برای بازنشستگان چه معنایی دارد

[ad_1] اما اگر سرفصل های ناشی از گزارش سالانه معتمدین تامین اجتماعی شما را آزار داد، یک نفس عمیق بکشید. این گزارش که در 31 مارس منتشر شد، پیش‌بینی می‌کند که ذخایر صندوق امانی بازنشستگی تامین اجتماعی در سال 2033 تمام می‌شود. گزارش جداگانه‌ای نشان داد که وضعیت مالی مدیکر در سال گذشته کمی بهبود

کد خبر : 342652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
برای بازنشستگان چه معنایی دارد

[ad_1]

اما اگر سرفصل های ناشی از گزارش سالانه معتمدین تامین اجتماعی شما را آزار داد، یک نفس عمیق بکشید.

این گزارش که در 31 مارس منتشر شد، پیش‌بینی می‌کند که ذخایر صندوق امانی بازنشستگی تامین اجتماعی در سال 2033 تمام می‌شود. گزارش جداگانه‌ای نشان داد که وضعیت مالی مدیکر در سال گذشته کمی بهبود یافته است.

بر اساس این گزارش، تامین اجتماعی سال 2022 را با 2.7 تریلیون دلار ذخیره به پایان رساند و می تواند تا 10 سال دیگر مزایای کامل را بپردازد. با این حال، این برنامه در مسیر کاهش شدید مزایای همه جانبه در سال 2033 است، بدون اقدام کنگره ایالات متحده.

پیش بینی جدید تامین اجتماعی برای بازنشستگان فعلی و آینده چه معنایی دارد؟ در اینجا سوالات کلیدی برای بررسی وجود دارد.

س: «تهی شدن» در زمینه تأمین اجتماعی به چه معناست؟

پاسخ: تامین اجتماعی به صورت پرداختی تامین می شود. مزایا عمدتاً از طریق مالیات بر قانون مشارکت های بیمه فدرال (FICA) تأمین می شود که 12.4٪ از دستمزدها را جمع آوری می کند که به طور مساوی توسط کارگران و کارفرمایان تقسیم می شود. اما صندوق امانی همچنین می‌تواند موجودی‌هایی را جمع کند که تامین اجتماعی مازاد داشته باشد، همانطور که در چند دهه گذشته چنین بوده است. با این حال، با شتاب گرفتن موج بازنشستگی کودک بومر، اکنون هزینه ها از درآمد فراتر رفته است. یکی دیگر از عوامل موثر، نرخ باروری پایین در ایالات متحده است، که به این معنی است که ما کارگران کمتری داریم که به سیستم پرداخت می کنند. نابرابری درآمد نیز نقش دارد.

تاریخ تخلیه پیش‌بینی اغلب از سال به سال کمی در نوسان است زیرا متولیان شرایط اقتصادی را که بر برنامه تأثیر می‌گذارد دوباره ارزیابی می‌کنند. امسال، بازنگری نزولی به کاهش بهره وری نیروی کار و رشد اقتصادی انجام شد.

س: شما اشاره کردید که نابرابری درآمد به این مشکل کمک می کند. چطور؟

پاسخ: تامین اجتماعی کمک های FICA را فقط تا سطح معینی از دستمزدها جمع آوری می کند – 160200 دلار در سال جاری. در سال های اخیر، بیشترین افزایش دستمزدها بالاتر از این سطح بوده است، بنابراین سهم کمتری از پایه دستمزد ایالات متحده مشمول مالیات می شود. گزارش متولی پیش بینی می کند که این روند در 75 سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. هزینه های تامین اجتماعی قابل توجه است. بر اساس تجزیه و تحلیل موسسه سیاست اقتصادی (https://bit.ly/3U1jC7q) هر کاهش 1 درصدی در سهم کل درآمد مشمول FICA باعث کاهش درآمد 12.6 میلیارد دلاری می شود.

س: اگر به نقطه ای برسیم که صندوق امانت تمام شود چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ: بر اساس این گزارش، در آن مرحله، درآمد فعلی برای پرداخت 77 درصد از مزایای وعده داده شده کافی است. به عبارت دیگر، یک کاهش فوری و فراگیر مزایای 23 درصدی وجود خواهد داشت – نه تنها برای بازنشستگان فعلی، بلکه برای کارگرانی که در جاده ها بازنشسته می شوند.

