بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری 8.9 میلیارد دلاری در وجوه مشتریان و دارایی های “به شدت ترکیب شده” را گزارش کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 2 مارس 2023، بدهکاران FTX دومین ارائه سهامداران خود را منتشر کردند که حاوی تجزیه و تحلیل اولیه از کسری صرافی فعلی از بین رفته ارز دیجیتال است. آخرین ارائه کسری قابل توجهی را نشان می دهد، زیرا تقریباً 2.2 میلیارد دلار از کل دارایی های شرکت در آدرس های مربوط به FTX

کد خبر : 328599
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری 8.9 میلیارد دلاری در وجوه مشتریان و دارایی های “به شدت ترکیب شده” را گزارش کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 2 مارس 2023، بدهکاران FTX دومین ارائه سهامداران خود را منتشر کردند که حاوی تجزیه و تحلیل اولیه از کسری صرافی فعلی از بین رفته ارز دیجیتال است. آخرین ارائه کسری قابل توجهی را نشان می دهد، زیرا تقریباً 2.2 میلیارد دلار از کل دارایی های شرکت در آدرس های مربوط به FTX یافت شده است، اما تنها 694 میلیون دلار به عنوان “دارایی های دسته A” یا ارزهای دیجیتال مایع مانند بیت کوین، تتر یا اتریوم در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، جان جی ری سوم، مدیر عامل فعلی FTX، اظهار داشت که تلاش بدهکار قابل توجه بوده است و او افزود که دارایی های صرافی “به شدت با هم ترکیب شده اند.”

خلاصه ای مقدماتی از آنچه در کسری 8.9 میلیارد دلاری FTX نقش داشته است

بدهکاران FTX و مدیر عامل John J. Ray III ارائه جامعی را منتشر کرده اند که کمبودهای FTX را مستند می کند. گزارش اولیه به حمله سایبری اشاره می کند که یک روز پس از درخواست FTX برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در 11 نوامبر 2022 رخ داد. در یک کانال چت تلگرام که اکنون حذف شده است، راین میلر، مشاور کل FTX ایالات متحده، صرافی را هک کرده و این پلتفرم را هک کرده است. ناامن تجزیه و تحلیل اولیه کمبود به این حمله سایبری خاص در سراسر کشور اشاره دارد.

بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری قابل توجه و دارایی های
تصویری از آخرین ارائه بدهکاران FTX.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که هر دو FTX و FTX US معمولا دارایی‌های دیجیتال را در کیف پول‌های Sweep نگهداری می‌کنند که برای مشتریان جداگانه تفکیک نشده است. بدهکاران خاطرنشان کردند که به دلیل حمله سایبری، محیط محاسباتی شرکت ایمن شده بود و “محصولات خاصی باقی می ماند” و دسترسی به داده های حیاتی را محدود می کرد. این گزارش دارایی‌های FTX را به دو گروه دسته‌بندی می‌کند: «دارایی‌های دسته A»، که دارایی‌های بازار و حجم معاملات بیشتری دارند، و «دارایی‌های دسته B»، که نیازهای نقدینگی دارایی‌های دسته A را برآورده نمی‌کنند.

بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری قابل توجه و دارایی های
تصویری از آخرین ارائه بدهکاران FTX. ارائه عمومی کسری نگران کننده 8.9 میلیارد دلاری در بودجه مشتریان را نشان می دهد، که بیشتر آن را می توان به Alameda Research ردیابی کرد که در مجموع 9.3 میلیارد دلار از مشتریان دریافت کرده بود. FTX تنها توانسته است حدود 2.7 میلیارد دلار از چنین وجوهی را شناسایی کند و برخی از وجوه نقدینگی نیستند یا “دارایی های رده B” در نظر گرفته می شوند.

با این حال، با وجود شناسایی همه دارایی ها، 8.9 میلیارد دلار کسری باقی مانده است. در این گزارش آمده است: «در زمان درخواست، کسری قابل‌توجهی در صرافی FTX.com وجود دارد که به عنوان تفاوت بین ادعاهای دارایی دیجیتال در دفتر FTX.com و دارایی‌های دیجیتال موجود برای برآورده کردن این ادعاها تعریف می‌شود. این کسری به ویژه برای دارایی های دسته A قابل توجه است. فقط مقدار کمی پول نقد، استیبل کوین، [bitcoin]، [ethereum]و سایر دارایی های رده A در کیف پول هایی که از ابتدا با صرافی FTX.com مرتبط هستند، باقی می مانند.”

بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری قابل توجه و دارایی های
تصویری از آخرین ارائه بدهکاران FTX.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که در حالی که کسری در FTX ایالات متحده قابل توجه بود، اما کمتر از کسری بورس بین‌المللی بود. در یک بیانیه مطبوعاتی، مدیر عامل Ray نظرات خود را در مورد ارائه به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که منابع مالی با هم ترکیب شده و ثبت سوابق ناکافی است.

ری در بیانیه‌ای گفت: «این دومین موردی است که بدهکاران FTX پیش‌بینی می‌کنند که مجموعه‌ای از ارائه‌ها خواهد بود، زیرا ما همچنان به کشف حقایق این وضعیت ادامه می‌دهیم. تلاش زیادی برای رسیدن به این نقطه انجام شده است. دارایی های صرافی ها به شدت در هم آمیخته بود و دفاتر و سوابق آنها ناقص و در بسیاری از موارد کاملاً وجود ندارد. وی تاکید کرد: اطلاعات ارائه شده از سوی بدهکاران اولیه و قابل تغییر است.

یکی از جنبه های جالب آخرین ارائه بدهکاران این است که توکن ftx (FTT)، سکه مبادله ای شرکت، به عنوان دارایی رده B طبقه بندی می شود. در حالی که BTC و ETH دارایی های رده A هستند، SOL، MATIC، UNI، SHIB، PAXG، WBTC و WETH نیز دارایی های کلاس A در نظر گرفته می شوند. این گزارش همچنین به سپرده‌ها و برداشت‌های روزانه 90 روز قبل از تاریخ دادخواست ورشکستگی اشاره می‌کند.

بدهکاران FTX در آخرین ارائه گزارش کسری قابل توجه و دارایی های
تصویری از آخرین ارائه بدهکاران FTX.

علاوه بر این، کسری صرافی شامل دارایی‌های Alameda Research نمی‌شود که شامل 956 میلیون دلار سولانا (SOL) و aptos (APT)، 820 میلیون دلار در صرافی‌های شخص ثالث، 185 میلیون دلار در دارایی‌های استیبل کوین نگهداری شده در سردخانه و 169 دلار است. میلیون بیت کوین (BTC) که در سردخانه نگهداری می شود.

برچسب ها در این داستان

8.9 میلیارد دلار، 8.9 میلیارد دلار، تحقیقات Alameda، ورشکستگی، بیت کوین، BTC، دارایی های رده A، دارایی های رده B، مدیر عامل، دارایی های ترکیبی، صرافی ارزهای دیجیتال، حمله سایبری، دارایی های دیجیتال، ETH، اتریوم، FTT، ftx، صرافی بین المللی، ارزش بازار , matic, PAXG, گزارش مقدماتی, بیانیه مطبوعاتی, نگهداری سوابق, shib, کسری, کمبود, SOL, Solana, Stablecoin, Sweep Wallets, حجم معاملات, UNI, WBTC, WETH

به نظر شما عواقب کسری قابل توجه FTX برای سهامداران چه خواهد بود؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sergei Elagin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.