برادر مدیر سابق Coinbase در پرونده تجارت داخلی Crypto به زندان محکوم شد – مقررات بیت کوین نیوز

برادر یکی از کارمندان سابق Coinbase به دلیل آنچه وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) آن را «پرونده تجارت داخلی ارزهای دیجیتال پیشگامانه» خواند به 10 ماه زندان محکوم شد. پرونده معاملاتی “پیشگامانه” Crypto Insider وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیکیل وحی «به ۱۰ ماه حبس محکوم شده است» در یک

کد خبر : 305568
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
برادر مدیر سابق Coinbase در پرونده تجارت داخلی Crypto به زندان محکوم شد – مقررات بیت کوین نیوز


برادر یکی از کارمندان سابق Coinbase به دلیل آنچه وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) آن را «پرونده تجارت داخلی ارزهای دیجیتال پیشگامانه» خواند به 10 ماه زندان محکوم شد.

پرونده معاملاتی “پیشگامانه” Crypto Insider

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیکیل وحی «به ۱۰ ماه حبس محکوم شده است» در یک «پرونده تجارت داخلی ارزهای دیجیتال پیشگامانه». او به یک فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم مقصر شناخته شد.

وزارت دادگستری توضیح داد که وحی «به دلیل مشارکت در طرحی برای انجام معاملات داخلی در دارایی‌های رمزنگاری شده با استفاده از اطلاعات محرمانه برادرش، مدیر محصول سابق در شرکت کوین‌بیس گلوبال (Coinbase)، محکوم شد که در مورد آن دارایی‌های رمزنگاری برنامه‌ریزی شده بود. در صرافی های کوین بیس فهرست شود.

دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده، با اشاره به این پرونده به عنوان “اولین پرونده تجارت داخلی که بازارهای ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد” اظهار داشت:

در زمانی که بازارهای ارزهای دیجیتال با ترس، عدم اطمینان و شک مواجه شده اند، معاملات داخلی این تصور را ایجاد می کند که همه چیز تقلب شده است و تنها افرادی که دارای مزیت های مخفی هستند می توانند درآمد واقعی داشته باشند.

حکم امروز روشن می‌کند که بازارهای ارزهای دیجیتال بی‌قانون نیستند. تجارت غیرقانونی خودی، در هر کجا و هر زمان که اتفاق بیفتد، عواقب واقعی دارد.»

وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ژوئیه سال گذشته علیه نیکیل وحی، برادرش ایشان وحی و دوستشان، سامیر رامانی، «اتهامات معاملات داخلی» را مطرح کردند.

مقامات توضیح دادند که در حدود اکتبر 2020، نیکیل وحی اطلاعات محرمانه ای را از برادرش به دست آورد، که در حال کار بر روی اینکه کدام ارزهای رمزنگاری شده در صرافی های کوین بیس فهرست می شوند، به دست آورد. او سپس به صورت ناشناس آن دارایی های رمزنگاری شده را اندکی قبل از اینکه کوین بیس به طور عمومی اعلام کند که آنها را در صرافی های خود فهرست می کند، به دست آورد.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد: «در موارد متعدد پس از اعلام فهرست عمومی کوین‌بیس، نیکیل وحی دارایی‌های کریپتو را برای سود فروخت.»

واهی 27 ساله اهل سیاتل واشنگتن علاوه بر محکومیت حبس به پرداخت 892500 دلار محکوم شد.

آیا فکر می‌کنید برادر کارمند سابق کوین‌بیس باید به‌خاطر تجارت داخلی ۱۰ ماه به زندان برود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.