با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

برترین‌ها: بی‌شک کمپانی آئودی را باید یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی جهان دانست. آمریکایی‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به خودرو‌های اروپایی ندارند؛ اما آن‌ها نمی‌توانند مهارت، تکنولوژی و زیبایی اتومبیل‌های آئودی را انکار کنند. اتومبیل‌های آئودی بسیار سریع و قابل اعتماد بوده و این‌ها عناصر جدایی‌ناپذیرِ محصولات کمپانی آئودی هستند. به همین دلیل طراحی‌های خلاقانه یا

کد خبر : 4820
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!


برترین‌ها: بی‌شک کمپانی آئودی را باید یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی جهان دانست. آمریکایی‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به خودرو‌های اروپایی ندارند؛ اما آن‌ها نمی‌توانند مهارت، تکنولوژی و زیبایی اتومبیل‌های آئودی را انکار کنند. اتومبیل‌های آئودی بسیار سریع و قابل اعتماد بوده و این‌ها عناصر جدایی‌ناپذیرِ محصولات کمپانی آئودی هستند. به همین دلیل طراحی‌های خلاقانه یا تولید خودرو‌هایی متناسب و عالی برای تمام انسان‌ها را باید عاملی برای مطرح شدن این کمپانی آلمانی بدانیم!

به هر حال شرایط برای انتخاب برترین محصولات تاریخ کمپانی آئودی کمی سخت است؛ اما ما دست به کار شده و بهترین و پیشروترین محصولات آئودی را به شما معرفی می‌کنیم.

اتو یونیون تایپ دی (Auto Union Type D)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

اتومبیلی که می‌بینید توسط فردیناند پورشه طراحی و ساخته شده است. این اتومبیل در مسابقات جایزه بزرگ اتحادیه اروپا و در سال ۱۹۳۹ حضور داشت و جد حقیقی آئودی R۸ معروف است. تایپ دی را باید یک آئودی اصیل دانست. این اتومبیل یک محصول انقلابی بوده و از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است. در تایپ دی پیشرانه در پشت راننده قرار گرفته و از سیستم تعلیق مستقل در چهار چرخ استفاده شده است. در حال حاضر تنها ۳ اتومبیل از ۵ اتومبیل تایپ دی باقی مانده و هنوز اسطوره سال‌های دور کمپانی آئودی نفس می‌کشد.


آئودی تی‌تی (Audi TT)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

آئودی تی‌تی در ابتدا یکی از بهترین کوپه‌های اسپرت در بازار جهانی بود؛ ولی متاسفانه شرایط تغییر کرد و اکنون به فراموشی سپرده شده است. این اتومبیل برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ راهی بازار شد و به دلیل طراحی شیک خود نسبت به دیگر محصولات آئودی، به شهرت فراوانی رسید و تحولی در صنعت خودروسازی ایجاد کرد. عملکرد آن در ابتدا بسیار بد بود و در حد و اندازه یک ستاره ظاهر نشد؛ بنابراین کمپانی آئودی مدل آن را برای رفع مشکلات گوناگون فراخواند و به نظر می‌رسید که باید با ستاره آلمانی‌ها خداحافظی کرد؛ اما تولید تی‌تی ادامه پیدا کرد و در حال حاضر یکی از بهترین محصولات کمپانی آئودی است.


آئودی‌ ای ۸ (Audi A۸)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

آئودی‌ ای ۸ از فناوری‌های مختلفی استفاده کرده و تا دندان مسلح است. آئودی در این محصول از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم ایمنی فعال و نیمه فعالِ کمک راننده استفاده کرده است. در بیرون‌ ای ۸ حسگر‌ها و دوربین‌های با کیفیتی قرار دارند.‌ ای ۸ به سنسور‌های اولتراسونیک و اسکنر لیزری مجهز بوده و برای پارک کردن آن نیازی به حضور در پشت فرمان نیست. همچنین در‌ ای ۸ از سیستم هدایت اکسل عقب الکترومکانیکال و پیشرفته‌ترین سیستم تعلیق اکتیو (تغییر شرایط با رصد سطح جاده) استفاده شده است. بله! همین تکنولوژی‌های پیشرفته کافی است که‌ ای ۸ را یکی از بهترین خودرو‌های آئودی بدانیم.


دکاو مونزا (DKW Monza)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

کمپانی دکاو به گروه فولکس‌واگن پیوست تا اکنون خود را با نام آئودی مطرح کند! بنابراین مونزا از نظر فنی یک آئودی نیست؛ ولی با این حال نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد و نام مونزا را در این لیست قرار نداد. مونزا در سال ۱۹۵۰ و برای مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا ساخته شد و تا سال ۱۹۵۶، پنج رکورد جهانی از خود برجای گذاشت. طراحی آیرودینامیک و بدنه فوق‌العاده سبک مونزا در رکورد شکنی آن نقش ویژه‌ای داشت. این اتومبیل همچنان جذابیت‌های خود را داشته و در آسمان پر ستاره آئودی می‌درخشد. مونزا خودرویی فراموش نشدنی در تاریخ آئودی است.


