با BitKeep سوار شوید و فرصت را غنیمت بشمارید زیرا Arbitrum Argonaut موج می زند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. چگونه می توان در اکوسیستم Arbitrum شرکت کرد، زیرا لایه 2 همچنان در حال افزایش است؟ بازیکنان لایه 2 (L2) اتریوم تا به امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، با TVL‌های چشمگیر در اکوسیستم‌های Arbitrum، Polygon و Optimism با افزایش دوباره بازار. در این میان، Arbitrum بزرگترین TVL را دارد که تقریباً

کد خبر : 328370
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
با BitKeep سوار شوید و فرصت را غنیمت بشمارید زیرا Arbitrum Argonaut موج می زند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. چگونه می توان در اکوسیستم Arbitrum شرکت کرد، زیرا لایه 2 همچنان در حال افزایش است؟

بازیکنان لایه 2 (L2) اتریوم تا به امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، با TVL‌های چشمگیر در اکوسیستم‌های Arbitrum، Polygon و Optimism با افزایش دوباره بازار. در این میان، Arbitrum بزرگترین TVL را دارد که تقریباً 50٪ از بازارهای L2 و 3٪ از کل شبکه اصلی اتریوم را در اختیار دارد. Arbitrum به طور مداوم قابلیت های عملیاتی قوی را با ارتقاهای فنی نشان داده است: راه اندازی شبکه های اصلی دوگانه – Arbitrum Nova و Arbitrum One و اولین زبان برنامه نویسی کاملاً جدید، Stylus. انتشار رویداد هفتگی Odyssey توجه قابل توجهی را به اکوسیستم جلب کرده است. در همین حال، در دراز مدت، همانطور که توسط Vitalik پیشنهاد شده است، ZK Rollups ممکن است پیشرفت های فنی بیشتری نسبت به Optimism Rollups داشته باشد و به راه حل پیشرو L2 تبدیل شود.

بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به شدت نگران نحوه استفاده مناسب از Arbitrum و بهره مندی از توسعه لایه 2 هستند.

BitKeep به‌عنوان یکی از بزرگترین کیف پول‌های رمزنگاری چند زنجیره‌ای در جهان و آسیا، چندین بلاک چین را ادغام کرد و برای هر اکوسیستم منابع و ترافیکی مانند تجمیع اکوسیستم DApp، تبادل دارایی‌های روی زنجیره، تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجارت NFT و موارد دیگر فراهم کرد.

در 1 مارس، BitKeep یک کمپین ماهانه Arbitrum به نام Arbitrum Argonaut را راه اندازی کرد تا اکوسیستم کامل Arbitrum را به همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال معرفی کند. کاربران BitKeep با ایردراپ کردن توکن‌های Arbitrum Futures (ARBK)، می‌توانند شرایط لازم را برای تبادل توکن‌های رسمی Arbitrum از قبل تضمین کنند. برای تشویق کاربران به کشف پروژه‌های NFT در Arbitrum، BitKeep NFT Market برای کاربرانی که NFT‌های خود را فهرست می‌کنند، هزینه‌های پلتفرم صفر و حتی پاداش ارائه می‌کند. علاوه بر این، BitKeep با پروتکل‌های برتر DeFi در Arbitrum، از جمله GMX، Gains Network، Dopex و Zyberswap همکاری کرد و آنها را در مرورگر BitKeep DApp ادغام کرد. BitKeep Swap همچنین از مبادله توکن ها، چه تک زنجیره ای یا چند زنجیره ای پشتیبانی می کند و قصد دارد در آینده دارایی مشترک INO را با پروژه ها برگزار کند.

باز کردن قفل دنیای هیجان انگیز تجارت NFT در Arbitrum با هزینه های صفر پلتفرم، 50000 USDT Airdrop، NFT Blind Box و توکن های BKB!

برای بهبود تجربه تجارت NFT کاربران، BitKeep NFT Market از اواسط فوریه به مدت شش ماه از هزینه های پلتفرم چشم پوشی کرده است، به ویژه برای پروژه های Arbitrum NFT. علاوه بر این، یک رویداد تجاری NFT دو هفته ای نیز در اول مارس راه اندازی شد. جزئیات به شرح زیر:

کاربران 5 GASU (1 GASU = 1 USDT) را به عنوان پاداش برای فهرست کردن هر NFT در Arbitrum از طریق BitKeep NFT Market دریافت خواهند کرد. GASU یک توکن گاز جهانی است که می تواند هزینه های گاز را برای تراکنش در BitKeep جبران کند. کاربران دیگر نیازی به نگه داشتن توکن های بومی برای هر شبکه اصلی ندارند و فقط با GASU پرداخت می کنند. جزئیات بیشتر در مورد GASU در اینجا موجود است.

