برای این ۵ مورد پول زیاد خرج نکنید!

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، روزیاتو نوشت: در ادامه می‌توانید نظر کارشناسان در مورد خرید کالاهای لوکس را بخوانید؛ به ویژه این که خرید کدام وسایل معادل هدر دادن پولتان است. اگر نمی‌خواهید پولتان را دور بریزید، حتماً ادامه مطلب را بخوانید. ۱- لباس برندهای لوکس بن گلد، کارشناس امور مالی و بنیانگذار Recommended Home

کد خبر : 405709
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۲۸
برای این ۵ مورد پول زیاد خرج نکنید!

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، روزیاتو نوشت: در ادامه می‌توانید نظر کارشناسان در مورد خرید کالاهای لوکس را بخوانید؛ به ویژه این که خرید کدام وسایل معادل هدر دادن پولتان است. اگر نمی‌خواهید پولتان را دور بریزید، حتماً ادامه مطلب را بخوانید.

۱- لباس برندهای لوکس

بن گلد، کارشناس امور مالی و بنیانگذار Recommended Home Buyers، خرید لباس‌های گران را توصیه نمی‌کند. او گفته است: «لباس‌ برندهای لوکس معمولاً قیمت‌های گزافی صرفاً به خاطر اسم برند خود دارند.» وقتی تی شرتی با کیفیت مشابه یک تی شرت معمولی به دلیل برندش ۱۰ برابر قیمت دارد، به احتمال زیاد ارزش خرید نخواهد داشت.

برای این ۵ مورد پول زیاد خرج نکنید!

۲- تجهیزات الکترونیکی گران‌قیمت

تجهیزات الکترونیکی گران‌قیمت، مانند تلویزیون‌های ۸k، تجهیزات خودکار پیشرفته و سایر وسایلی که هزاران دلار قیمت دارند، در بیشتر اوقات ارزش هزینه کردن ندارند. به ویژه اگر این لوازم الکترونیکی پیشرفته ویژگی‌هایی دارند که فراتر از نیاز شماست.

برای این ۵ مورد پول زیاد خرج نکنید!

۳- لوازم لوکس حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد، به خصوص اگر علاقه‌مند به خرید لوازم حیوانات خانگی باشید. لوازم لوکس حیوانات خانگی اغلب کارایی کمی داشته و ارزش خرید با مبالغ بالا را ندارند. علاوه بر این، حیوانات درکی از ارزش این لوازم ندارند.

۴- تجهیزات ورزشی گران قیمت خانگی

سالن‌های بدنسازی خانگی در چند سال گذشته محبوب شده‌اند، اما هزینه تجهیزات این سالن‌ها نجومی است. از خرید دوچرخه های ثابت گرفته تا وزنه‌های مارک دار، می‌توانید هزاران دلار برای راه‌اندازی یک باشگاه ورزشی خانگی عالی هزینه کنید. حفظ آمادگی جسمانی مهم است، اما لازم نیست که برای خرید تجهیزات ورزشی بیش از حد گران قیمت هزینه کنید

۵- خودروهای لوکس

تبلیغات زیادی برای اتومبیل‌های لوکس انجام می‌شود. در آگهی‌های تبلیغاتی یا حتی در پست‌های اینفلوئنسرها، خودروهای لوکس به عنوان نشانه‌ای از ثروت نمایش داده می‌شوند. اما در بیشتر موارد، این خودروها ارزش خرید ندارند. اگرچه جذابیت خرید یک خودروی لوکس و جدید غیرقابل انکار است، اما ارزش این خودروها به سرعت کاهش پیدا می‌کند.

برای این ۵ مورد پول زیاد خرج نکنید!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.