آئودی ای۶ آلرود (Audi A۶ allroad)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

تولید آئودی‌ای ۶ آلرود در سال ۲۰۰۵ به طور رسمی متوقف شد. البته‌ای ۶ آلرود گاهی اوقات توسط کمپانی آئودی به تولید می‌رسد؛ ولی تولید انبوهی در کار نیست و تقریبا نسخه‌هایی خاص و ویژه از آن را با تیراژی بسیار اندک به تولید می‌رساند. ما به دلیل نبوغ آئودی در خلق اتومبیلی قابل ستایش، آلرود را در لیست خود قرار داده‌ایم. آئودی ای۶ آلرود کواترو در سال ۱۹۹۹ تولید شد و نشان دهنده تلاش آئودی برای ساخت اتومبیلی آفرودی بود. طراحی خاص آئودی برای تطبیق‌پذیر کردن‌ای ۶ با شرایط گوناگون قابل تقدیر بود. این اتومبیل باید در جاده‌های سنگفرش نشده و مناطق روستایی حرکت می‌کرد و به همین دلیل باید آن را یکی از پروژه‌های جسورانه آئودی دانست.


آئودی‌ای ۳ کانورتیبل (Audi A۳ Convertible)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

آئودی‌ای ۳ کانورتیبل یکی از زیباترین اتومبیل‌های جهان است. در این اتومبیل حس آرامش و زیبایی خاص محصولات آئودی را به راحتی تجربه خواهید کرد. تصور حضور یک فرد ثروتمند در پشت فرمان آئودی‌ای ۳ کانورتیبل بسیار آسان است.‌ای ۳ کانورتیبل ظاهری درجه یک داشته و برای سفر به نقاط ساحلی و… یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار جهانی است. این اتومبیل یکی از پرفروش‌ترین محصولات آئودی بوده و اصلا نباید بابت رکورد شکنی‌های آئودی‌ای ۳ تعجب کرد.


آئودی آر ۱۵ تی‌دی‌آی (Audi R۱۵ TDI)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

یک اتومبیل اسپرت و دیزلی قدرتمند! آیا اتومبیل دیگری همانند آر ۱۵ تی‌دی‌آی وجود دارد؟ آر ۱۵ تی‌دی‌آی را باید جزء نسل دوم محصولات آئودی دانست و باید گفت که در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز بی‌همتا است! این اتومبیل مفهوم واقعی مهندسی جسورانه، تفکر و خلاقیت در صنعت خودروسازی است. آر ۱۵ تی‌دی‌آی پیشرانه‌ای قدرتمند با توان ۶۰۰ اسب‌بخار و از نوع V۱۰ TDI و با حجم ۵.۵ لیتر دارد. سیستم الکتریکی آر ۱۵ تی‌دی‌آی از توان باتری‌های لیتیومی استفاده می‌کند.


آئودی آر اس ۶ آوانت (RS۶ Avant Audi)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

آئودی در سال ۲۰۰۲ با رونمایی از آر اس ۶ یکی از قدرتمندترین محصولات خود را با توان ۵۷۱ اسب‌بخار راهی بازار کرد. آر اس ۶ آوانت خودرویی استیشن و خانوادگی بوده و برخی از علاقه‌مندان محصولات آئودی از آن به عنوان آتشی دمنده یاد می‌کنند. آر اس ۶ آوانت اتومبیلی مدرن، هیجان‌انگیز و چند کاره است. اما هرگز نمی‌توان از آن برای مسابقه دادن استفاده کرد؛ ولی مطمئن باشید که روح یک اتومبیل مسابقه‌ای را در پست فرمانِ خوش دست آن خواهید دید!


آئودی آر ۸ (Audi R۸)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

آر ۸ براساس استاندارد سوپراسپرت‌ها ساخته شده و با قیمتی مقرون به صرفه در بازار جهانی حضور دارد. این اتومبیل یکی از بهترین سوپراسپرت‌های بازار بوده و از سال ۲۰۰۶ تاکنون به عنوان رقیبی جدی برای سوپراسپرت‌های مختلف خط و نشان کشیده است. آر ۸ در ابتدا نمونه اولیه‌ای از آر ۸ لمانز بود؛ اما اکنون اتومبیلی کاربردی، راحت و شیک بوده و برای استفاده روزانه کاملا مناسب است. آئودی برای ساخت آر ۸ از پلتفرم لامبورگینی گالاردو و بدنه‌ای فضایی از جنس آلومینیوم استفاده کرده و پیشرانه میانی قدرتمندی برای آن انتخاب کرده است.


آئودی وی ۸ کواترو (V۸ Quattro Audi)

با ۱۰ اتومبیل برتر آئودی آشنا شوید؛ شوالیه‌های جسور!

وی ۸ کواترو اولین اتومبیل آئودی با پیشرانه توربو و سیستم چهار چرخ متحرک بوده و در دهه ۱۹۸۰ به عنوان یکی از بهترین اتومبیل‌های جهان مطرح شده بود. کواترو با استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک خود، هشت بار برنده رالی جهانی شد و نام خود را در تاریخ جاودانه ساخت. امروزه تمام اتومبیل‌های برقی و نوین آئودی با پسوند کواترو عرضه شده و یاد و خاطره افسانه آئودی را زنده نگاه می‌دارند.

منبع: hotcars



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.