برتری پرسپولیس با تک گل عمری در بازی با گل گهر

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در پایان با تک گل محمد عمری روی پاس لوکادیا به برتری رسید. در بازی دیگر شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه روند آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر، در دومین مسابقه دوستانه

کد خبر : 259501
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
برتری پرسپولیس با تک گل عمری در بازی با گل گهر



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و در پایان با تک گل محمد عمری روی پاس لوکادیا به برتری رسید.

در بازی دیگر شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه روند آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر، در دومین مسابقه دوستانه از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در نیمه اول این دیدار کنترل بازی را در دست داشت و ضمن جلوگیری از موقعیت‌سازی بازیکنان ذوب‌آهن، عملیاتی هم به وجود آورد که تبدیل به گل نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

آلومینیوم که نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و چند موقعیت جدی به وجود آورده بود بالاخره توانست روی یک حرکت تمرین شده به گل اول مقابل ذوب آهن دست پیدا کند.

در دقیقه ۵۵ این دیدار روی حرکتی که اسماعیل شریفات آغاز کرده بود، آلومینیوم روی پاس والنتینو یوئل و ضربه تمام کننده محمدرضا آزادی به گل رسید و از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در این مسابقه که بیشتر بازیکنان آلومینیوم با نظر سید مهدی رحمتی فرصت بازی به دست آوردند، این تیم توانست به پیروزی یک بر صفر در زمین ذوب‌آهن برسد.

گفتنی است، تیم فوتبال آلومینیوم هفته گذشته نیز در دیداری تدارکاتی به برتری ۲ بر صفر مقابل کیان‌سام بابل دست پیدا کرده بودند.

در رقابت دیگر تیم‌های مس رفسنجان و پیکان عصر امروز در دیداری تدارکاتی به میزبانی زمین دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مسابقه در چهار وقت ۲ دقیقه‌ای برگزار شد. مجید جلالی سرمربی اسبق پیکان تماشاگر ویژه دیدار دو تیم بود. 

شاگردان محمد ربیعی در هفته هفتم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان هستند و پیکان در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.