با iFX EXPO وارد کانون توجه فین تک در بانکوک شوید

[ad_1] iFX EXPO Asia، 20-22 ژوئن 2023: تاریخ را ذخیره کنید iFX EXPO Asia 2023 رویداد برتر برای شبکه های تجاری و همکاری در فضای مالی و فین تک است. این رویداد قرار است از 20 تا 22 ژوئن 2023 در شهر پر جنب و جوش بانکوک، تایلند برگزار شود. به دنبال موفقیت چشمگیر نسخه

کد خبر : 327754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
با iFX EXPO وارد کانون توجه فین تک در بانکوک شوید

[ad_1]

iFX EXPO آسیا

iFX EXPO Asia، 20-22 ژوئن 2023: تاریخ را ذخیره کنید

iFX EXPO Asia 2023 رویداد برتر برای شبکه های تجاری و همکاری در فضای مالی و فین تک است. این رویداد قرار است از 20 تا 22 ژوئن 2023 در شهر پر جنب و جوش بانکوک، تایلند برگزار شود. به دنبال موفقیت چشمگیر نسخه قبلی، امسال این رویداد به شهر عجیب و غریب، بزرگتر و پر جنب و جوش تر از همیشه بازمی گردد. برای بیش از یک دهه، iFX EXPO استانداردهایی را برای نمایشگاه‌های فین‌تک با کیفیت بالا تعیین کرده است.

چرا بانکوک؟

براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Tracxn.com، بانکوک یک کلان‌شهر شلوغ و یک مرکز نوظهور برای امور مالی و فناوری در آسیا است، با ۱۸۲ استارت‌آپ فین‌تک و شرکت‌های مالی تأسیس‌شده در این شهر.

بر اساس گزارش Statista، بخش فین‌تک تایلند که در حال حاضر یک میلیارد دلار ارزش دارد، به‌ویژه در بخش پرداخت‌های دیجیتال با ارزش کل معاملات تخمینی 34.82 میلیارد دلار تا پایان سال 2023 همچنان شاهد رشد است.

با افزایش تعداد خریداران فین‌تک – که طبق همان گزارش Statista، انتظار می‌رود در چهار سال آینده به 70.66 میلیون نفر برسد – تایلند قرار است به قلب فناوری بعدی آسیا تبدیل شود. بنابراین، بانکوک مکان مناسبی برای رهبران فین‌تک است.

iFX EXPO Asia به طور خلاصه

انتظار می‌رود این رویداد طیف متنوعی از ذینفعان، از جمله ارائه‌دهندگان فناوری و خدمات، دارایی‌های دیجیتال، بلاک چین، کارگزاران خرده‌فروشی و نهادی، ارائه‌دهندگان پرداخت، بانک‌ها و ارائه‌دهندگان نقدینگی، شرکت‌های وابسته و IB، و همچنین رگولاتورها و افسران انطباق را گرد هم آورد. با چنین طیف گسترده ای از شرکت کنندگان، نمایشگاه صحنه مناسبی برای همکاری، شبکه سازی و بحث های روشنگر ارائه می دهد.

بیش از یک نمایشگاه، iFX EXPO فرصت‌های بی‌شماری را برای به نمایش گذاشتن برند فین‌تک، به اشتراک گذاشتن ایده‌ها با همتایان صنعت و تعامل با محتوای الهام‌بخش در طول جلسات سخنران و بحث‌های مرکز ایده فراهم می‌کند.

این نمایشگاه که به‌عنوان مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های تجاری، مرکز نمایشگاهی و کنفرانس در نظر گرفته شده است، به آرامی از یکی به دیگری تغییر می‌کند و فرصت‌های فراوانی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد تا با برگزاری نمایشگاه یا حمایت مالی، نشان خود را در صنعت بگذارند.

ایمن سازی یک غرفه در iFX EXPO Asia به برندهای فین تک این فرصت را می دهد که از بین مردم متمایز شوند و محصولات و خدمات نوآورانه خود را به نمایش بگذارند. هر نسخه، غرفه داران ستارگان بیشتری را از سراسر فین تک و امور مالی – از کارگزاری های معتبر و ارائه دهندگان نقدینگی گرفته تا استارتاپ های بلندپروازانه، به همراه دارد. برای رزرو غرفه خود امروز با [email protected] تماس بگیرید. بهترین نقاط به سرعت فروخته می شوند!

اگر نمایشگاه در نمایشگاه شما را در مقابل مشتریان بالقوه قرار می دهد، حمایت مالی از iFX EXPO Asia آن را ارتقا می دهد و به شما امکان می دهد موقعیت خود را در این صنعت تقویت کنید و نام تجاری خود را در سرلوحه و مرکز قرار دهید. برای حمایت مالی از iFX EXPO Asia 2023، با [email protected] تماس بگیرید.

پاس رایگان خود را دریافت کنید!

برای دسترسی به همه چیزهایی که رویداد ارائه می دهد، باید برای یک پاس رایگان ثبت نام کنید. گذرنامه رایگان به شما اعطا می کند:

  • ورود به محل برگزاری نمایشگاه
  • دسترسی به برنامه شبکه iFX EXPO
  • ورودی سالن بلندگو و ایده هاب
  • دسترسی به مناطق تحت حمایت F&B و سالن های تجاری
  • پذیرش در مهمانی های پرشور iFX EXPO

برای تعاملی‌تر کردن رویداد، Ultimate Fintech، برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی iFX، شما را تشویق می‌کند تا ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین روندها به اشتراک بگذارید یا سخنرانان و رهبران فکری را که می‌خواهید روی صحنه در iFX EXPO آسیا ببینید، پیشنهاد می‌کنند. تو میتوانی این کار را این جا انجام دهی.

iFX EXPO با یک برنامه شبکه اختصاصی ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد با سایر نمایندگان ارتباط برقرار کنید، جلسات را برنامه‌ریزی کنید، در برنامه‌های طبقه‌بندی و برنامه رویداد حرکت کنید، و پروفایل‌های حامیان مالی، غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان را بررسی کنید.

از دست نده! امروز ثبت نام کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.