بحران بانکی ایالات متحده با اشاره به «سخت شدن اعتبار» در تماس‌های شرکت‌ها به بالاترین حد خود می‌رسد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] داده‌های اخیر نشان می‌دهد که در حالی که صنعت بانکداری در ایالات متحده با چالش‌های قابل توجهی مواجه است، مدیران اجرایی در مقایسه با بحران مالی سال 2008 بیشتر از «تقویت اعتبار» در تماس‌های درآمدی یاد می‌کنند. علاوه بر این، داده‌های Google Trends نشان‌دهنده افزایش درخواست‌های جستجوی مربوط به خرابی‌ها و بحران‌های بانکی است.

کد خبر : 355607
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
بحران بانکی ایالات متحده با اشاره به «سخت شدن اعتبار» در تماس‌های شرکت‌ها به بالاترین حد خود می‌رسد – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که در حالی که صنعت بانکداری در ایالات متحده با چالش‌های قابل توجهی مواجه است، مدیران اجرایی در مقایسه با بحران مالی سال 2008 بیشتر از «تقویت اعتبار» در تماس‌های درآمدی یاد می‌کنند. علاوه بر این، داده‌های Google Trends نشان‌دهنده افزایش درخواست‌های جستجوی مربوط به خرابی‌ها و بحران‌های بانکی است. این یافته ها نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده دوره ای از بی ثباتی و عدم اطمینان را تجربه می کند که باعث نگرانی ناظران بازار شده است.

اشاره به «سخت شدن اعتبار» در تماس‌های شرکت، نگرانی‌ها در مورد ثبات صنعت بانکداری ایالات متحده را برجسته می‌کند

اقتصاد ایالات متحده با چند چالش دست و پنجه نرم می کند: تورم فزاینده، نرخ های بهره بالا، و صنعت بانکداری در آشفتگی. از زمان اعلام بانک سیلورگیت در 8 مارس 2023 مبنی بر توقف فعالیت و انحلال دارایی های خود، این کشور شاهد یک رشته ورشکستگی بانکی قابل توجه بوده است. بانک‌های سیلیکون ولی، سیگنچر بانک و بانک فرست ریپابلیک همگی از این روند پیروی کرده‌اند و دومین، سومین و چهارمین ورشکستگی بانک‌ها در تاریخ ایالات متحده محسوب می‌شوند.

بحران بانکی ایالات متحده در حالی پیش می‌آید که «سخت‌تر شدن اعتبار» به رکوردهای رکورد در تماس‌های شرکت اشاره می‌کند

گزارشی که در 4 می 2023 منتشر شد، مسائل جاری بخش بانکی را روشن می کند. بر اساس این تحقیق، مدیران اجرایی به طور فزاینده ای از اصطلاح “تقویت اعتبار” در طول تماس های درآمدی خود استفاده می کنند. این گزارش به داده‌های بلومبرگ استناد می‌کند، که نشان می‌دهد فراوانی اشاره‌های «سخت‌تر شدن اعتبار» در تماس‌های شرکت‌ها از سطوح مشاهده‌شده در طول بحران مالی سال ۲۰۰۸ فراتر رفته است. این روند برای صنعت بانکداری هشدار دهنده است، زیرا نشان می دهد که مدیران برای مدیریت ریسک اعتباری و حفظ سودآوری با مشکل مواجه هستند.

صنعت بانکداری نشانه‌هایی از احتیاط را نشان می‌دهد، همانطور که با افزایش ذکر «تقویت اعتبار» در تماس‌های شرکت‌ها نشان می‌دهد. این روند نگران کننده است، زیرا اغلب منجر به تأثیر منفی بر اقتصاد می شود. هنگامی که بانک ها در مورد وام دادن پول محتاط تر می شوند، دریافت اعتبار برای فعالان بازار دشوارتر می شود که می تواند رشد اقتصادی را کند کند. علاوه بر این، این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که اخبار مربوط به “تقویت اعتبار” به بالاترین حد خود رسیده است.

Google Trends افزایش جستجوهای مربوط به “شکست بانک”، “بحران بانک” و “تقویت اعتبار” را نشان می دهد.

در 19 مارس 2023، Bitcoin.com گزارش داد که داده های Google Trends روندی را در جستجوهای مربوط به صنعت بانکداری نشان می دهد. جستجو برای عباراتی مانند “بحران بانکی” و “عملکرد بانکی” در آن زمان به شدت افزایش یافته بود. آمار 30 روزه کنونی نشان می‌دهد که پرس و جوی جستجوی «بحران بانکی» در 6 آوریل به امتیاز 89 از 100 و در 18 آوریل به امتیاز 100 رسیده است.

بحران بانکی ایالات متحده در حالی پیش می‌آید که «سخت‌تر شدن اعتبار» به رکوردهای رکورد در تماس‌های شرکت اشاره می‌کند
عبارت جستجوی «بحران بانکی» بر اساس داده‌های 30 روزه Google Trends در 4 می 2023.

در پایان ماه آوریل، امتیاز به 68 از 100 کاهش یافته بود. به طور مشابه، عبارت جستجوی “شکست بانک” در 26 آوریل به امتیاز 78 و در 28 آوریل به امتیاز 100 رسید. موضوع بحران بانکی در چندین ایالت، از جمله مین، ورمونت، ماساچوست، نبراسکا، و آریزونا نفوذ قابل توجهی به دست آورده است. در همین حال، موضوع ورشکستگی بانک ها علاقه مردم آلاسکا، ویرجینیای غربی، دلاور، مین و مونتانا را برانگیخته است.

بحران بانکی ایالات متحده در حالی پیش می‌آید که «سخت‌تر شدن اعتبار» به رکوردهای رکورد در تماس‌های شرکت اشاره می‌کند
عبارت جستجوی “شکست بانک” بر اساس داده های 30 روزه Google Trends در 4 مه 2023.

طبق Google Trends، موضوعات مرتبط و پرس و جوهای مرتبط شامل دولت ایالات متحده و First Republic Bank است. مشابه گزارش 4 مه، یکی دیگر از پرس و جوهای جستجوی پرطرفدار «تقویت اعتبار» است که در 6 آوریل به امتیاز 100 و در 21 آوریل به امتیاز 62 رسید. این موضوع به ویژه در کالیفرنیا، فلوریدا و نیو محبوب است. یورک.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی بانک، صنعت بانکداری، تماس های شرکت، ریسک اعتباری، انقباض اعتبار، رشد اقتصادی، بحران مالی، روندهای گوگل، ناظران بازار، سودآوری، پرسش های جستجو، اقتصاد ایالات متحده

به نظر شما افزایش اشاره‌های «سخت‌تر شدن اعتبار» در تماس‌های شرکت‌ها و افزایش درخواست‌های جستجوی مرتبط با ورشکستگی‌ها و بحران‌های بانکی چه معنایی برای آینده صنعت بانکداری و اقتصاد ایالات متحده دارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.