س: آیا تامین اجتماعی امکان بهره برداری از سایر منابع درآمد دولت را دارد؟

ج: طبق قانون فعلی، خیر. این برنامه باید صرفاً از صندوق اعتماد تأمین شود و نمی تواند وام بگیرد. این بدان معناست که کنگره باید قوانینی را وضع کند که باعث افزایش درآمد، کاهش مزایا یا ترکیبی از این دو شود.

س: اگر کنگره به نتیجه نرسد چه؟

پاسخ: هر چه به سال 2033 نزدیک‌تر می‌شویم، کمتر شاهد کاهش سود خواهیم بود. کاهش سود معمولاً برای ذینفعان آینده به تدریج انجام می شود، بنابراین تأثیر هر گونه کاهش برای دستیابی به پرداخت بدهی کافی نخواهد بود. اندرو جی بیگز، یکی از همکاران ارشد موسسه امریکن انترپرایز، گفت: «ما آنقدر به تعویق افتاده‌ایم که هیچ کاهش سود قابل قبولی وجود ندارد که بتواند صندوق اعتماد را در دهه 2030 از کار بیاندازد.

پل ان. وان دی واتر، کارشناس ارشد مرکز اولویت های بودجه و سیاست، گفت: در نقطه بحران سال 2033، تزریق اضطراری درآمد جدید به احتمال زیاد وجود دارد. کنگره می‌تواند با تغییر قانون برای اعتبار بخشیدن به تامین اجتماعی با درآمد اضافی به برنامه اجازه دهد تا به کسری‌های خود ادامه دهد – در واقع، این برنامه از طریق استقراض تامین مالی خواهد شد.

این راه حل از کاهش شدید مزایا جلوگیری می کند، اما نگرانی های عمومی در مورد تامین اجتماعی را بیشتر می کند. یک نظرسنجی AARP در سال 2020 نشان داد که 57 درصد از پاسخ دهندگان در مورد آینده تامین اجتماعی مطمئن نیستند و دلیل آن را عدم اعتماد به دولت برای عمل به وعده‌هایش می‌دانند و «پول‌ها رو به اتمام است».

س: پس گزینه های جایگزین چیست؟

پاسخ: دموکرات‌ها عموماً طرفدار تأمین مالی تأمین اجتماعی با اضافه کردن مالیات‌های جدید بر ثروتمندان هستند. مواضع جمهوری خواهان متفاوت است. جناح پوپولیست این حزب رویکرد «به تامین اجتماعی دست نزنید» را اتخاذ کرده است، اما توضیح نداده است که چگونه پیش بینی پرداخت بدهی سال 2033 را مورد توجه قرار خواهد داد. محافظه کاران در مجلس نمایندگان با افزایش تدریجی سن بازنشستگی کامل (زمانی که می توانید 100 درصد مزایای کسب شده خود را دریافت کنید) به 70 سال و از طریق تغییر در فرمول مزایای که مزایای کارگران با درآمد متوسط ​​و مرفه را به شدت کاهش می دهد.

هیچ اتفاق نظری در میان قانونگذاران وجود ندارد – اما مردم موضع روشنی دارند. نظرسنجی AARP نشان می‌دهد که اکثریت دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها موافق هستند که «بهتر است اکنون برای محافظت از مزایای نسل‌های آینده بیشتر به تأمین اجتماعی پرداخت شود». و یک نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که 78 درصد از آمریکایی ها با افزایش سن بازنشستگی کامل برای تامین اجتماعی از 67 به 70 سال مخالف هستند.

نانسی آلتمن، یکی از مدیران مؤسسه تأمین اجتماعی، یک گروه مدافع مترقی، گفت: «اگر کنگره آنچه را که مردم آمریکا می خواهند انجام دهند، می توانند فردا آن را انجام دهند.

نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده، ستون نویس رویترز است.

(نوشته مارک میلر؛ ویرایش توسط متیو لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.