بدهکاران FTX خواهان بازگرداندن وجوهی هستند که به سیاستمداران و سوپر PAC های ایالات متحده داده شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1] بدهکاران FTX به دنبال بازپس گیری میلیون ها دلاری هستند که به کمیته های اقدام سیاسی ایالات متحده (PACs) و شخصیت های سیاسی داده شده است. نامه‌های محرمانه‌ای به افراد و سازمان‌ها ارسال شده است که در آن درخواست بازگرداندن وجوه تا 28 فوریه 2023 شده است. برخی از بوروکرات‌ها، مانند سناتورهای دموکرات جو

کد خبر : 316500
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
بدهکاران FTX خواهان بازگرداندن وجوهی هستند که به سیاستمداران و سوپر PAC های ایالات متحده داده شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بدهکاران FTX به دنبال بازپس گیری میلیون ها دلاری هستند که به کمیته های اقدام سیاسی ایالات متحده (PACs) و شخصیت های سیاسی داده شده است. نامه‌های محرمانه‌ای به افراد و سازمان‌ها ارسال شده است که در آن درخواست بازگرداندن وجوه تا 28 فوریه 2023 شده است. برخی از بوروکرات‌ها، مانند سناتورهای دموکرات جو مانچین و تینا اسمیت، قبلاً این وجوه را برای امور خیریه تعهد کرده‌اند. مشخص نیست که آیا آنها طبق قانون ملزم به بازپرداخت وجوه به دارایی FTX هستند که اکنون ورشکسته شده است یا خیر.

نخبگان سیاسی ایالات متحده تحت فشار برای بازپرداخت کمک های FTX قبل از موعد مقرر

به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده است که قانونگذاران در واشنگتن دی سی و کمیته های اقدام سیاسی ایالات متحده بودجه قابل توجهی از FTX، بنیانگذار آن سام بنکمن-فرید (SBF) و مدیران ارشد دریافت کردند. برآوردها نشان می دهد که SBF و تیم FTX از زمان آغاز به کار بورس، حدود 90 میلیون دلار به بوروکرات ها و سازمان های سیاسی ایالات متحده کمک کرده اند. به عنوان مثال، نیشاد سینگ و رایان سلامه، مدیران سابق SBF و FTX حدود 70.1 میلیون دلار به احزاب دموکرات و جمهوری خواه برای چرخه انتخابات میان دوره ای 2022 اهدا کردند.

تحقیقات نشان می دهد که 196 قانونگذار ایالات متحده، یا از هر سه عضو کنگره، یک نفر، کمک های مستقیم از مدیران SBF یا FTX دریافت کرده اند.

یک بیانیه مطبوعاتی به تاریخ 5 فوریه بیان می‌کند که هدف بدهکاران FTX بازیابی وجوه توزیع شده بین نخبگان سیاسی واشنگتن دی سی است. در این اطلاعیه آمده است: «بدهکاران FTX پیام‌های محرمانه‌ای را برای شخصیت‌های سیاسی، کمیته‌های اقدام سیاسی و سایر دریافت‌کنندگان کمک‌ها یا پرداخت‌هایی که توسط بدهکاران FTX، ساموئل بنکمن-فرید یا سایر افسران انجام شده است، ارسال می‌کنند.» همچنین بیان می‌کند که «از گیرندگان درخواست می‌شود تا وجوه خود را تا 28 فوریه 2023 به بدهکاران FTX برگردانند».

بدهکاران FTX مشخص می کنند که وجوه را می توان از طریق یک حساب ایمیل تعیین شده تا تاریخ مشخص شده بازگرداند. دارایی ورشکسته بیان می کند که این حق را برای خود محفوظ می دارد که «اقداماتی را در دادگاه ورشکستگی برای مطالبه بازپرداخت این پرداخت ها، همراه با بهره ای که از تاریخ شروع به دست می آید، آغاز کند». علاوه بر بیانیه مطبوعاتی بدهکاران FTX، حساب توییتر “نهنگ های غیر معمول” فهرستی از بوروکرات ها و کمیته های اقدام سیاسی ایالات متحده را منتشر کرد که گمان می رود از SBF و مدیران ارشد FTX بودجه دریافت کرده اند.

تا به حال فهرستی از سیاستمدارانی که به آنها پول داده اند و مبالغ آن وجود نداشته است. توییت کرد نهنگ های غیر معمول این اطلاعات را می توان از طریق کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده (FEC) و تحقیقات Coindesk تأیید کرد، که تخمین می زند از هر سه عضو کنگره یک نفر از SBF یا کارکنان ارشد FTX بودجه دریافت کرده است.

قبل از انتشار بیانیه مطبوعاتی و انتشار فهرستی از سیاستمداران آمریکایی که بودجه رهبران FTX را پذیرفته‌اند، برخی از بوروکرات‌ها تصمیم گرفتند کمک‌های مالی را به امور خیریه هدایت کنند. به عنوان مثال، سناتورهای جمهوری خواه جان بوزمن و بیل کسیدی اعلام کردند که قصد دارند این بودجه را به سازمان های خیریه اهدا کنند. سناتورهای دموکرات جو مانچین و تینا اسمیت نیز پس از فروپاشی FTX به موسسات خیریه خاصی کمک مالی کردند.

اسمیت، یک دموکرات از مینه‌سوتا، به رسانه‌ها گفت که «نگرانی‌های جدی در مورد ارزهای دیجیتال و خطرات مالی آن برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروش دارد». با این حال، در طول چرخه انتخابات، آنجی کریگ، نماینده مینه سوتا و سناتور تینا اسمیت، هیچ مشکلی برای پذیرش 2900 دلار پیش از شکست مبادله نداشتند. مشخص نیست که چه کسی این سیاستمداران را هدایت کرده یا چرا آنها تصمیم گرفتند به جای بازگرداندن آنها به املاک ورشکسته، که میلیاردها دلار به سرمایه گذاران خرد که این بوروکرات ها ادعا می کنند به آنها اهمیت می دهند، به امور خیریه اهدا کنند.

برچسب ها در این داستان

70.1 میلیون دلار، 90 میلیون دلار، سیاستمداران آمریکایی، انجی کریگ، ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی، بیل کسیدی، رشوه، بوروکرات ها، سازمان های خیریه، خیریه، یکی از بنیانگذاران، نامه های محرمانه، لابی کریپتو، ارز دیجیتال، نخبگان سیاسی دموکرات دی سی، دی سی، چرخه انتخاباتی، تخمینی، 28 فوریه، 5 فوریه، FEC، ریسک‌های مالی، ftx، بدهکاران FTX، آغاز کار، جو مانچین، جان بوزمن، لابی‌گری، چرخه انتخابات میان‌دوره‌ای، نماینده مینه‌سوتا، دارایی FTX اکنون ورشکسته، یک عضو از هر سه عضو کنگره، متعهد، فساد سیاسی، شخصیت های سیاسی، سازمان های سیاسی، بیانیه مطبوعاتی، بازپرداخت، سناتورهای جمهوری خواه، سرمایه گذاران خرد، بازیابی وجوه، بازگشت وجوه، سام بانکمن-فرید (SBF)، کارکنان ارشد FTX، تینا اسمیت، مدیران ارشد، بوروکرات های ایالات متحده، PAC های ایالات متحده، نهنگ های غیر معمول، واشنگتن

نظر شما در مورد اقدام بدهکاران FTX برای بازپس گیری وجوه از شخصیت های سیاسی و کمیته های اقدام ایالات متحده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.