برای تعیین امنیت یا کالا باید به قانون قضایی 70 ساله تکیه کنیم – مقررات بیت کوین نیوز

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می‌گوید که آژانس او ​​و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای تعیین اینکه اوراق بهادار یا کالا چیست، باید به قانون قضایی 70 ساله اعتماد کنند. او تاکید کرد که SEC و CFTC با هم برای تنظیم فضای کریپتو کار می کنند و خاطرنشان کرد که “این یک

کد خبر : 262539
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
برای تعیین امنیت یا کالا باید به قانون قضایی 70 ساله تکیه کنیم – مقررات بیت کوین نیوز


رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می‌گوید که آژانس او ​​و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای تعیین اینکه اوراق بهادار یا کالا چیست، باید به قانون قضایی 70 ساله اعتماد کنند. او تاکید کرد که SEC و CFTC با هم برای تنظیم فضای کریپتو کار می کنند و خاطرنشان کرد که “این یک جنگ چمن نیست.”

رئیس CFTC در مورد مقررات رمزنگاری، کار با SEC

روستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC در مورد مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا CFTC با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) همراهی می کند و آیا این دو آژانس منابعی را برای تنظیم بخش کریپتو به اشتراک می گذارند، تأیید کرد:

ما با هم کنار می آییم ما می توانیم به اشتراک بگذاریم، ما به اشتراک گذاشته ایم، و به اشتراک خواهیم گذاشت.

برای CFTC، مشکل این است که ما یک تنظیم کننده مشتقات هستیم. ما بر بازارهای نقدی نظارت نداریم. بنابراین، قدرتی که من از کنگره درخواست کرده‌ام، مقامات نقدی است، تا بتوانیم به بازار بیت‌کوین کش، بازار نقدی اتر و سایر توکن‌های کالای دیجیتال برویم. [markets]رئیس CFTC توضیح داد.

بهنام در اظهار نظر در مورد رئیس SEC که گفته است اکثر توکن‌های رمزنگاری موجود در بازار اوراق بهادار هستند، اظهار داشت: «خب، ما باید از نظر قانونی این موضوع را بفهمیم زیرا این یک طبقه دارایی جدید است. مولفه ها و ویژگی های متفاوتی در این طبقه دارایی بر خلاف طبقات دارایی سنتی وجود دارد. رئیس CFTC توضیح داد:

ما باید به رویه قضایی 70 ساله تکیه کنیم تا مشخص کنیم که امنیت چیست، کالا چیست.

او در پایان گفت: «ما یک پرونده قضایی در نیویورک داریم که می‌گوید بیت‌کوین یک کالا است… ما در تلاش هستیم تا یک نتیجه معقول پیدا کنیم که برای بازار اطمینان ایجاد کند».

بهنام همچنین تاکید کرد که “این یک جنگ چمن نیست” بین دو سازمان نظارتی.

جنسلر، رئیس SEC نیز قبلاً گفته بود که این دو تنظیم کننده با هم برای تنظیم بخش کریپتو کار می کنند. در حالی که گنسلر اعتراف کرد که بیت کوین یک کالا است، ماه گذشته گفت: «از نزدیک به 10000 توکن موجود در بازار کریپتو، به اعتقاد من اکثریت قریب به اتفاق اوراق بهادار هستند.

ماه گذشته، SEC اعلام کرد که در حال ایجاد یک دفتر اختصاصی برای بررسی پرونده های رمزنگاری است. جنسلر همچنین گفت که از کارکنان SEC خواسته است تا انطباق ارزهای دیجیتال را به دقت تنظیم کنند.

نظر شما در مورد اظهارات رئیس CFTC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.