برای مقابله با فروپاشی SVB تلاش می کنیم، اما به دنبال نجات مالی نیستیم

[ad_1] یلن به برنامه «Face the Nation» شبکه سی‌بی‌اس گفت که با تنظیم‌کننده‌ها برای «طراحی سیاست‌های مناسب برای رسیدگی به وضعیت» کار کرده است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. یلن به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «اجازه بدهید واضح بگویم که در طول بحران مالی، سرمایه‌گذاران و صاحبان بانک‌های بزرگ سیستمی بودند که نجات یافتند…

کد خبر : 332491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
برای مقابله با فروپاشی SVB تلاش می کنیم، اما به دنبال نجات مالی نیستیم

[ad_1]

یلن به برنامه «Face the Nation» شبکه سی‌بی‌اس گفت که با تنظیم‌کننده‌ها برای «طراحی سیاست‌های مناسب برای رسیدگی به وضعیت» کار کرده است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

یلن به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «اجازه بدهید واضح بگویم که در طول بحران مالی، سرمایه‌گذاران و صاحبان بانک‌های بزرگ سیستمی بودند که نجات یافتند… و اصلاحاتی که اعمال شده به این معنی است که ما دیگر این کار را انجام نمی‌دهیم. نمایش صبح یکشنبه.

یلن گفت: «اما ما نگران سپرده گذاران هستیم و بر تلاش برای رفع نیازهای آنها متمرکز هستیم.

فروپاشی بانک متمرکز بر استارت‌آپ نگرانی‌هایی را در مورد عملکرد بانک‌های منطقه‌ای و توانایی کسب‌وکارهای کوچکی که با SVB بانک می‌کنند برای پرداخت حقوق کارکنان خود افزایش داده است.

یلن با مقامات شرکت بیمه سپرده فدرال و دفتر کنترل ارز ملاقات کرد و او و مقامات کاخ سفید نسبت به توانایی تنظیم کننده های بانکی برای پاسخگویی ابراز اطمینان کردند.

یلن تاکید کرد که سیستم بانکی ایالات متحده با توجه به کنترل‌های جدید و الزامات سرمایه‌ای که پس از بحران مالی سال 2008 اعمال شد، امن و دارای سرمایه خوبی است و در روزهای اولیه همه‌گیری کووید-19 آزمایش شده بود.

یلن گفت: «آمریکایی ها می توانند به ایمنی و سلامت سیستم بانکی ما اطمینان داشته باشند.

شرکت بیمه سپرده فدرال در روز جمعه برای محافظت از سپرده های تا سقف 250000 دلار اقدام کرد، اما سپرده های بیش از این مقدار – که 85٪ از حساب های SVB را تشکیل می داد – در معرض خطر هستند.

یلن در پاسخ به این سوال که آیا سپرده گذاران باید به طور کامل بازپرداخت شوند، از اظهار نظر در مورد جزئیات خودداری کرد. ما از مشکلاتی که سپرده گذاران خواهند داشت بسیار آگاه هستیم. بسیاری از آنها مشاغل کوچکی هستند که افراد را در سراسر کشور استخدام می کنند. البته این یک نگرانی قابل توجه است.»

طومار هشدار داد که بیش از 3500 مدیر عامل و بنیانگذار به نمایندگی از حدود 220000 کارگر طوماری را امضا کرده اند که توسط Y Combinator آغاز شده است و مستقیماً از یلن و سایرین درخواست می کند تا سپرده گذاران را متوقف کنند و هشدار داده اند که بیش از 100000 شغل ممکن است در خطر باشد.

سرمایه گذاران مخاطره آمیز به استارت آپ ها توصیه کرده اند که به دنبال جایگزین هایی برای به دست آوردن نقدینگی کوتاه مدت باشند.

(گزارش سارا ان. لینچ، رامی ایوب و آندریا شلال؛ ویرایش توسط هیو لاوسون و فرانک جک دانیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.