برخی از کارکنان اپل در استرالیا به اعتصاب برای حقوق و مزایا رأی می دهند

[ad_1] اعتصاب یک ساعته برنامه ریزی شده برای 18 اکتبر قرار است فعالیت فروشگاه های شرکت فناوری در کشور را مختل کند و بر فشارهایی که در جاهای دیگر بر روابط صنعتی با آن روبه رو است بیفزاید. این اتحادیه گفت: اعتصاب برنامه ریزی شده حدود 150 نفر از 4000 کارمند استرالیایی اپل را که

کد خبر : 265939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
برخی از کارکنان اپل در استرالیا به اعتصاب برای حقوق و مزایا رأی می دهند

[ad_1]

اعتصاب یک ساعته برنامه ریزی شده برای 18 اکتبر قرار است فعالیت فروشگاه های شرکت فناوری در کشور را مختل کند و بر فشارهایی که در جاهای دیگر بر روابط صنعتی با آن روبه رو است بیفزاید.

این اتحادیه گفت: اعتصاب برنامه ریزی شده حدود 150 نفر از 4000 کارمند استرالیایی اپل را که توسط اتحادیه کارگران خرده فروشی و فست فود (RAFFWU) نمایندگی می کنند، شامل می شود و اکثر خدمات مشتریان را در حداقل سه فروشگاه از 22 فروشگاه این شرکت در کشور محدود می کند.

به گفته RAFFWU، این اعتصاب اولین اعتصاب برای اپل در استرالیا خواهد بود و قرار گرفتن در معرض جهانی این شرکت را در چانه زنی دسته جمعی افزایش می دهد، درست همانطور که فشارهای فزاینده هزینه های زندگی کارکنان آمریکایی اپل و سایر شرکت های بزرگ مانند Amazon.com را وادار به تشکیل اتحادیه می کند. .

در استرالیا، اپل با پیشنهاد مجموعه جدیدی از افزایش دستمزدها و شرایط قفل شده در ماه اوت، دور مذاکرات اتحادیه را آغاز کرد. اتحادیه‌ها و اپل گفته‌اند که RAFFWU و دو اتحادیه دیگر در سپتامبر به یک داور صنعتی مراجعه کردند و به دنبال زمان بیشتری برای مذاکره بودند، که اعطا شد.

جاش کولینان، دبیر فدرال RAFFWU در تماس تلفنی با رویترز گفت: «امروز به پایان آن رسیده‌ایم و هنوز به توافق رضایت‌بخش نزدیک نشده‌ایم، بنابراین اعضای شب گذشته به اتفاق آرا آن مسیر را تأیید کردند».

«وقتی گروه‌های بزرگی از کارگران کنار می‌روند، این تأثیر خواهد داشت.»

کالینان گفت، کارگرانی که از RAFFWU در اکثر فروشگاه‌های اپل استرالیا اعتصاب می‌کنند، اما تأثیر آن در فروشگاه‌هایی که نمایندگی بیشتری دارند، قوی‌ترین خواهد بود.

این سه اتحادیه می‌گویند که از اپل می‌خواهند افزایش دستمزدها را تضمین کند که منعکس‌کننده تورم است – که در استرالیا حدود 7 درصد را دنبال می‌کند، محدوده هدف بانک مرکزی را دو برابر می‌کند – و تعطیلات آخر هفته دو روز متوالی به جای تقسیم شدن.

اپل می‌گوید حداقل نرخ دستمزدش 17 درصد بالاتر از حداقل صنعت است و کارگران تمام وقت تعطیلات آخر هفته را تضمین می‌کنند.

سخنگوی اپل روز سه‌شنبه گفت: «ما متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن (برای کارکنانمان)، از جمله غرامت و مزایای بسیار قوی، کمک‌های مالی سالانه سهام و سیاست‌های مرخصی جامع هستیم که همگی فراتر از استانداردهای صنعت استرالیا است.

(گزارش توسط بایرون کی؛ ویرایش توسط مورالیکومار آنانتارامان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.