سیستم رتبه بندی “وفاداری کاربر” نیز به طور همزمان معرفی شده است. بر اساس تعداد لیست های NFT، کیفیت (بر اساس قیمت کف مجموعه NFT در کل بازار) و تعداد معاملات NFT طبقه بندی می شود. سه سطح وفاداری وجود دارد: طلا، نقره و برنز. هر ردیف دارای یک استخر جایزه مربوطه است. هرچه سطح وفاداری کاربر بالاتر باشد، استخر جایزه بالاتر است.

جوایز برای هر سطح وفاداری به شرح زیر است:

  • برنز: مجموع جوایز 5000 GASU. هر کاربر واجد شرایط یک airdrop از 1 تا 5 GASU است.
  • نقره: مجموع جوایز 10000 GASU و 1000 BKB. هر کاربر واجد شرایط ایردراپ از 10 تا 20 GASU و 1 تا 3 BKB است.
  • طلا: مجموع جوایز 10000 GASU، 10000 BKB و 3 Treasure Box NFT. هر کاربر واجد شرایط ایردراپ از 50 تا 100 GASU و 50 تا 100 BKB و شانس برنده شدن نسخه محدود Treasure Box NFT است.

آماده باشید برای Arbitrum Futures Airdrop، کوپن مبادله با رمز رسمی Arbitrum

در پاسخ به انتظارات همیشگی از توکن‌های شبکه اصلی Arbitrum، BitKeep یک کمپین یک ماهه airdrop توکن Arbitrum Futures (ARBK) راه‌اندازی می‌کند. توکن ARBK یک اعتبار رمز آربیتروم است که توسط BitKeep صادر شده است. با انجام وظایف مربوطه و نگه داشتن توکن‌های ARBK ایردراپ شده، کاربران 100% تضمین می‌شوند که به نسبت توکن‌های رسمی آربیتروم را درخواست کنند.

در طول این کمپین، BitKeep ایردراپ های انحصاری ARBK را برای کاربران جدید از طریق انجمن رسمی، توییتر، پروژه های مرتبط با Arbitrum و پلتفرم های رسانه اجتماعی Web3 KOL منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، کاربران جدید و عادی می‌توانند کارهای معاملاتی را در BitKeep Swap یا BitKeep NFT Market برای airdrops اضافی ARBK انجام دهند.

توجه: کاربرانی که ARBK را از طریق بسته های قرمز دریافت می کنند، باید یک تراکنش Token Swap یا NFT را با آدرس کیف پول ایجاد شده در BitKeep انجام دهند تا واجد شرایط تبادل توکن های رسمی Arbitrum باشند.

درباره BitKeep

BitKeep بهترین کیف پول رمزنگاری Web3 است که در برآورده کردن هر یک از نیازهای رمزنگاری شما از همه کیف پول های دیگر پیشی می گیرد. BitKeep با مجموعه ای بی نظیر از ویژگی های یکپارچه، از جمله عملکرد کیف پول، سرویس های مبادله، بازار NFT یکپارچه، مرورگر DApp و Launchpad، فروشگاه شما برای تمام نیازهای رمزنگاری شما است. BitKeep نه تنها کیف پول رمزنگاری پیشرو در آسیا است، بلکه خدمات مدیریت دارایی و تجارت مطمئن و مطمئن آن نیز مورد اعتماد بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان است که از 168 کشور در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا استفاده می کند.

BitKeep به عنوان کیف پول با رتبه برتر در Google Play سلطنت می کند و حتی از MetaMask پیشی می گیرد. در حال حاضر از بیش از 250000 نوع ارز دیجیتال در بیش از 80 زنجیره پشتیبانی می کند، از جمله ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، پلیگون، BNB Chain، Fantom و Solana.

BitKeep امنیت کاربر را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد و رمزگذاری DESM را برای کلیدهای خصوصی کاربران به کار می‌گیرد تا یک لایه محافظت ناپذیر برای وجوه کاربر فراهم کند.

BitKeep را دنبال کنید تا از آخرین پیشرفت ها مطلع شوید و اجازه دهید BitKeep دروازه برتر شما برای ورود به فضای Web3 باشد.

سایت اینترنتی: bitkeep.com

توییتر: twitter.com/BitKeepOS

وبلاگ: blog.bitkeep.com/en

آکادمی: study.bitkeep.com/en

پست الکترونیک: [email protected]

RK

نیویورک، ایالات متحده آمریکا


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.