بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نبیل باهویی صحبت های جالبی را از زمان حضورش در پرسپولیس و تجربه حضورش در ایران مطرح کرد که صحبت های او را در زیر بخوانید: پرسپولیس در نیم فصل دوم نفرات خوبی جذب کرده است. پدیده خوبی مثل ابوالفضل بابایی به پرسپولیس آمده است. این در حالی است که

کد خبر : 479457
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نبیل باهویی صحبت های جالبی را از زمان حضورش در پرسپولیس و تجربه حضورش در ایران مطرح کرد که صحبت های او را در زیر بخوانید:

پرسپولیس در نیم فصل دوم نفرات خوبی جذب کرده است. پدیده خوبی مثل ابوالفضل بابایی به پرسپولیس آمده است. این در حالی است که عبدالکریم حسن که در سال های نه چندان دور بهترین بازیکن آسیا شده و در حال حاضر هم شرایط خوبی در پرسپولیس دارد. ارونوف هم مهره بسیار با قابلیتی است و با حضور این مهره ها در کنار بازیکنان قدیمی پرسپولیس می تواند قهرمان شود.

جدایی از پرسپولیس؟ توافق اولیه‌ای که ما با پرسپولیس داشتیم، این گونه بود. به هرحال همه چیز قرار نیست روی کاغذ بیاید. به هرصورت از روز اول این تصمیم گرفته شد. من دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما فقط من تصمیم گیرنده نبودم. من تمام تلاشم را هم کار گرفتم که در پرسپولیس بهترین باشم. من معمولا پس از 7-8 بازی شرایط ایده آل می‌شود. این اتفاق زمانی که در هامبورگ بودم هم اتفاق افتاده بود. به هرحال از پرسپولیس جدا شدم تا لیست برای جذب بازیکن جدید برای این تیم باز شود و با کمک بازیکن جدید، پرسپولیس بتواند مسیرش را برای قهرمانی هموارتر کند.

بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد. در ایران فقط به حضور در پرسپولیس فکر می‌کنم. قبلا هم این مساله را گفته‌ام اگر قرار باشد دوباره به ایران بیایم، دوست دارم دوباره پیراهن این تیم را برتن کنم.

در این مدت که در پرسپولیس بودم متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند. اسم پرسپولیس اول از همه هوداران این تیم را به ذهن‌ها متبادر می‌کند. هواداران پرسپولیس با پیروزی این تیم خوشحال می‌شوند و با شکست آن ناراحت. هواداران پرسپولیس در ایران و آسیا بی نظیر هستند.

برای مردم ایران احترام زیادی قائل هستم و سال نو را به آنها تبریک می‌گویم. دوست داشتم در زمان نوروز باستانی و عید ایرانی‌ها در ایران بودم و جشن‌های آنها را از نزدیک می‌دیدم اما قسمت نبود با این وجود در سال نو انرژی مثبتم را برای مردم ایران می فرستم و خوشحالم بخشی از زندگی‌ام را در کشور ایران و مردم با محبت آنها گذراندم.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.