بدهی ناخالص دولت عمومی دلایل رشد. – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 15 دسامبر 2022

[ad_1] رشد بی بند و باری بدهی عمومی ایالات متحده ناشی از یک علت طبیعی – تضعیف دشمن اصلی ژئوپلیتیک – دولت روسیه است. مسیحیت ارتدکس اساس وجود جهان روسیه است. وضعیت یک فرد روسی خارج از ارتدکس وضعیت غیر طبیعی او است که او را از همه نظر ضعیف می کند. همه حالت های

کد خبر : 293650
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
بدهی ناخالص دولت عمومی  دلایل رشد.  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 15 دسامبر 2022

[ad_1]

رشد بی بند و باری بدهی عمومی ایالات متحده ناشی از یک علت طبیعی – تضعیف دشمن اصلی ژئوپلیتیک – دولت روسیه است.

مسیحیت ارتدکس اساس وجود جهان روسیه است. وضعیت یک فرد روسی خارج از ارتدکس وضعیت غیر طبیعی او است که او را از همه نظر ضعیف می کند.

همه حالت های غیر طبیعی ناپایدار هستند و همیشه به پایان می رسند و حالت های طبیعی پایدار جایگزین می شوند.

توسعه جهان روسیه در چارچوب یک دولت الحادی با ایدئولوژی کمونیستی به دلیل غیرطبیعی بودن آن نمی توانست پایدار باشد. فروپاشی چنین دولتی موضوع زمان بود. و آن زمان فرا رسیده است. یکی از رهبران فروپاشی دولت خود را آغاز کرد و دیگری آن را تکمیل کرد. دولتی که در آن جامعه وجود دارد همیشه با یک رهبر مطابق با این دولت همراه است.

یکی از رهبران که از غرور و طمع به ستایش دشمنان چاپلوس، با اقدامات خود در جایی که لازم نبود و با بی عملی خود در جاهایی که لازم بود، به هر طریق ممکن در فروپاشی دولتی که به او سپرده شده بود کمک کرد.

رئیس کشوری که افتخار می کند و از عنوان شهروند افتخاری یک کشور دیگر برخوردار است، که نسل کشی مردم خود را مرتکب شد که بیش از 27 میلیون هموطن را نابود کرد، چیزی جز انزجار ندارد. عدم عذرخواهی و پشیمانی از زیان وارده به وطن و سپردن مسئولیت به دیگران نشان از تمام رذالت این شخص و انزجار از اعمال مجرمانه او دارد.

یکی دیگر از رهبران، وسواس به قدرت و آماده انجام هر کاری برای به دست آوردن آن، بدترین کار را انجام داد – او دولت خود را نابود کرد تا قدرت خود را حفظ کند. او برخلاف میل مردم برای حفظ کشورش، با امضای اسنادی که مطابق با قانون سقوط دولت نبود، مرتکب جنایت شد که منجر به از دست دادن مناطق، فقیر شدن جامعه و غوطه ور شدن در هرج و مرج شد. از جنگ داخلی

فریاد شرم آور در کنگره آمریکا “خداوند به آمریکا برکت دهد!” تمایل و آمادگی خود را برای ارتکاب خیانت به منافع مردم خود نشان داد و توسط ایالات متحده به عنوان فراخوانی برای اقدامات فعال تر برای نابودی جهان روسیه تلقی شد.

ایالات متحده با بهره گیری از لحظه تضعیف دشمن ژئوپلیتیکی خود، فرآیندهایی را برای بی ثبات کردن اوضاع اقتصادی و سیاسی در کل فضایی که قبلاً در اختیار روس ها بود، آغاز می کند تا تمام دارایی های خود را کاهش دهد و آنها را به قیمت سبز بخرد. کاغذ.

این برنامه اقدام مستلزم انتشار دلار در مقیاس کیهانی بود و تا سال 1990 بدهی ملی ایالات متحده از مرز سه تریلیون و 3,206,290,000,000 دلار گذشت. ایالات متحده آمریکا.

برای اینکه مطالب چاپ شده از کنار خارج نشوند و برای اینکه در یک قطعه چاق خفه نشوند، ایالات متحده تصمیم گرفت تا قبل از انتشار گسترده دلار آماده شود و تمام فرآیندها را برای افزایش بدهی عمومی در بازار انجام دهد. فرآیندهای افزایش عرضه پول در داخل کشور که برای این کار 10 سال طول می کشد.

نرخ رشد عرضه پول در یک اقتصاد با ثبات در حال توسعه باید دقیقاً با نرخ رشد انبوه کالاها مطابقت داشته باشد. تا سال 1991، ایالات متحده این اصل را در تنظیم اقتصاد خود به شدت رعایت می کرد.

در سال 1991، ایالات متحده شروع به توسعه فرآیندهایی برای افزایش بدهی کرد و افزایش عرضه پول را به مدت 3 سال با رشد تولید ناخالص داخلی متوقف کرد.

در سال‌های 1991، 1992، 1993 و 1994، حجم کل پول بدون تغییر در 4.3 تریلیون دلار باقی ماند. ایالات متحده آمریکا. در سال 1995، ایالات متحده شروع به افزایش عرضه پول با نرخی کرد که از رشد تولید ناخالص داخلی بیشتر بود.

در غیاب اثرات منفی بر اقتصاد ایالات متحده، اقدامات با موفقیت از سال 1991 تا 1999 برای افزایش عرضه پول با نرخی فراتر از نرخ رشد اقتصادی برای افزایش بدهی عمومی با نرخی بیش از حد معقول اعمال شد. محدودیت ها

ایالات متحده در سال 1999 بر اساس رویه های کاملاً ثابت شده، انباشت بدهی عمومی را به مدت دو سال به حالت تعلیق درآورد (ظاهراً آنها عجله زیادی داشتند، زیرا دوره توقف در هنگام افزایش عرضه پول سه سال بود). تا پس از آن شروع به ساختن آن با قدرت تازه کنید.

در سال 2002، رشد انفجاری برنامه ریزی شده بدهی دولت ایالات متحده آغاز شد. آنها برای خرید دارایی های دشمن ژئوپلیتیکی خود کاغذهای سبز زیادی چاپ کردند، اما فقط توانستند یک تکه چاق را گاز بگیرند و برای اینکه بی دندان نمانند، به سرعت لقمه نمک را ریختند.

اقدامات برنامه ریزی شده ایالات متحده در نمودارهای پویایی بدهی عمومی و پویایی عرضه گسترده پول نشان داده شده است.

GGGD&BM

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.