بخش‌های ویژه بیمارستانی بودجه کافی ندارد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از انجمن مراقبت‌های ویژه ایران، دکتر علی امیرسوادکوهی رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه ایران بعد از دو سال وقفه از پاندمی کرونا در روزهای ۴ تا ۶ آبان ماه، اظهارداشت؛ برگزاری این رویداد بعد از دو سال، نه

کد خبر : 265140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
بخش‌های ویژه بیمارستانی بودجه کافی ندارد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از انجمن مراقبت‌های ویژه ایران، دکتر علی امیرسوادکوهی رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه ایران بعد از دو سال وقفه از پاندمی کرونا در روزهای ۴ تا ۶ آبان ماه، اظهارداشت؛ برگزاری این رویداد بعد از دو سال، نه تنها در ایران بلکه در کل جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تبادل اطلاعات بخش‌های ویژه می‌تواند خیلی کمک کننده باشد و بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این مطلب که در طول پاندمی کرونا بهترین بخش‌های که توانستند تا حدود زیادی کنترل کننده این پاندمی باشند بخش‌های مراقبت‌های ویژه بودند، گفت؛ با توجه به اختلالی که در واکسیناسیون ایرانیان و سیستم دارویی وجود داشت با عملکرد صحیح بخش‌های مراقبت‌های ویژه و متخصصین این رشته جلوی یک فاجعه انسانی و فوتی‌های بسیاری در ایران گرفته شد که قابل تقدیر و ستودنی است.

رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران ادامه داد؛ در حال حاضر توانستیم این پاندمی را کنترل کنیم و در شرایط مناسبی قرار گرفتیم که قطعا عملکرد فوق‌العاده بخش‌های ویژه در کنار واکسیناسیون گسترده کمک شایانی در رسیدن به این شرایط بود.

دکترسوادکوهی با بیان این که نیاز به بخش‌های ویژه همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست، اضافه کرد؛ متاسفانه بخش‌های ویژه بیمارستانی بوجه کافی ندارد و ما همیشه عقب هستیم و یکی از دلایل آن تعلق نگرفتن بوجه در جای درست است.

رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفت؛ در حقیقت هنوز بعد از این همه سال دپارتمان مراقبت‌های ویژه در دانشگاه تاسیس نشده و از طرف دانشگاه‌ها مقاومت هستش و وزارت بهداشت هم در این مورد قوی عمل نکرده که دپارتمان‌ها را مستقل کند.

وی ادامه داد؛ این رشته در سرتاسر جهان مستقل است و با وجود عملکرد خوب متخصصین این رشته در ایران، جایگاهش هنوز در شرایط ایده‌آل قرار نگرفته است.

۲۳۳۲۳۳

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.