برای کمک به کانادایی ها برای ورود به بازار کار، ایجاد یک تغییر شغلی یا یادگیری مهارت های جدید، فراخوانی برای طرح های پیشنهادی راه اندازی شد.

[ad_1] سازمان‌ها تا 9 مارس فرصت دارند برای کمک مالی تحت برنامه مهارت‌های موفقیت درخواست دهند26 ژانویه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا بازار کار کانادا به سرعت به تکامل خود ادامه می‌دهد و بسیاری از کارگران را بدون مهارت‌های لازم برای برآورده کردن خواسته‌های شغلی رها می‌کند و بسیاری از کارفرمایان در

کد خبر : 161133
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
برای کمک به کانادایی ها برای ورود به بازار کار، ایجاد یک تغییر شغلی یا یادگیری مهارت های جدید، فراخوانی برای طرح های پیشنهادی راه اندازی شد.

[ad_1]

سازمان‌ها تا 9 مارس فرصت دارند برای کمک مالی تحت برنامه مهارت‌های موفقیت درخواست دهند

26 ژانویه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

بازار کار کانادا به سرعت به تکامل خود ادامه می‌دهد و بسیاری از کارگران را بدون مهارت‌های لازم برای برآورده کردن خواسته‌های شغلی رها می‌کند و بسیاری از کارفرمایان در تلاش برای یافتن کارمندان برای پر کردن موقعیت‌های خالی هستند. برای کمک به بهبود اقتصاد کانادا از همه‌گیری و بهبود بهتر، باید اطمینان حاصل کنیم که کانادایی‌ها مهارت‌هایی را که برای موفقیت در نیروی کار امروزی نیاز دارند، دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که دولت کانادا برنامه مهارت‌های موفقیت را معرفی کرد که به کانادایی‌های بزرگسال کمک می‌کند مهارت‌های اساسی و قابل انتقال خود را بهبود بخشند تا بتوانند فرصت‌های شغلی با کیفیت بالا بیابند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، فراخوانی را برای ارائه پیشنهادات مالی به سازمان ها برای توسعه پروژه هایی که فرصت های آموزشی برای کانادایی ها را در حال حاضر و در آینده افزایش می دهد، راه اندازی کرد. پروژه‌هایی که از طریق مهارت‌های موفقیت تامین می‌شوند، همچنین ظرفیت سازمان‌ها و کارفرمایان را افزایش می‌دهند و از کار استان‌ها و مناطق در حین بهبود اقتصاد حمایت می‌کنند.

انتظار می رود که این پروژه ها به حدود 90000 فرصت آموزشی شغلی کمک کند و به تعهد دولت برای ایجاد 500000 فرصت آموزشی و کار جدید برای کانادایی ها کمک کند.

از طریق این فراخوان پیشنهادها، دولت بیش از 237 میلیون دلار برای تأمین مالی پروژه‌های تحت دو جریان سرمایه‌گذاری خواهد کرد. فعالیت های واجد شرایط تحت اولین جریان می تواند شامل توسعه رویکردهای آموزشی جدید، ایجاد ابزارهای خودارزیابی و ارائه منابع آموزشی باشد. فعالیت‌های تحت جریان دوم می‌تواند شامل تجزیه و تحلیل برای درک بهتر چالش‌های مهارت‌هایی باشد که گروه‌های کم نمایندگی با آن مواجه هستند، شناسایی بهترین شیوه‌ها در نحوه آموزش مهارت‌های خاص، یا توسعه مطالعات موردی رویکردهای آموزشی موفقی که منجر به اشتغال می‌شود.

اولویت به طرح های پیشنهادی داده می شود که به نیازهای حداقل یکی از گروه های زیر در بازار کار پاسخ دهد: زنان، افراد دارای معلولیت، افراد بومی، اعضای جوامع اقلیت زبان رسمی، تازه واردان، و کانادایی های نژادپرستانه.

برنامه مهارت های موفقیت که در ماه مه 2021 راه اندازی شد، بر 9 مهارت اصلی که کانادایی ها برای مشارکت، انطباق و پیشرفت در یادگیری، کار و زندگی به آن نیاز دارند، تمرکز دارد. این مهارت‌ها شامل مهارت‌های اساسی مانند نوشتن، خواندن و شمارش و مهارت‌های اجتماعی-عاطفی هستند که مهارت‌های انسانی مورد نیاز برای تعامل اجتماعی مؤثر هستند، مانند همکاری، ارتباط، حل مسئله، سازگاری، و خلاقیت و نوآوری.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.