بدترین شروع هفته. وزن سهام چینی

[ad_1] توصیه شده توسط IG ویژگی های معامله گران موفق شاخص های اصلی ایالات متحده هفته معاملاتی کوتاه شده را با نقطه قرمز آغاز کردند (DJIA -0.72%؛ S&P 500 -0.47%؛ Nasdaq -0.16%)، اگرچه کاهش شدید زیان در اواسط روز به خصوص در نزدک ممکن است همچنان قدرت خریداران را نشان دهد. . تاثیر کلیدی در

کد خبر : 364109
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۴
بدترین شروع هفته.  وزن سهام چینی

[ad_1]

توصیه شده توسط IG

ویژگی های معامله گران موفق

شاخص های اصلی ایالات متحده هفته معاملاتی کوتاه شده را با نقطه قرمز آغاز کردند (DJIA -0.72%؛ S&P 500 -0.47%؛ Nasdaq -0.16%)، اگرچه کاهش شدید زیان در اواسط روز به خصوص در نزدک ممکن است همچنان قدرت خریداران را نشان دهد. . تاثیر کلیدی در عملکرد بازار یک شبه از بخش انرژی (-2.3٪) ناشی می شود که کاهش قیمت نفت را دنبال می کند، در حالی که بخش اختیاری مصرف کننده با افزایش 5.3٪ از تسلا می درخشد.

دو روز آینده، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در کانون توجه قرار خواهد گرفت، که گزارش خود را در مورد سیاست های پولی و اقتصاد امروز قبل از شهادت در کمیته بانکی سنا به کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ارائه خواهد کرد. رئیس فدرال رزرو احتمالاً در حفظ لحن جنگ طلبانه خود به همکارانش ملحق می شود، اما با توجه به اینکه فعالان بازار اخیراً دستورالعمل های اخیر فدرال رزرو را نمی پذیرند، او با کار دشواری روبرو خواهد شد که باید اعتقاد بسیار لازم را برای چشم انداز نرخ خود ارائه دهد.

روز پیش رو نیز چشم به اعداد تورم بریتانیا خواهد گذاشت، با انتظارات برای کاهش نرخ تورم به 8.4% (قبلی 8.7%)، اما انتظار می رود که جنبه اصلی تا حدودی پایداری را در 6.8% نسبت به سال قبل نشان دهد، بدون تغییر. از آوریل تورم سرسخت احتمالاً فردا لحن جنگ طلبانه بانک مرکزی انگلیس (BoE) را تقویت خواهد کرد، بانکی که قبلاً ناراحتی خود را از پیشرفت در مبارزه با تورم ابراز کرده است.

VIX اخیراً در تلاش برای حرکت بالاتر بوده است و در پایین‌ترین سطح خود از فوریه 2020 در نوسان بوده است. پس از فروش 17 درصدی از ابتدای ماه، این شاخص مجبور به حرکت‌های دامنه کوتاه مدت در نمودار روزانه شده است. همگرایی/واگرایی میانگین متحرک خط صاف (MACD). به نظر می رسد برخی از تلاش ها برای تثبیت در حال انجام است، اگرچه هنوز کاتالیزور برای یک حرکت بالاتر پایدار ندارد. اگر فصلی بودن یک راهنما باشد، نشان می‌دهد که VIX معمولاً در اواخر جولای تا اوایل اکتبر افزایش بیشتری را مشاهده می‌کند. در کوتاه مدت، یک حرکت به بالای سطح 18.00 ممکن است تا حدی اعتقاد به آزمایش مجدد سطح کلیدی 20.00 را ایجاد کند.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای باز شدن قیمت پایین‌تر، نیکی +0.23، ASX -0.16 درصد و KOSPI -0.29 درصد در زمان نگارش این مقاله آماده شده‌اند. سهام چین دیروز علیرغم کاهش نرخ بهره توسط بانک خلق چین (PBOC) نتوانستند کشش زیادی پیدا کنند، زیرا فعالان بازار انتظار دارند اقدامات بیشتری انجام شود.

شاخص Nasdaq Golden Dragon China یک شبه 4.9 درصد سقوط کرد، در حالی که شاخص Hang Seng از سطح 20000 روانشناختی کلیدی خود عقب نشینی کرد. تغییر رهبری در علی‌بابا گواهی بر محیط سختی است که شرکت‌های چینی در آن فعالیت می‌کنند، علی‌رغم اینکه ریسک‌های نظارتی بیشتر به سمت عقب می‌افتند و تلاش‌های اخیر برای بازگشایی مجدد. در تقویم، اعداد اولیه صادرات کره جنوبی به اولین افزایش آن (5.3 درصد نسبت به سال قبل) از آگوست 2022 اشاره کرد، اما ضعف مداوم در نیمه هادی ها و فرآورده های نفتی ممکن است هنوز دلیل کمی برای خوشحالی ایجاد کند.

Nikkei 225 در جلسه امروز تا حدودی قدرت خود را حفظ کرده است، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) موفق شده است بدون افت زیادی از خرید بیش از حد به مناطق خنثی تر بازگردد. یک متقاطع نزولی در MACD خود باقی می‌ماند، اما تلاش‌های قبلی برای تلاقی نزولی (1 ژوئن 2023، 9 ژوئن 2023) ثابت شده است که یک تله خرس است، که کمتر اعتقادی را ایجاد می‌کند که باید به آن به عنوان یک راهنمای محکم نگاه کرد. شاید در کوتاه مدت، میانگین متحرک 20 روزه (MA) آن باشد که در دو ماه گذشته به طور پیوسته از شاخص حمایت کرده است. با دست نخورده بودن روند صعودی کلی، هر تغییری ممکن است همچنان شکل گیری یک سطح پایین تر را در سطح 32000 باقی بگذارد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: قیمت مس بازگشت به آزمون مجدد تلاقی مقاومت در سطح 8600 دلار آمریکا در هر تن

قیمت مس اخیراً واکنش مثبتی به تلاش‌های چین برای کاهش سیاست‌های چین نشان داده است و از اواخر ماه مه امسال حدود 10 درصد بهبود یافته است. امیدهای فزاینده ای برای چشم انداز تقاضای کمتر از آنچه که نگران کننده است، ظاهر شده است، در حالی که انتظار می رود در ماه های آینده اقدامات محرک بیشتری از سوی چین انجام شود، در حالی که فعالان بازار همچنان قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو به سمت مرحله نهایی انقباض خود در ماه آینده پیش می رود.

سه هفته متوالی افزایش، قیمت ها را برای آزمایش مجدد تلاقی مقاومت کلیدی در سطح 8600 دلار آمریکا در هر تن بازگردانده است. به نظر می رسد RSI بالای 50 و MACD تلاش برای بازگشت به قلمرو مثبت از یک سوگیری صعودی کوتاه مدت حمایت می کند، اما یک شرکت بالای 8600 دلار آمریکا در هر تن ممکن است همچنان برای گاوها تضمین شود، جایی که ابر ایچیموکو. در نمودار روزانه منتظر شکست است.

بازپس گیری سطح 8600 دلار آمریکا به ازای هر تن ممکن است به طور بالقوه از حرکتی برای آزمایش مجدد بالاترین سطح ماه مارس در سطح 9100 دلار آمریکا در هر تن حمایت کند. از جنبه نزولی، پشتیبانی فوری ممکن است در یک خط روند صعودی در حدود سطح 8270 دلار آمریکا در هر تن باشد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

سه شنبه: DJIA -0.72%؛ S&P 500 -0.47%؛ نزدک -0.16٪، DAX -0.55٪، FTSE -0.25٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.