برترین‌های جشنواره اقتصاد و صنعت ورزش دوشنبه معرفی خواهند شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشست خبری انجمن صنعت ورزش ایران در خصوص معرفی تولیدکنندگان برتر ورزشی کشور، ظهر امروز در محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این نشست، حسن محمدلو، رئیس انجمن صنعت ورزش با اشاره به سیاست‌های موردنظر در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: افزایش رقابت‌پذیری، توجه به تولید ملی،

کد خبر : 177911
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
برترین‌های جشنواره اقتصاد و صنعت ورزش دوشنبه معرفی خواهند شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشست خبری انجمن صنعت ورزش ایران در خصوص معرفی تولیدکنندگان برتر ورزشی کشور، ظهر امروز در محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حسن محمدلو، رئیس انجمن صنعت ورزش با اشاره به سیاست‌های موردنظر در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: افزایش رقابت‌پذیری، توجه به تولید ملی، توسعه و تجاری‌سازی صنایع ورزشی، افزایش سهم بخش خصوصی و ارتباط با نهادهای مهم از جمله سیاست‌های ما در این عرصه بود. چشم‌انداز ما برای سال ۱۴۰۲ افرایش تولیدات و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات است.

رئیس انجمن صنعت ورزش ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم تجلیل این است که ما اعتقاد داریم این کار باعث ایجاد رقابت و افزایش شتاب در روند حرکت می‌شود.

دستباز، مدیرکل مرکز مشارکت‌های اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: همان‌گونه که می‌دانید، هدف از این نشست بحث تولید و ثروت‌اندوزی از طریق ورزش است. شعار امسال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» است، یعنی اگر نظام به همین شعار اکتفا کند و به اهداف این شعار برسد، خیلی از مشکلات امروز را فردا نخواهیم داشت.

مدیرکل مرکز مشارکت‌های اقتصادی در وزارت ورزش و جوانان با تذکر اینکه بسیاری از مشکلات در جامعه به‌دلیل عدم اشتغال است، افزود: از روزی که به مرکز مشارکت‌ها آمده‌ام، معتقد بودم که خیلی‌ کارها را می‌توانیم انجام بدهیم. اولین اقدام برگزاری نشست با انجمن صنعت ورزش بود و به اینجا رسیدیم که اولین گام، تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشور باشد. ایجاد میز خدمت در مرکز مشارکت‌ها، اقدام بعدی بود که مشکلات زیادی را حل کرد. الآن هم باید مشوق‌هایی برای تولیدکنندگان در نظر بگیریم، بر همین اساس تصمیم به برگزاری یک جشنواره و تقدیر از برترین‌ها گرفتیم تا به تلاش آنها ارج بنهیم. باید همه تلاش‌هایی که در این عرصه صورت می‌گیرد، تبیین شود. امیدوارم با تلاش رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی خوبی انجام شود تا همه بدانند چه تلاش‌هایی در این عرصه صورت می‌گیرد.

روستاکاری، دبیر جشنواره نیز عنوان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری و نگاه مقام عالی وزارت ورزش، کارگروهی برای برگزاری این جشنواره تشکیل شد. ما برای آنکه بدون کم‌وکاست جشنواره را برگزار کنیم، در مرحله اول طراحی روند حرکتی داشتیم تا مشکلی در زمان برگزاری نداشته باشیم، بر همین اساس نیز توانستیم به راهکارهای خوبی دست پیدا کنیم، البته مشکلاتی هم در مسیر برگزاری بود. من معتقدم جشنواره می‌تواند انگیزه‌ای برای تولیدکنندگان باشد که دیده می‌شوند و مورد حمایت قرار می‌گیرند. اجرای یک پروژه برای اولین بار کار سختی است، اما با کمک همه دوستان از جمله وزارت ورزش محقق شد.

خیراللهی، نماینده بخش خصوصی نیز گفت: ما می‌توانیم این جشنواره را یک مرز در گذشته و آینده صنعت قرار بدهیم. این جشنواره از این جهت مهم است که دولت همه امور صنعت و تجارت را به اهل آن واگذار کرد، مگر می‌شود یک فدراسیون خودش واردکننده باشد؟ این کار باید از طریق خودش انجام شود تا روند صحیحی طی شود.

وی درباره کیفیت تولیدات و رقابت در بازار خاورمیانه گفت: در کشور ما نرخ ارز به‌نحوی است که قیمت محصولات، نصف محصولات خارجی خواهد بود، همچنین این محصولات کیفیت بالایی هم دارند، برای مثال ما یک محصول را که مشابه آمریکایی داشت، برای آن شرکت آمریکایی فرستادیم و مورد تأیید هم قرار گرفت. موضوع دوم، هزینه‌های تولید مانند حقوق و برق پایین است و صرفه اقتصادی دارد.

روستاکاری با اعلام اینکه مراسم تجلیل از برترین‌های اقتصاد و صنعت ورزش کشور روز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود، گفت: با وجود آنکه اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری جشنواره انجام شده بود، اما خیلی استقبال نشد، البته در ادامه با راه‌اندازی میز خدمت و با تماس‌های مختلف حدود ۸۰ نفر انتخاب شدند و تجلیل خواهند شد، امیدواریم سال آینده این عدد به ۲۰۰ شرکت برسد.

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.