بحران ژاوی، دردسر بارسلونا – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی؛ ژاوی ارناندس سرمربی بارسلونا در نشست مطبوعاتی بعد از این بازی چهره مغمومی داشت و البته در صحبت‌های خود در اعترافی تلخ گفته که تیمش یکی از بدترین تیم‌های اروپا از نظر آمار تبدیل موقعیت‌ها به گل است.بارسلونا مقابل والنسیا هم موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی از دست داد. عملکرد خوب گئورگی

کد خبر : 444232
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
بحران ژاوی، دردسر بارسلونا – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ ژاوی ارناندس سرمربی بارسلونا در نشست مطبوعاتی بعد از این بازی چهره مغمومی داشت و البته در صحبت‌های خود در اعترافی تلخ گفته که تیمش یکی از بدترین تیم‌های اروپا از نظر آمار تبدیل موقعیت‌ها به گل است.
بارسلونا مقابل والنسیا هم موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی از دست داد. عملکرد خوب گئورگی مامارداشویولی دروازه‌بان والنسیا در کنار ضعف تمام‌کنندگی بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ایلکای گوندوغان به قیمت از دست دادن دو امتیاز دیگر برای قهرمان فصل گذشته لالیگا تمام شد تا این تیم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود به مشکلات بیشتری برخورد کند.
ژاوی در مورد مشکل تمام‌کنندگی تیم و اینکه بارسا موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند اما گل نمی‌زند این‌طور گفت: «ما یکی از تیم‌هایی هستیم که بدترین تمام‌کنندگی را در اروپا دارد. امروز خیلی ناامید و عصبانی هستم. ما روی این بخش تمرین کرده‌ایم، اما در پایان به اعتماد به ‌نفس بازیکنان بستگی دارد. باید به آنها کمک کنیم روحیه و اعتماد به ‌نفس‌ خوبی به دست بیاورند. ما در دوران بسیار سختی هستیم. بار زیادی روی ما وجود دارد. من شخصاً این بار را دوست دارم و به آن عادت کرده‌ام. مطمئن هستم به‌زودی از این وضعیت خارج می‌شویم‌.»
ادعای ژاوی در مورد اینکه بارسا یکی از بدترین تیم‌های اروپا از نظر گلزنی است عجیب و شوکه‌کننده بود اما آمار نشان می‌دهد که او اغراق نکرده و حرفش درست است. طبق آمار منتشر شده بارسلونا در این فصل فقط 31 درصد از موقعیت‌های گلزنی که به دست آورده را توانسته تبدیل به گل کند که این آمار وحشتناک و ناامیدکننده به حساب می‌آید.
بررسی دقیق‌تر آمار که اوضاع اسفناک بارسلونا در گلزنی را بیشتر ثابت می‌کند نشان می‌دهد که از میان 15 تیم اروپایی که در هر بازی دست‌کم سه موقعیت مسلم گلزنی را در هر بازی به دست می‌آورد بارسلونا از نظر نرخ تبدیل این موقعیت‌ها به گل در رده آخر قرار دارد.
نکته مثبت برای تیم ژاوی شاید این باشد که تیمش موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق می‌کند. با وجود این، ضعف تمام‌کنندگی به این معنی است که آنها هر هفته از صدر جدول لالیگا دورتر می‌شوند و در رقابت قهرمانی با تیم‌هایی مثل رئال مادرید و ختافه قافیه را باخته‌اند و هر هر هفته فاصله‌شان بیشتر می‌شود.
به نظر می‌رسد که تمرین گلزنی در تعطیلات زمستانی مهم‌ترین برنامه ژاوی و کادر فنی‌اش برای بازیکنان خط حمله تیمش باشد ضمن اینکه شاید آنها مجبور شوند به خرید یک بازیکن گلزن فکر کنند که البته با توجه به اوضاع مالی این باشگاه و البته نبود مهاجم درجه یک در بازار زمستانی بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.