برای کمک به افزایش فرصت‌های توسعه مهارت‌ها برای افراد بومی، پیشنهادهایی را درخواست کنید

[ad_1] 28 فوریه 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا مردم بومی همچنان با موانع متعدد و مداوم برای ورود و موفقیت به بازار کار مواجه هستند. در عین حال، بهبود اقتصادی کانادا از COVID-19 با کمبود نیروی کار در بخش های کلیدی به چالش کشیده شده است. به این دلایل، دولت کانادا با

کد خبر : 172504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
برای کمک به افزایش فرصت‌های توسعه مهارت‌ها برای افراد بومی، پیشنهادهایی را درخواست کنید

[ad_1]

28 فوریه 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

مردم بومی همچنان با موانع متعدد و مداوم برای ورود و موفقیت به بازار کار مواجه هستند. در عین حال، بهبود اقتصادی کانادا از COVID-19 با کمبود نیروی کار در بخش های کلیدی به چالش کشیده شده است. به این دلایل، دولت کانادا با افراد و سازمان‌های بومی همکاری می‌کند تا به اولویت‌بندی دسترسی آنها به فرصت‌های توسعه مهارت‌های هدفمند که برای موفقیت به آن نیاز دارند کمک کند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولان، کارلا کوالترو، یک فراخوان آزاد برای پیشنهادها برای صندوق مهارت ها و مشارکت (SPF)، یک برنامه طولانی مدت بازار کار بومی که مشارکت بین سازمان های بومی و کارفرمایان را تامین می کند، راه اندازی کرد.

برنامه SPF از طریق پروژه های هدفمند، افراد بومی را به مهارت های مورد نیاز برای مشاغل مورد نیاز مجهز می کند. هدف کاهش مهارت ها و شکاف های شغلی بین افراد بومی و غیربومی و افزایش مشارکت بومی در بازار کار است.

اولویت با پروژه هایی است که بخش های زیر را هدف قرار می دهند:

  • اقتصاد سبز – صنایعی که از استفاده کارآمدتر و منابع جایگزین انرژی های تجدیدپذیر حمایت می کنند.
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات – صنایعی که از تولید کالاها و/یا ارائه خدمات مرتبط با پهنای باند، اتصالات، رایانه، نرم افزار و سایر فناوری های ارتباطی پشتیبانی و کمک می کنند.
  • زیر ساخت – صنایعی که از ساخت، عملکرد و نگهداری زیرساخت‌های فیزیکی حمایت می‌کنند و اهداف کانادا را پیش می‌برند. آنها همچنین ممکن است از توسعه یک جامعه حمایت کنند.
  • اقتصاد آبی – صنایعی که از رشد بلندمدت در بخش‌های مبتنی بر اقیانوس مانند انرژی مبتنی بر اقیانوس، زیرساخت‌های دریایی، آبزی پروری، شیلات تجاری، گردشگری ساحلی و دریایی و فناوری اقیانوس حمایت می‌کنند. و
  • بخش عمومی بومی – دولت های بومی و خدمات عمومی تحت مالکیت و اداره دولت های بومی، مانند اجرای قانون، خدمات اضطراری، زیرساخت ها، اداره زمین، حمل و نقل عمومی، آموزش عمومی، مراقبت از کودکان و مراقبت های بهداشتی.

برای کمک به بهبود برنامه SPF، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا با نزدیک به 200 شرکت کننده از طریق 50 جلسه، از جمله سازمان های بومی، صنعت، استان ها و مناطق، موسسات دانشگاهی و سایر بخش های فدرال درگیر شد. پس از این فرآیند تعامل، “گزارش آنچه یاد گرفتیم” تولید شد، با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته شد و به صورت آنلاین پست شد. این گزارش مروری بر بحث‌های غنی و بازخوردهای ارزشمندی که در طول جلسات نامزدی ارائه شد، ارائه می‌کند. نکات برجسته عبارتند از اهمیت تجدید روابط با شرکا و اطمینان از اینکه صداهای بومی اولویت های برنامه را شکل می دهند.

سازمان‌های بومی می‌توانند تا 9 مه از طریق خدمات آنلاین Grants and Contributions، از طریق ایمیل یا از طریق پست درخواست دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست و همچنین جزئیات در مورد جلسات اطلاعاتی آتی، به صندوق مهارت و مشارکت مراجعه کنید.

اعلامیه امروز از تعهد کانادا به هدف توسعه پایدار شماره 10 برای کاهش نابرابری ها از طریق ترویج مشارکت مردم بومی در فرصت های اقتصادی حمایت می کند. دولت کانادا همچنان به اجرای دستور کار 2030 برای توسعه پایدار که توسط سازمان ملل متحد برای کمک به ایجاد جوامع قوی تر، ایمن تر و فراگیرتر که هیچ کس را پشت سر نمی گذارد، رهبری می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.