برترین برنامه پیام رسان ژاپن با 40000 NFT بازار راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] شبکه اجتماعی و اپلیکیشن پیام‌رسان برتر ژاپن، LINE، بازاری را برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی کرده است. این سرویس جدید به 90 میلیون کاربر LINE امکان ارسال و تبادل NFT با دوستان خود را می دهد. بازار “LINE NFT” راه اندازی شد شرکت LVC، اپراتور دارایی‌های رمزنگاری و کسب‌وکارهای بلاک چین، چهارشنبه اعلام

کد خبر : 193519
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
برترین برنامه پیام رسان ژاپن با 40000 NFT بازار راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

شبکه اجتماعی و اپلیکیشن پیام‌رسان برتر ژاپن، LINE، بازاری را برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی کرده است. این سرویس جدید به 90 میلیون کاربر LINE امکان ارسال و تبادل NFT با دوستان خود را می دهد.

بازار “LINE NFT” راه اندازی شد

شرکت LVC، اپراتور دارایی‌های رمزنگاری و کسب‌وکارهای بلاک چین، چهارشنبه اعلام کرد که LINE NFT، یک بازار توکن غیرقابل تعویض را راه‌اندازی کرده است که فقط در ژاپن موجود است. LINE خود را به عنوان “سریعترین برنامه پیام رسان موبایلی در حال رشد در جهان” توصیف کرد. پیام‌ها، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی رایگان را ارائه می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: «از امروز، LINE NFT حدود 40000 محصول NFT از جمله Yoshimoto NFT Theatre را برای فروش عرضه می‌کند،» و افزود: «کاربران می‌توانند NFT‌های خریداری‌شده را در کیف پول LINE Bitmax خود ذخیره کنند.»

Yoshimoto NFT Theatre شامل NFTهای ویدئویی توسط Yoshimoto Kogyo Holdings Co. Ltd. Bitmax یک صرافی ارز دیجیتال است که توسط LINE در سپتامبر 2019 راه اندازی شد. از طریق برنامه LINE قابل دسترسی است.

جزئیات بیشتر این اطلاعیه:

از طریق برنامه LINE – با پایگاه کاربر تقریباً 90 میلیون نفر در ژاپن – آنها می توانند به راحتی NFT ها را با دوستان LINE خود ارسال یا مبادله کنند.

بازار LINE NFT همچنین NFT های شخصیت های محبوب – از جمله Gyuunyuu، Usagyuuun و Betakkuma – و NFT های سری انیمیشن “Patlabor: The Mobile Police” را ارائه می دهد. این شرکت اضافه کرد که NFT های بیشتری “از ژانرهای مختلف در تاریخ بعدی ارائه خواهند شد.”

LVC Corp با تاکید بر مفهوم “خط بلاک چین طراحی شده برای همه” گفت که هدف آن ارائه NFT و سایر خدمات و فناوری های بلاک چین است که می تواند به طور عملی در زندگی روزمره کاربران اعمال شود.

غول تجارت الکترونیک ژاپنی Rakuten نیز در حال راه اندازی یک بازار NFT است. این شرکت توضیح داد: «راکوتن NFT سرویسی است که بازاری را برای کاربران برای خرید NFT و همچنین خرید و فروش همتا به همتای NFT در طیف وسیعی از زمینه‌ها مانند ورزش و سرگرمی، از جمله موسیقی و انیمه فراهم می‌کند». در اطلاعیه ای در 25 فوریه، “یک سرویس برای انتشار و فروش همتا به همتا محتوای NFT برای راه اندازی در سال 2023 یا بعد برنامه ریزی شده است.”

نظر شما در مورد راه اندازی یک بازار NFT توسط LINE چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.