بحران بزرگ در تیم ملی؛ بدشانسی تمام‌نشدنی در قطر!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران دیروز (سه‌شنبه) آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 را برگزار کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که از 2 بازی قبلی خود 6 امتیاز گرفته بودند، با نتیجه 2 بر یک امارات را هم شکست دادند و با کسب 9 امتیاز مقتدرانه راهی مرحله یک‌هشتم

کد خبر : 458799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
بحران بزرگ در تیم ملی؛ بدشانسی تمام‌نشدنی در قطر!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران دیروز (سه‌شنبه) آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 را برگزار کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که از 2 بازی قبلی خود 6 امتیاز گرفته بودند، با نتیجه 2 بر یک امارات را هم شکست دادند و با کسب 9 امتیاز مقتدرانه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند. ایران در این مرحله باید به مصاف سوریه برود که با برتری مقابل هند توانست صعود کند.

به گزارش فوتبال 360، پیروزی ایران مقابل امارات با یک اتفاق تلخ همراه شد و آن هم مصدومیت صادق محرمی بود. محرمی درحالی به‌دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد که ایران در بازی‌های قبلی هم با اتفاقات مشابهی مواجه شده بود.

مصدومیت شجاع پس از گلزنی

اولین مصدوم ایران در جام ملت‌های آسیا 2023، شجاع خلیل‌زاده بود که در دقایق پایانی نیمه اول بازی با فلسطین مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. خلیل‌زاده درحالی دچار این مصدومیت شد که در آن بازی گل دوم ایران را هم به ثمر رسانده بود و در شرایط خوبی به سر می‌برد.

ابتدا به نظر می‌رسید که مصدومیت مدافع تیم ملی جدی باشد ولی او پس از غیبت در بازی دوم مقابل هنگ‌کنگ، دیروز جلوی امارات به زمین رفت و 90 دقیقه در ترکیب ایران حضور داشت تا خیال امیر قلعه‌نویی راحت شود. سعید عزت‌اللهی و سامان قدوس هم در بازی با فلسطین دچار مصدومیت شده بودند که مشکل آن‌ها هم جدی نبود. همچنین سردار آزمون هم به خاطر مصدومیت خفیف بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد ولی دیروز مقابل امارات به زمین رفت.

غیبت حسینی مقابل امارات به دلیل مصدومیت خفیف

تنها غایب تیم ملی در بازی دیروز مجید حسینی بود که در بازی با هنگ‌کنگ دچار آسیب‌دیدگی شد و بازی آخر مرحله گروهی را از دست داد. غیبت او باعث شد زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در بازی با امارات وارد زمین شود و مدافع تیم ملی حتی برای بازی با سوریه هم شرایط مشخصی ندارد.

با توجه به محرومیت کنعانی‌زادگان، اگر حسینی هم به بازی با سوریه نرسد آن موقع قلعه‌نویی باید از روزبه چشمی یا سامان فلاح کنار خلیل‌زاده استفاده کند.

بدترین مصدومیت ایران برای محرمی

وجه اشتراک اکثر مصدوم‌های ایران در جام ملت‌های آسیا این بود که همه آن‌ها پس از چند روز استراحت به تمرینات برگشتند و شرایط بازی را به‌دست آوردند. با این حال اتفاقی که دیروز برای صادق محرمی رخ داد احتمالا باعث می‌شود او تمام تورنمنت یا حتی فصل را از دست بدهد. محرمی در بازی روز گذشته مقابل امارات دچار مصدومیت شدیدی شد که ممکن است پارگی رباط صلیبی باشد. او در دقایق آخر نیمه اول تعویض شد تا تیم ملی باز هم مجبور به انجام یک تعویض اجباری شود. دیگر بازیکن تیم ملی در پست دفاع راست آریا یوسفی، پدیده جوان تیم سپاهان است.

بحران مصدومیت فقط برای جام ملت‌ها نیست!

مشکل مصدومیت‌های شدید بازیکنان تیم ملی فقط مربوط به جام ملت‌ها نیست و این موضوع در یک سال اخیر بارها تکرار شده است. علیرضا بیرانوند در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس دچار یک مصدومیت شدید از ناحیه بینی شد و کارلوس کی‌روش همان ابتدای بازی او را تعویض کرد. بیرانوند 2 بار دیگر هم در بازی فینال کافا مقابل ازبکستان و بازی دوستانه با بلغارستان آسیب دید و نتوانست بازی را به اتمام برساند.

یکی دیگر از مصدومیت‌های تلخ تیم ملی در این مدت هم اتفاقی است که در بازی دوستانه با قطر برای مرتضی پورعلی‌گنجی رخ داد و باعث شد او هم حضور در جام ملت‌ها را از دست بدهد. نکته عجیب در خصوص آسیب‌های بازیکنان تیم ملی این است که اکثر آن‌ها در قسمت عقب زمین رخ داده و باعث شده کادر فنی در هر بازی مجبور به تغییر در خط دفاعی شود. باید دید در ادامه جام بدشانسی دست از سر تیم ملی برمی‌دارد یا باز هم اتفاقات تلخ رخ خواهد داد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.