بدهکاران FTX از سرمایه گذاری Grayscale و مدیران آن شکایت می کنند

[ad_1] بر اساس این شکایت، مدیر عامل Grayscale و همچنین مالکان Digital Currency Group و Barry Silbert ظاهراً قراردادهای اعتماد را نقض کرده اند. Alameda Research Ltd.، صندوق تامینی متعلق به میلیاردر سابق شرمسار سام بانکمن-فرید، از Grayscale Investments، LLC، مدیر عامل آن، Michael Sonnenshein، و صاحبان آن، Digital Currency Group و Barry Silbert به

کد خبر : 329963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
بدهکاران FTX از سرمایه گذاری Grayscale و مدیران آن شکایت می کنند

[ad_1]

بر اساس این شکایت، مدیر عامل Grayscale و همچنین مالکان Digital Currency Group و Barry Silbert ظاهراً قراردادهای اعتماد را نقض کرده اند.

Alameda Research Ltd.، صندوق تامینی متعلق به میلیاردر سابق شرمسار سام بانکمن-فرید، از Grayscale Investments، LLC، مدیر عامل آن، Michael Sonnenshein، و صاحبان آن، Digital Currency Group و Barry Silbert به عنوان یک شرکت وابسته به FTX شکایت کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که این شکایت را اعلام می کند، «بدهکاران FTX به دنبال تسکین اجباری هستند تا ارزش 9 میلیارد دلاری یا بیشتر را برای سهامداران Grayscale Bitcoin و Ethereum Trusts («تراست ها») باز کنند و بیش از یک چهارم میلیارد دلار ارزش دارایی را دریافت کنند. مشتریان و طلبکاران بدهکاران FTX.”

این نسخه توضیح می دهد که چگونه Grayscale بیش از 1.3 میلیارد دلار هزینه های مدیریت را در حالی که توافق نامه های اعتماد را نقض کرده است، “استخراج” کرده است. علاوه بر این، شکایت ادعا می‌کند که «سقوط خاکستری سال‌ها پشت بهانه‌های ساختگی برای جلوگیری از بازخرید سهام‌داران از سهام‌شان پنهان شده است،» و اقدامات شرکت منجر به معامله سهام با 50 درصد تخفیف نسبت به ارزش خالص دارایی شده است.

در این دادخواست آمده است: «اگر Grayscale کارمزدهای خود را کاهش دهد و جلوی نادرست بازخرید را بگیرد، ارزش سهام بدهکاران FTX حداقل 550 میلیون دلار خواهد بود که تقریباً 90 درصد بیشتر از ارزش فعلی سهام بدهکاران FTX امروز است.»

Grayscale با فشار فزاینده ای برای ایجاد تغییرات ساختاری در اعتماد مواجه شده است، از جمله سرمایه گذاری Valkyrie که به دنبال در دست گرفتن کنترل تراست است. مدیر عامل Grayscale، Michael Sonnenshein همچنین در نامه ای به سرمایه گذاران اظهار داشت که اگر Grayscale Bitcoin Trust نتواند به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل شود، حرکت های بالقوه می تواند شامل پیشنهاد مناقصه 20٪ از تراست 10.7 میلیارد دلاری باشد.

در مورد FTX که در نوامبر 2022 ورشکست شد، تلاش برای بازیابی وجوهی که به طور بالقوه می تواند طلبکاران را اصلاح کند ادامه دارد.

جان جی ری سوم، مدیر عامل و مدیر ارشد بازسازی بدهکاران FTX، گفت: “ما از هر ابزاری که می توانیم برای به حداکثر رساندن بازیابی برای مشتریان و طلبکاران FTX استفاده خواهیم کرد.” با ممنوعیت بازخرید نادرست و خود معامله گری Grayscale سرکوب شده است. مشتریان و طلبکاران FTX از بازیابی های اضافی، همراه با سایر سرمایه گذاران Grayscale Trust که از اقدامات Grayscale آسیب می بینند، بهره مند خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.