بدهکاران دولتی، طلبکاران با مراحلی برای شروع تجدید ساختار بدهی موافقت می کنند

[ad_1] بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و هند، رئیس فعلی گروه 20 اقتصادهای بزرگ (G20) پس از اولین نشست کامل میزگرد جدید بدهی جهانی که در جریان نشست‌های بهاری صندوق بین‌المللی پول برگزار شد، بیانیه مشترکی صادر کردند. و بانک جهانی در واشنگتن. در بیانیه آمده است: «بحث بر روی اقداماتی متمرکز شد که اکنون

کد خبر : 344878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۱۶
بدهکاران دولتی، طلبکاران با مراحلی برای شروع تجدید ساختار بدهی موافقت می کنند

[ad_1]

بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و هند، رئیس فعلی گروه 20 اقتصادهای بزرگ (G20) پس از اولین نشست کامل میزگرد جدید بدهی جهانی که در جریان نشست‌های بهاری صندوق بین‌المللی پول برگزار شد، بیانیه مشترکی صادر کردند. و بانک جهانی در واشنگتن.

در بیانیه آمده است: «بحث بر روی اقداماتی متمرکز شد که اکنون می‌توان برای تسریع فرآیندهای بازسازی بدهی و کارآمدتر کردن آن‌ها، از جمله در چارچوب مشترک G20، انجام داد.

این نشست در بحبوحه تأخیرهای مداوم در نهایی کردن توافقنامه های درمان بدهی برای زامبیا، غنا و اتیوپی تحت چارچوب مشترک G20 برگزار شد، اگرچه سیلا پازارباسی اوغلو، رئیس استراتژی صندوق بین المللی پول روز چهارشنبه گفت که امیدوار است هفته آینده “خبرهای خوبی” در مورد پرونده زامبیا به دست آید.

مقامات ایالات متحده و سایرین علت این تاخیر را تا حد زیادی به دلیل عقب نشینی چین، بزرگترین طلبکار دوجانبه جهان، و عدم تمایل طلبکاران بخش خصوصی برای پیوستن به آن می دانند.

غنا، زامبیا و اتیوپی در مراحل مختلفی از این فرآیند هستند، اما کارشناسان بدهی می گویند توافق چین برای ارائه تضمین های مالی برای سریلانکا – کشوری با درآمد متوسط ​​که تحت چارچوب G20 واجد شرایط نبود – می تواند حرکت جدیدی را برای حرکت رو به جلو در این کشورها ایجاد کند. موارد

در بیانیه آمده است که شرکت کنندگان در مورد اهمیت بهبود فوری به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد پیش بینی های اقتصاد کلان و ارزیابی پایداری بدهی در پرونده های درمان بدهی توافق کردند.

در این بیانیه آمده است که صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی به سرعت راهنمایی‌های کارکنان خود را در مورد اشتراک‌گذاری داده‌ها در هر مرحله از فرآیند بازسازی صادر خواهند کرد و ناامیدی که چین و سایر اعتباردهندگان درباره کمبود اطلاعات کافی ابراز کرده‌اند را برطرف خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان همچنین درباره نقش بانک‌های توسعه چندجانبه (MDB) در فرآیندهای بازسازی بدهی از طریق ارائه «جریان‌های مثبت خالص» تأمین مالی امتیازی بحث کردند و از کاهش ضمنی بدهی ارائه شده توسط بازوی انجمن توسعه بین‌المللی بانک جهانی از طریق بهره کم یا صفر استقبال کردند. وام های بهره و کمک های بلاعوض

شرکت‌کنندگان موافقت کردند در هفته‌های آتی کارگاهی را در مورد چگونگی ارزیابی و اجرای مقایسه‌پذیری رفتار با طلبکاران برگزار کنند و گفتند که بر روی اصول مربوط به تاریخ‌های قطع، تعلیق رسمی خدمات بدهی در ابتدای فرآیند، رسیدگی به معوقات، و محیط بدهی که باید بازسازی شود، از جمله در رابطه با بدهی داخلی.

در بیانیه آمده است: «این کار همچنین به شفاف سازی جدول زمانی بالقوه برای تسریع بازسازی بدهی کمک خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و ریاست گروه 20 به همکاری نزدیک با یکدیگر و سایر شرکا برای حمایت بیشتر از پاسخ بین المللی به چالش های بدهی فعلی ادامه خواهند داد.

(گزارش توسط آندریا شالال؛ ویرایش توسط دن برنز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.