برابری برای EUR/CHF فراخوانی می کند | فارکسلایو

[ad_1] تصویر فنی این جفت از قبل حاکی از یک حرکت نزولی با شکل گیری الگوی دوباله در حدود 1.0500 بود. اما هنگامی که شما یک محور سیاست غافلگیرکننده توسط SNB را وارد می‌کنید، واقعاً یک استدلال قوی برای این جفت برای حرکت مجدد به سمت برابری ایجاد می‌کند. سمت سوئیسی معادله نسبتاً ساده است.

کد خبر : 217785
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
برابری برای EUR/CHF فراخوانی می کند |  فارکسلایو

[ad_1]

EURCHF

تصویر فنی این جفت از قبل حاکی از یک حرکت نزولی با شکل گیری الگوی دوباله در حدود 1.0500 بود. اما هنگامی که شما یک محور سیاست غافلگیرکننده توسط SNB را وارد می‌کنید، واقعاً یک استدلال قوی برای این جفت برای حرکت مجدد به سمت برابری ایجاد می‌کند.

سمت سوئیسی معادله نسبتاً ساده است. تغییر موضع SNB بازارها را تحت تأثیر خود قرار داده است و این امر مستلزم قیمت گذاری مجدد آنچه در ماه های آینده خواهد بود. و وقتی به این واقعیت فکر کنید که حتی بدترین بانک‌های مرکزی هم در حال حرکت هستند، واقعاً یک تکان بزرگ برای سهام و به طور کلی معاملات ریسک است. من ماه گذشته توضیح دادم که:

«اگر فشارهای تورمی در سطح جهان ادامه یابد، SNB و BOJ ممکن است نتوانند از این وضعیت فرار کنند.

“هر دو بانک مرکزی اساساً به اندازه ای که می توان در مورد تنظیمات سیاست ها فکر کرد، بدبین هستند. با این حال، اگر حتی آنها نیاز به تغییر را ببینند، جهنمی برای پرداخت در بازارها وجود خواهد داشت.

«با فرانک و ین که معمولا دارایی‌های بهشت ​​امن هستند، تغییر در تفکر سیاستی کافی است تا جریانی عظیم به ارزهای مربوطه را تحریک کند – به ویژه در زمانی که بازارها مجبورند با ریسک‌های رکود، کاهش اهرم و عدم اطمینان تورم مقابله کنند.

این یک حرکت خودتقویت‌کننده خواهد بود که در آن احتمالاً شاهد فروختن دارایی‌های پرخطر حتی بیشتر خواهیم بود و من انتظار دارم که چنین جریان‌هایی به فرانک و ین نسبتاً قابل توجه و قابل توجه باشد.»

در همین حال، اگر به یورو نگاه کنید، تشخیص نکات مثبت دشوار است، مگر اینکه بانک مرکزی اروپا بتواند پای خود را در مورد خطرات تکه تکه شدن حل کند. بازارهای پول در طول سال بر روی افزایش نرخ‌های بانک مرکزی قیمت‌گذاری کرده‌اند و خطر نزولی این است که این افزایش نرخ‌ها ممکن است محقق نشود – به ویژه با وجود خطرات رکود.

در این مرحله، اگر ارزش سهام ادامه پیدا کند، فشار به سمت برابری برای EUR/CHF فراخوانی می‌شود و این ممکن است آغازی برای کاهش شدیدتر باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.