجهی، بر اساس CME FedWatchTool، شانس حرکت 25 امتیازی در ماه ژوئن از 8.3 درصد به 18.5 درصد افزایش یافته است.

به غیر از تقویم اقتصادی، درآمد شرکت های ایالات متحده نیز بر احساسات ریسک بازار تأثیر خواهد گذاشت. نام‌های بزرگ در تقویم درآمد ایالات متحده شامل Amazon.com (AMZN)، Mastercard (MA)، اینتل (INTC) و Caterpillar (CAT) هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.