با Insight Honed از 5 دلار بیت کوین، Tuur Demeester برای بیت کوین 2023 آماده است

[ad_1] Tuur Demeester، تحلیلگر اقتصاد کلان که از سال 2012 بینش خود را در مورد بیت کوین ارائه کرده است، بینش منحصر به فرد خود را در بیت کوین 2023 آورده است. Tuur Demeester یک رویکرد “خارج از جعبه” برای تجزیه و تحلیل اقتصاد کلان دارد، و این رویکردی است که بینش او را در

کد خبر : 351793
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
با Insight Honed از 5 دلار بیت کوین، Tuur Demeester برای بیت کوین 2023 آماده است

[ad_1]

Tuur Demeester، تحلیلگر اقتصاد کلان که از سال 2012 بینش خود را در مورد بیت کوین ارائه کرده است، بینش منحصر به فرد خود را در بیت کوین 2023 آورده است.

Tuur Demeester یک رویکرد “خارج از جعبه” برای تجزیه و تحلیل اقتصاد کلان دارد، و این رویکردی است که بینش او را در مورد پتانسیل بی سابقه بیت کوین مورد توجه موسسات قرار داده است (در سال 2021، صندوق آلفا بیت کوین Demeester Adamant Capital به Blockstream فروخته شد، جایی که او اکنون یک مشاور است) و همچنین افراد (Demeester’s به عنوان سومین “بهترین حساب توییتر بیت کوین برای دنبال کردن” توسط تحلیلگر رسانه های اجتماعی Hive.One رتبه بندی شده است).

با ترکیب تحقیقات عمیق در مورد الگوهای تاریخی، یک رویکرد آکادمیک دقیق و تمایل به پذیرش نوآوری های جدید، دیدگاه Demeester در مورد نحوه انطباق بیت کوین با دنیای گسترده تر ما برای بیش از یک دهه به دلیل قوام و هوشیاری آن قابل توجه بوده است.

او اولین بار در سال 2012، زمانی که قیمت آن 5 دلار بود، بیت کوین را به عنوان سرمایه گذاری به خوانندگان خبرنامه خود توصیه کرد. در سال 2013 (با قیمت بیت کوین حدود 100 دلار)، او به مجله بیت کوین گفت:

“من فکر می کنم بیت کوین و ارزهای دیجیتال بزرگترین فرصت سرمایه گذاری در عصر ما هستند. اول از همه به این دلیل که بیت کوین تمام ویژگی ها را برای کسب درآمد ایده آل دارد، به میزانی که بیشتر از هر کالای دیجیتالی یا ملموس روی کره زمین است. دوم، بیت کوین برخلاف پول های سنتی، برای اینترنت طراحی شده است. منبع باز است، موبایل است، سریع است و به حفظ حریم خصوصی اجازه می دهد. سوم، از آنجایی که ما در حال نزدیک شدن به یک رویداد ورشکستگی در اقتصادهای توسعه‌یافته، چه در بانک‌ها و چه در دولت‌ها هستیم، فکر می‌کنم بیت کوین، به‌عنوان یک ارز گسسته و غیرقابل مصادره، از فرار سرمایه‌ای که در پی خواهد آمد سود زیادی خواهد برد.»

همانطور که افراد بیشتری در سراسر جهان متوجه شده اند که Demeester در مورد این ارز دیجیتال نوپا درست می گوید، دیدگاه خود او همچنان رشد می کند. در یادداشت مقدماتی مقاله تحقیقاتی برجسته آدامنت در سال 2019، “اصلاح بیت کوین”، Demeester این موضوع را بیان کرد که بیت کوین صرفاً نوع جدیدی از پول نیست، بلکه نشان دهنده یک تغییر اساسی با سابقه کمی در تاریخ است.

او توضیح داد: «در گذشته شباهت‌هایی بین بیت‌کوین و صنعت اولیه نفت، جنگ‌های موتورهای جستجو، بازارهای نام دامنه، رشد اشتراک‌گذاری فایل P2P و پروتکل‌های اینترنتی ترسیم کرده‌ام. اما همچنان احساس می‌کردم که نمی‌توانم اساساً بزرگی دورانی را که بیت کوین به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند، درک کنم. تا زمانی که دوران اصلاحات پروتستانی را مطالعه کردم، احساس کردم طرحی بالقوه با گستره کافی پیدا کرده ام.

