با کیف پول کوین بیس و لجر | با خیال راحت وب 3 را کاوش کنید توسط Coinbase | فوریه 2022

[ad_1] توسط آدام زادیکوف، مدیر ارشد محصول از زمان راه اندازی افزونه مرورگر Coinbase Wallet به عنوان یک گزینه مستقل در ماه نوامبر، ما شاهد پذیرش باورنکردنی بوده ایم. افزونه Wallet با آوردن دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) به دستگاه‌های بیشتر، کاوش در وب3 را آسان‌تر می‌کند. امروز، ما در حال اضافه کردن پشتیبانی از کیف

کد خبر : 169889
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۰۳
با کیف پول کوین بیس و لجر | با خیال راحت وب 3 را کاوش کنید  توسط Coinbase |  فوریه 2022

[ad_1]

کوین بیس

توسط آدام زادیکوف، مدیر ارشد محصول

از زمان راه اندازی افزونه مرورگر Coinbase Wallet به عنوان یک گزینه مستقل در ماه نوامبر، ما شاهد پذیرش باورنکردنی بوده ایم. افزونه Wallet با آوردن دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) به دستگاه‌های بیشتر، کاوش در وب3 را آسان‌تر می‌کند. امروز، ما در حال اضافه کردن پشتیبانی از کیف پول‌های سخت‌افزاری Ledger به افزونه Coinbase Wallet هستیم که لایه‌ای از امنیت و آرامش بیشتر را برای کاربرانمان فراهم می‌کند.

لجر پیشرو در صنعت کیف پول های سخت افزاری است و بیش از 4 میلیون نفر برای ایمن نگه داشتن رمزارز خود به Ledger اعتماد کرده اند. برای جشن راه‌اندازی امروز، ما با لجر همکاری کرده‌ایم تا Nano X Coinbase Edition را منتشر کنیم که برای مدت محدودی در فروشگاه آنلاین لجر در دسترس است.

ایجاد کاربرپسندترین تجربه خودسرپرستی در کریپتو به این معنی است که به کاربران خود راه‌های بیشتری برای حفظ امنیت رمزنگاری خود در حین دسترسی به وب 3 و دنیای کریپتو ارائه می‌کنیم. و راه‌اندازی امروز تنها آغاز راه است – ما به پشتیبانی از کیف پول‌های سخت‌افزاری بیشتر در همه دستگاه‌های کاربران خود ادامه خواهیم داد.

کیف پول کوین بیس پاسپورت شما برای جمع آوری NFT، شرکت در DeFi، پیوستن به DAO و موارد دیگر است. با شروع زندگی بیشتر بر روی بلاک چین، حفظ امنیت دارایی های خود بیش از هر زمان دیگری مهم است.

خوشبختانه، مراحل زیادی وجود دارد که می‌توانید برای حفظ امنیت خود و دارایی‌هایتان در حین کاوش در web3 انجام دهید. همه چیز با عبارت بازیابی شما شروع می شود، از آن در یک مکان امن نسخه پشتیبان تهیه می کنید و مطمئن شوید که هرگز آن را با کسی به اشتراک نمی گذارید. و به عنوان یادآوری، Coinbase هرگز از شما عبارت بازیابی شما را نمی خواهد.

کیف پول کوین بیس لایه های امنیتی بیشتری را برای کاربران ما ارائه می دهد. برای کاربران افزونه مرورگر Wallet، توصیه می‌کنیم یک رمز عبور اضافه کنید تا دارایی‌های خود را ایمن نگه دارید. و در برنامه تلفن همراه Coinbase Wallet، می توانید از بیومتریک یا پین برای ایمن کردن کیف پول خود استفاده کنید.

امروز، ما در حال اضافه کردن پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری Ledger در افزونه مرورگر Coinbase Wallet هستیم و یک گزینه امنیتی اضافی را برای کاربران خود معرفی می کنیم. کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین در کیف پول کریپتو شما ذخیره می‌کنند. از آنجایی که هر تراکنش در بلاک چین به کلیدهای عمومی و خصوصی کاربر نیاز دارد، کیف پول سخت افزاری تضمین می کند که تنها کاربری که دستگاه فیزیکی را در اختیار دارد می تواند تراکنش را انجام دهد.

استفاده از کیف پول سخت افزاری بسیار شبیه به استفاده از احراز هویت دو عاملی برای ایمن کردن ورود به وب سایت است، اما به جای یک کد شش رقمی که به صورت پیامک ارسال می شود یا در یک برنامه احراز هویت ایجاد می شود، کیف پول سخت افزاری شما برای تایید فیزیکی تراکنش ها با مطبوعات استفاده می شود. از یک دکمه

چه اولین کاربر کیف پول سخت افزاری باشید و چه قبلاً یک Ledger داشته باشید، استفاده از کیف پول Coinbase برای اتصال به دنیای همیشه در حال رشد NFT ها، dapps و DeFi آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه مرورگر Coinbase Wallet را دانلود کنید، Ledger خود را به رایانه خود متصل کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

در حالی که راه‌اندازی امروز پشتیبانی از دستگاه‌های Ledger را به افزونه Wallet می‌آورد، ما برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای پشتیبانی از انواع بیشتری از کیف پول‌های سخت‌افزاری نه تنها در افزونه Coinbase Wallet، بلکه با برنامه‌های تلفن همراه خود نیز داریم. همچنین به زودی برای کاربرانی که چندین آدرس کیف پول فعال در یک دستگاه Ledger دارند پشتیبانی اضافه می کنیم تا انتخاب کنند از کدام آدرس می خواهند با کیف پول کوین بیس استفاده کنند.

ما می‌خواهیم همه را برای استفاده از dapp و دسترسی به وب 3 توانمند کنیم و این مستلزم ساخت آسان‌ترین و در دسترس‌ترین کیف پول خودسرپرست در اکوسیستم است. نسخه امروز مجموعه دیگری از نیازهای مهم کاربر را برطرف می کند، از جمله توانایی استفاده از کیف پول سخت افزاری برای افزایش امنیت.

با دانلود رایگان Coinbase Wallet از App Store در iOS، Google Play در Android، یا فروشگاه وب Chrome، می‌توانید آخرین پیشرفت‌ها را برای خود تجربه کنید. حتما ما را در توییتر دنبال کنید @CoinbaseWallet برای آخرین اخبار مرتبط با کیف پول

کیف پول کوین بیس یک کیف پول شخصی است که خدمات نرم افزاری مشمول کیف پول کوین بیس را ارائه می دهد شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی. کیف پول کوین بیس است متمایز از جانب Coinbase.comو کلیدهای خصوصی کیف پول کوین بیس مستقیماً توسط کاربر ذخیره می شود نه توسط Coinbase.com. ممکن است هزینه ها اعمال شود. شما نیازی به الف ندارید Coinbase.com حساب برای استفاده از کیف پول کوین بیس.

Ledger و لوگوی Ledger علائم تجاری ثبت شده Ledger SAS هستند. خرید نسخه Ledger Nano X Coinbase Edition را می توان در وب سایت Ledger و منوط به Ledger انجام داد. شرایط و ضوابط فروش و سیاست حفظ حریم خصوصی. مشروط به در دسترس بودن



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.