Demeester به توسعه یکی از پرطرفدارترین دیدگاه ها در بیت کوین ادامه می دهد و اکنون او آماده می شود تا این دیدگاه را در رویداد آینده بیت کوین 2023 در میامی به اشتراک بگذارد.

او در مصاحبه ای با مجله بیت کوین در مورد این رویداد گفت: «من یک گزارش جدید دارم، «چگونه برای رونق بیت کوین موضع گیری کنیم،» که خوشحالم در مورد آن در میامی صحبت کنم. “در حال حاضر نمی توانم در مورد محتوا چیز زیادی بگویم، اما مطمئن باشید که بیت کوین صعودی خواهد بود. به طور کلی، هدف من همیشه این است که با ارائه اطلاعات منبع خوب و دیدگاه‌هایی که قبلاً در نظر نگرفته بودند، مردم را تشویق کنم تا خودشان فکر کنند.»

البته، فضای جهانی و اقتصاد کلان امروزی جوی است که محتوای بیت کوین قانع کننده زیادی را در بزرگترین رویداد سالانه که به نمایش آن اختصاص دارد، تولید خواهد کرد. و امسال سالی است که برخی از اولین بینش های Demeester را در مورد بیت کوین به نتیجه می رساند.

او گفت: «پیش‌بینی کوتاه‌مدت سخت است، اما دیدگاه من برای سال 2023 این است که تسهیل کمی باز خواهد گشت و از این رو شاهد افزایش تورم جدید، به‌ویژه در افزایش قیمت کالاها خواهیم بود». این برای بیت کوین بسیار صعودی است، زیرا یکی از معدود پوشش های تورم واقعی موجود در جهان است.

این رویداد همچنین فرصتی برای انعکاس پیشرفت بیت کوین به عنوان یک فناوری، مستقل از ارزش بیت کوین نسبت به ارز فیات یا فرسایش سیستم مالی قدیمی خواهد بود. با چشم اندازی که چرخه های خرس و گاوهای متعددی را تجربه کرده است، Demeester نسبت به اینکه چگونه محیط فعلی پروژه های بیت کوین پیشرفته و انعطاف پذیرتری را تولید می کند خوش بین است.

Demeester گفت: «در بازارهای نزولی، توسعه‌دهندگان، کارآفرینان، سیاستمداران و سایر بازیگران بیت‌کوین معمولاً وقت خود را صرف کار روی پروژه‌ها می‌کنند، زیرا می‌دانند که اطلاعیه‌ها – مهم نیست چقدر چشمگیر – عموماً مورد توجه کمی قرار خواهند گرفت. من انتظار دارم تعداد زیادی از اعلان‌های هیجان‌انگیز در سال 2023 منتشر شود، اگرچه هنوز نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که دقیقاً از کجا می‌آیند. من انتظار پیشرفت جدی در پذیرش دولت-ملت، فناوری لایتنینگ، استخراج بیت کوین و استفاده از بیت کوین به عنوان معیار عملکرد مالی و وام های مسکن با پشتوانه بیت کوین را دارم.

در نهایت، Demeester – کهنه کار رویدادهای بیت کوین، بزرگ و کوچک، در بازارهای نزولی و بازارهای صعودی – مشتاقانه منتظر است تا با شرکت کنندگان بیت کوین 2023 که در طول حرفه طولانی و گسترده خود در این فضا شناخته شده است و همچنین ملاقات با شرکت کنندگان در بیت کوین 2023 ارتباط برقرار کند. افراد جدیدی که به این سفر در آینده کمک خواهند کرد.

Demeester در پایان گفت: “من مشتاقانه منتظر ملاقات با دوستانی هستم که برخی از آنها را مدت زیادی است که ندیده ام و البته با افراد جدیدی نیز آشنا شوم.” کنفرانس های بیت کوین مانند بیت کوین 2023 بسیار سرگرم کننده هستند زیرا افراد بیت کوین را از سراسر جهان در یک مکان جمع می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.